ВДОВИЧ Світлана Михайлівна
Кафедра практичної психології та педагогіки
- Посада:
- Доцент кафедри практичної психології та педагогіки
- Громадянство:
- українка
- Освіта:
- Луцький державний педагогічний університет імені Лесі Українки (1987–1992);
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (1993–1996). - Спеціальність:
- російська мова та література; українська мова та література
- Науковий ступінь:
- кандидат педагогічних наук
- Вчене звання:
- старший науковий співробітник
- Контакти:
- [email protected]
Коротка біографія
1987 – 1992 рр. – студент Луцького державного педагогічного університету імені Лесі Українки, спеціальність – російська мова і література, кваліфікація – вчитель російської мови і літератури.
1993 – 1996 рр. – студент Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, спеціальність – українська мова і література, кваліфікація – вчитель української мови і літератури.
1995 – 1998 рр. – здобувач наукового ступеня кандидата педагогічних наук Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, спеціальність 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
2002 – 2004 рр. – докторант Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
1993 – 1996 рр. – студент Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, спеціальність – українська мова і література, кваліфікація – вчитель української мови і літератури.
1995 – 1998 рр. – здобувач наукового ступеня кандидата педагогічних наук Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, спеціальність 13.00.01 – Теорія та історія педагогіки.
2002 – 2004 рр. – докторант Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Професійна діяльність
1992 – 1994 рр. – старший лаборант лабораторії проблем національної школи Науково-дослідного інституту педагогіки України.
1994 – 1995 рр. – старший лаборант лабораторії проблем гуманізації професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
1995 – 1997 рр. – молодший науковий співробітник лабораторії проблем гуманізації професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
1997 – 2000 рр. – молодший науковий співробітник лабораторії гуманізації професійної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2000 – 2002 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2002 – 2004 рр. – докторант Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2004 – 2005 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2006 – 2009 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти АПН України.
2009 – 2013 рр. – провідний науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України.
2013 – 2014 рр. – вчений секретар Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України.
2014 – 2015 рр. – вчений секретар Львівського науково-практичного центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.
2016 р. – доцент кафедри освіти дорослих факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
2016 р. – донині доцент кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
1994 – 1995 рр. – старший лаборант лабораторії проблем гуманізації професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
1995 – 1997 рр. – молодший науковий співробітник лабораторії проблем гуманізації професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
1997 – 2000 рр. – молодший науковий співробітник лабораторії гуманізації професійної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2000 – 2002 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2002 – 2004 рр. – докторант Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2004 – 2005 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України.
2006 – 2009 рр. – старший науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти АПН України.
2009 – 2013 рр. – провідний науковий співробітник відділу гуманітарної освіти Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України.
2013 – 2014 рр. – вчений секретар Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України.
2014 – 2015 рр. – вчений секретар Львівського науково-практичного центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.
2016 р. – доцент кафедри освіти дорослих факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
2016 р. – донині доцент кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
Наукові інтереси
Психологія спілкування, естетичне виховання і розвиток студентської молоді, розвиток ідей гуманної педагогіки, історія педагогіки, використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці, мовна підготовка у ЗВО.
Наукові ступені та вчені звання
Науковий ступінь – кандидат педагогічних наук, 13.00.01 – теорія та історія педагогіки, дисертація «Розвиток ідей гуманної педагогіки в Західній Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)», 1998 р. (диплом кандидата педагогічних наук, диплом ДК № 003352 від 12 травня 1999 р., рішення Президії ВАК України № 16-06/6);
Вчене звання – старший науковий співробітник, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (атестат старшого наукового співробітника АС № 005212 від 11 травня 2006 р., рішення ВАК України № 26-06/5).
Вчене звання – старший науковий співробітник, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (атестат старшого наукового співробітника АС № 005212 від 11 травня 2006 р., рішення ВАК України № 26-06/5).
Участь у наукових та навчальних проєктах
1994 – 1997 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Науково-теоретичне та методичне забезпечення гуманізації професійної підготовки спеціаліста у вищій школі” (РК № 0197U006396).
1998 – 2000 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Дидактичні засади культурологічної підготовки спеціаліста у вищій школі” (РК № 0198U000137).
2007 – 2009 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Науково-методичне забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників в умовах регіоналізації професійно-технічної освіти” (РК № 0107U000136).
2010 – 2012 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Теоретичні і методичні засади професійно-технічної підготовки кваліфікованих робітників за професіями, що користуються сталим попитом на ринку праці” (РК№0110U000017).
2013 – 2015 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників в умовах техніко-технологічних змін” (PK № 0113U001274).
2016 – 2019 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Психолого-педагогічні технології підготовки фахівців до діяльності в особливих умовах та її психологічний супровід” (РК № 01161U005307).
2022 р. – дотепер виконавець науково-дослідної роботи «Педагогічне забезпечення та психологічний супровід професійної підготовки та здоров’язбереження фахівців ризиконебезпечних професій у закладах вищої освіти» (РК №: 0122U001531).
1998 – 2000 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Дидактичні засади культурологічної підготовки спеціаліста у вищій школі” (РК № 0198U000137).
2007 – 2009 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Науково-методичне забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників в умовах регіоналізації професійно-технічної освіти” (РК № 0107U000136).
2010 – 2012 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Теоретичні і методичні засади професійно-технічної підготовки кваліфікованих робітників за професіями, що користуються сталим попитом на ринку праці” (РК№0110U000017).
2013 – 2015 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників в умовах техніко-технологічних змін” (PK № 0113U001274).
2016 – 2019 рр. – виконавець науково-дослідної роботи “Психолого-педагогічні технології підготовки фахівців до діяльності в особливих умовах та її психологічний супровід” (РК № 01161U005307).
2022 р. – дотепер виконавець науково-дослідної роботи «Педагогічне забезпечення та психологічний супровід професійної підготовки та здоров’язбереження фахівців ризиконебезпечних професій у закладах вищої освіти» (РК №: 0122U001531).
Публікації у Scopus, WoS
1. Kononets N., Zhamardiy V., Shkola O. Vdovych S., Kyzim P., Batieieva N., Vasylenko O. Formation of health saving competence of future fitness trainers through the intensification of their research work. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2021. Vol. 12 (4). P. 80–89. https://doi.org/10.47750/jett.2021.12.04.011 URL: https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/591/485
Публікації у фахових виданнях
1. Вдович С. М. Галичина – Західна Європа: ідеї гуманістичної педагогіки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Діалог культур: Україна у світовому контексті : матеріали перших міжнарод. філософ.-культуролог. читань / Ред. кол. : С. О. Черепанова (відп. ред.), І. А. Зязюн, В. Г. Скотний, Е. П. Мисько. Львів: Каменяр, 1996. Вип. 2. С. 149–157.
2. Васянович Г. П., Вдович С. М. Гуманістична спрямованість ідеї морально-правової відповідальності у Східній Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1997. № 1. С. 6469.
3. Васянович Г. П., Вдович С. М. Нові педагогічні технології й морально-правова відповідальність педагога. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1997. № 3-4. С. 27–31.
4. Вдович С. М. Педагогічна спадщина Києво-Могилянської академії і Східна Галичина (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 1. С. 135–140.
5. Вдович С. М. Впровадження ідей гуманної педагогіки Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ століття) в сучасну університетську підготовку вчителя. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 2. С. 172–177.
6. Вдович С. М. Основні тенденції розвитку ідей гуманної педагогіки у Східній Галичині кінця ХІХ – початку ХХ століття. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 3. С. 149–158.
7. Вдович С. М. З історії впровадження української мови в навчальних закладах Східної Галичини (середина ХІХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 4. С. 50–55.
8. Вдович С. М. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 1999. Вип. 14. С. 160–166.
9. Васянович Г. П., Вдович С. М. Гуманізм ідеї природовідповідності у психолого-педагогічній спадщині С. Балея. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1999. № 3. С. 204–210.
10. Вдович С. М. Моральне виховання молоді у педагогічній спадщині Західної України кінця ХІХ – початку ХХ ст. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2000. № 3. С. 142–152.
11. Вдович С. М. Моральне виховання у педагогічній спадщині Й. Гербарта та І. Ющишина. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2001. № 2. С. 168–177.
12. Вдович С. Естетизація навчально-виховного процесу в ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2005. № 4. С. 106–114.
13. Вдович С. Естетичне виховання у професійно-технічних навчальних закладах. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2005. № 5. С. 181–190.
14. Вдович С. М. Красномовство викладача ПТНЗ як необхідна складова його педагогічної майстерності. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 1. С. 43–55.
15. Вдович С. М. Потенційні можливості соціально-гуманітарних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 3. С. 21–35.
16. Вдович С. М. Потенційні можливості природничо-математичних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 4. С. 61–71.
17. Вдович С. М., Бабій І. В., Верхотурова Н. Р. Формування професійної лексики в учнів ПТНЗ сфери обслуговування. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2008. № 1. С. 212–222.
18. Вдович С. М., Довбуш О. Й. Особливості виховання майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2008. № 2. С. 161–172.
19. Вдович С. М. Естетичне виховання учнів ПТНЗ у процесі освоєння сучасних інформаційних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 17 / Редкол.: І. А. Зюзюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. С. 172–177.
20. Вдович С. М. Професійна адаптація викладача до педагогічної діяльності у ВНЗ. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2009. Вип. 25. Ч. 3. С. 70–78.
21. Вдович С. М. Моральне виховання майбутніх фахівців у контексті професійної адаптації. Нові технології навчання : Збірник наукових праць. Духовно-моральне виховання: професіоналізм особистості в сучасних умовах. Спец. випуск № 58. Частина 1 : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Київ; Вінниця, 2009. С. 103–110.
22. Вдович С. М. Проблеми мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2009. № 3. С. 91–101.
23. Вдович С. М. Можливості та проблеми використання інформаційно-телекомунікаційних технологій у мовленнєвій підготовці учнів ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 22 / Редкол.: І. А. Зюзюн (голова) та ін. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. С. 138–143.
24. Вдович С. М. Естетизація навчального середовища як складова естетичного виховання особистості. Нові технології навчання: Збірник наукових праць. Навчально-виховне середовище та моральність у ХХІ столітті. Спец. випуск № 62. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Київ; Вінниця, 2010. С. 33–36.
25. Вдович С. М. Передумови виникнення естетичних ідей. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія: зб. статей. Ялта: РВВ КГУ, 2012. Вип. 35. Ч. 1. С. 246–251.
26. Вдович С. М. Стан використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 32 / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. С. 163–171.
27. Вдович С. М. Розвиток естетичних ідей у період ранньої античності. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2012. № 5. С. 203–211.
28. Вдович С. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасні освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя міжнар. наук.-практ. конф.: [в 2 ч.]. Ч. 2 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та ін.; за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало. Львів: ЛДУ БЖД, 2012. С. 236–239.
29. Вдович С. М. Можливості використання сучасних педагогічних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. Вип. 37 / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. С. 181–185.
30. Вдович С. М. Роль гуманітарної підготовки у формуванні професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2015. № 3. С. 18–36.
31. Вдович С. М., Плахтина О. І. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2015. №4-5. С. 52–62.
32. Вдович С. М. Формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. Вип. 44 / Редкол.: Гуревич Р. С. (гол. ред.) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. С. 203–207.
33. Вдович С. М. Освіта і виховання у братських школах України. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2016. № 2. С. 139–155.
34. Вдович С. М. Актуальні проблеми виховання майбутніх кваліфікованих робітників у педагогічній спадщині С. Я. Батишева. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2016. № 3. С. 248–256.
35. Вдович С. М. Естетичне виховання у науковому доробку Івана Андрійовича Зязюна. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. Вип. 49 / редкол. Київ–Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017. С. 75–78.
36. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. Вип. 51 / редкол. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 90–93. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23
37. Вдович С., Стечкевич О. Стан підготовки майбутніх фахівців сфери «людина – людина» до безконфліктного професійного спілкування. Перспективи та інновації наук (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 2 (7). С. 209–219. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-2(7)-209-220. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1094/1091
38. Вдович С. М., Березяк К. М. До питання модернізації змісту дисципліни «Психопедагогіка безпеки». Молодь і ринок. 2022. № 2 (200). С. 111–117. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256020. URL: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/256020/253108;
39. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Формування навичок безконфліктного професійного спілкування майбутніх фахівців сфери «людина – людина» шляхом тренінгу комунікативності. Перспективи та інновації наук (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 4 (9). С. 64–74. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-64-74. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1374/1371
40. Вдович С. М. Методологічні підходи до вивчення історії розвитку естетичного виховання молоді. Наука і техніка сьогодні. 2022. № 5. С. 270–283. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-270-283. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1610/1608
41. Вдович С. М. Особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Наукові записки Малої академії наук України. 2022. № 2 (24). С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.51707/2618-0529-2022-24-02. URL: http://snman.science/index.php/sn/article/view/116/87
42. Вдович С. М., Зельман Л. Н., Павлишин‐Кошова Г. Б. Вплив реклами на алкогольну адикцію студентської молоді: результати емпіричного дослідження. Академічні візії. 2023. Вип. 17. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7813387. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/294/278.
43. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Формування комунікативної толерантності майбутніх психологів у закладі вищої освіти. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 1 (35). С. 68–81. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-1(35)-68-81. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/8590/8636.
44. Вдович С. М., Конівіцька Т. Я., Зельман Л. Н. Оніричний простір літературного твору як художній прийом. Вісник науки та освіти. 2024. № 7. С. 115–126. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-115-126. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/13631.
45. Вдович С. М. Формування і розвиток професійно важливих якостей фахівців цивільного захисту в закладах вищої освіти. Проблеми освіти. 2024. №2 (101). С. 6-23. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-101.2024.01. URL: https://imzo-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/151.
46. Вдович С. М., Бабій І. В. Можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді. Суспільство та національні інтереси. 2024. № 6 (6). С. 52–61. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-6(6)-52-61. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/view/15349.
47. Вдович С. М. Естетичне виховання студентської молоді засобами театрального мистецтва. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. 2024. Вип. 1 (3). С. 22–28. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-1-4. URL: https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pp/article/view/2821.
48. Вдович С. М., Брославська Г. М. Естетичний розвиток здобувачів вищої освіти у процесі викладання фізики та математики. Суспільство та національні інтереси. 2025. № 3 (11). С. 63–75. DOI : https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-3(11)-63-75. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/view/21020
49. Вдович С. М., Лозинська О. М. Особливості розвитку комунікативних здібностей майбутніх психологів у вищій школі. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. 2025. Вип. 1 (5). С. 21–27. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2025-1-2. URL: https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pp/article/view/2992
50. Сірко Р. І., Вдович С. М. Особливості викладання навчальних дисциплін майбутнім психологам у закладах вищої освіти. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2025. № 9 (55).
2. Васянович Г. П., Вдович С. М. Гуманістична спрямованість ідеї морально-правової відповідальності у Східній Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1997. № 1. С. 6469.
3. Васянович Г. П., Вдович С. М. Нові педагогічні технології й морально-правова відповідальність педагога. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1997. № 3-4. С. 27–31.
4. Вдович С. М. Педагогічна спадщина Києво-Могилянської академії і Східна Галичина (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 1. С. 135–140.
5. Вдович С. М. Впровадження ідей гуманної педагогіки Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ століття) в сучасну університетську підготовку вчителя. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 2. С. 172–177.
6. Вдович С. М. Основні тенденції розвитку ідей гуманної педагогіки у Східній Галичині кінця ХІХ – початку ХХ століття. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 3. С. 149–158.
7. Вдович С. М. З історії впровадження української мови в навчальних закладах Східної Галичини (середина ХІХ століття). Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. № 4. С. 50–55.
8. Вдович С. М. Традиції гуманної педагогіки в Західній Україні й сучасність. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 1999. Вип. 14. С. 160–166.
9. Васянович Г. П., Вдович С. М. Гуманізм ідеї природовідповідності у психолого-педагогічній спадщині С. Балея. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1999. № 3. С. 204–210.
10. Вдович С. М. Моральне виховання молоді у педагогічній спадщині Західної України кінця ХІХ – початку ХХ ст. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2000. № 3. С. 142–152.
11. Вдович С. М. Моральне виховання у педагогічній спадщині Й. Гербарта та І. Ющишина. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2001. № 2. С. 168–177.
12. Вдович С. Естетизація навчально-виховного процесу в ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2005. № 4. С. 106–114.
13. Вдович С. Естетичне виховання у професійно-технічних навчальних закладах. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2005. № 5. С. 181–190.
14. Вдович С. М. Красномовство викладача ПТНЗ як необхідна складова його педагогічної майстерності. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 1. С. 43–55.
15. Вдович С. М. Потенційні можливості соціально-гуманітарних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 3. С. 21–35.
16. Вдович С. М. Потенційні можливості природничо-математичних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2007. № 4. С. 61–71.
17. Вдович С. М., Бабій І. В., Верхотурова Н. Р. Формування професійної лексики в учнів ПТНЗ сфери обслуговування. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2008. № 1. С. 212–222.
18. Вдович С. М., Довбуш О. Й. Особливості виховання майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2008. № 2. С. 161–172.
19. Вдович С. М. Естетичне виховання учнів ПТНЗ у процесі освоєння сучасних інформаційних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 17 / Редкол.: І. А. Зюзюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. С. 172–177.
20. Вдович С. М. Професійна адаптація викладача до педагогічної діяльності у ВНЗ. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2009. Вип. 25. Ч. 3. С. 70–78.
21. Вдович С. М. Моральне виховання майбутніх фахівців у контексті професійної адаптації. Нові технології навчання : Збірник наукових праць. Духовно-моральне виховання: професіоналізм особистості в сучасних умовах. Спец. випуск № 58. Частина 1 : Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Київ; Вінниця, 2009. С. 103–110.
22. Вдович С. М. Проблеми мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2009. № 3. С. 91–101.
23. Вдович С. М. Можливості та проблеми використання інформаційно-телекомунікаційних технологій у мовленнєвій підготовці учнів ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 22 / Редкол.: І. А. Зюзюн (голова) та ін. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. С. 138–143.
24. Вдович С. М. Естетизація навчального середовища як складова естетичного виховання особистості. Нові технології навчання: Збірник наукових праць. Навчально-виховне середовище та моральність у ХХІ столітті. Спец. випуск № 62. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Київ; Вінниця, 2010. С. 33–36.
25. Вдович С. М. Передумови виникнення естетичних ідей. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія: зб. статей. Ялта: РВВ КГУ, 2012. Вип. 35. Ч. 1. С. 246–251.
26. Вдович С. М. Стан використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 32 / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. С. 163–171.
27. Вдович С. М. Розвиток естетичних ідей у період ранньої античності. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2012. № 5. С. 203–211.
28. Вдович С. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасні освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя міжнар. наук.-практ. конф.: [в 2 ч.]. Ч. 2 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та ін.; за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало. Львів: ЛДУ БЖД, 2012. С. 236–239.
29. Вдович С. М. Можливості використання сучасних педагогічних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. Вип. 37 / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. С. 181–185.
30. Вдович С. М. Роль гуманітарної підготовки у формуванні професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2015. № 3. С. 18–36.
31. Вдович С. М., Плахтина О. І. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2015. №4-5. С. 52–62.
32. Вдович С. М. Формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. Вип. 44 / Редкол.: Гуревич Р. С. (гол. ред.) та ін. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. С. 203–207.
33. Вдович С. М. Освіта і виховання у братських школах України. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2016. № 2. С. 139–155.
34. Вдович С. М. Актуальні проблеми виховання майбутніх кваліфікованих робітників у педагогічній спадщині С. Я. Батишева. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2016. № 3. С. 248–256.
35. Вдович С. М. Естетичне виховання у науковому доробку Івана Андрійовича Зязюна. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. Вип. 49 / редкол. Київ–Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017. С. 75–78.
36. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. Вип. 51 / редкол. Київ; Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. С. 90–93. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23
37. Вдович С., Стечкевич О. Стан підготовки майбутніх фахівців сфери «людина – людина» до безконфліктного професійного спілкування. Перспективи та інновації наук (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 2 (7). С. 209–219. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-2(7)-209-220. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1094/1091
38. Вдович С. М., Березяк К. М. До питання модернізації змісту дисципліни «Психопедагогіка безпеки». Молодь і ринок. 2022. № 2 (200). С. 111–117. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.256020. URL: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/256020/253108;
39. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Формування навичок безконфліктного професійного спілкування майбутніх фахівців сфери «людина – людина» шляхом тренінгу комунікативності. Перспективи та інновації наук (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 4 (9). С. 64–74. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-64-74. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1374/1371
40. Вдович С. М. Методологічні підходи до вивчення історії розвитку естетичного виховання молоді. Наука і техніка сьогодні. 2022. № 5. С. 270–283. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-270-283. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1610/1608
41. Вдович С. М. Особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Наукові записки Малої академії наук України. 2022. № 2 (24). С. 10–18. DOI: https://doi.org/10.51707/2618-0529-2022-24-02. URL: http://snman.science/index.php/sn/article/view/116/87
42. Вдович С. М., Зельман Л. Н., Павлишин‐Кошова Г. Б. Вплив реклами на алкогольну адикцію студентської молоді: результати емпіричного дослідження. Академічні візії. 2023. Вип. 17. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7813387. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/294/278.
43. Вдович С. М., Зельман Л. Н. Формування комунікативної толерантності майбутніх психологів у закладі вищої освіти. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 1 (35). С. 68–81. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-1(35)-68-81. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/8590/8636.
44. Вдович С. М., Конівіцька Т. Я., Зельман Л. Н. Оніричний простір літературного твору як художній прийом. Вісник науки та освіти. 2024. № 7. С. 115–126. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-115-126. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/13631.
45. Вдович С. М. Формування і розвиток професійно важливих якостей фахівців цивільного захисту в закладах вищої освіти. Проблеми освіти. 2024. №2 (101). С. 6-23. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-101.2024.01. URL: https://imzo-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/151.
46. Вдович С. М., Бабій І. В. Можливості дозвілля в естетичному вихованні студентської молоді. Суспільство та національні інтереси. 2024. № 6 (6). С. 52–61. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-6(6)-52-61. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/view/15349.
47. Вдович С. М. Естетичне виховання студентської молоді засобами театрального мистецтва. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. 2024. Вип. 1 (3). С. 22–28. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-1-4. URL: https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pp/article/view/2821.
48. Вдович С. М., Брославська Г. М. Естетичний розвиток здобувачів вищої освіти у процесі викладання фізики та математики. Суспільство та національні інтереси. 2025. № 3 (11). С. 63–75. DOI : https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-3(11)-63-75. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/view/21020
49. Вдович С. М., Лозинська О. М. Особливості розвитку комунікативних здібностей майбутніх психологів у вищій школі. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. 2025. Вип. 1 (5). С. 21–27. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2025-1-2. URL: https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/pp/article/view/2992
50. Сірко Р. І., Вдович С. М. Особливості викладання навчальних дисциплін майбутнім психологам у закладах вищої освіти. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2025. № 9 (55).
Монографії та посібники
Вдович С. М. Мова як засіб морально-естетичного виховання особистості. Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах: монографія / За ред. Г. П. Васяновича. Львів: Українські технології, 2003. С. 132–146.
2. Вдович С. М. Проблеми естетизації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах. Теоретичні засади методики професійно спрямованого викладання загальноосвітніх предметів у ПТНЗ: монографія / За ред. Г. П. Васяновича. Львів: Сполом, 2005. С. 28–48.
3. Вдович С. М. Особливості професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців: монографія / За ред. Г. П. Васяновича. Львів: СПОЛОМ, 2008. С. 168–202.
4. Вдович С. М. Особливості мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації. Гуманітарні основи професійної адаптації майбутніх фахівців: монографія / За ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Львів: Сполом, 2009. С. 223–253.
5. Вдович С. Стан та проблеми використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ. Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ: монографія / за ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Київ: Педагогічна думка, 2012. С. 87–118.
6. Вдович С. М. Шляхи вдосконалення мовної підготовки учнів ПТНЗ із використанням сучасних освітніх технологій. Гуманітарна освіта і потреби ринку праці: монографія / за ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Київ: Педагогічна думка, 2012. С. 85–106.
7. Вдович С. М. Формування морально-естетичної особистості фахівця. Життєдіяльність та життєтворчість особистості в особливих умовах: кол. монограф. / за наук. ред. М. М. Козяра. Львів: Сполом, 2018. С. 441–466.
8. Васянович Г., Вдович С. Методологічні підходи до моделювання в педагогічних та психологічних дослідженнях. Моделювання педагогічного процесу та психологічного супроводу підготовки фахівців ризику небезпечних та інших професій: монографія / за ред М. С. Коваля, А. В. Литвина. Львів: ЛДУБЖД, 2023. С. 18–40.
9. Вдович С. М. Зельман Л. Н. Використання тренінгових технологій для розвитку навичок професійного спілкування майбутніх психологів. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: монографія / за наук. ред. Мирослава Коваля, Неллі Ничкало; упоряд. Андрій Кузик, Андрій Литвин. Львів: ЛДУ БЖД, 2023. С. 179–183.
10. Вдович С. М., Палка О. В. Мовна підготовка як умова професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: навч.-метод. посіб. Львів; Київ: Педагогічна думка, 2012. 136 с.
11. Вдович С. М., Палка О. В. Сучасні освітні технології мовної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування: методичний посібник. Київ: Педагогічна думка, 2013. 128 с.
2. Вдович С. М. Проблеми естетизації навчально-виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах. Теоретичні засади методики професійно спрямованого викладання загальноосвітніх предметів у ПТНЗ: монографія / За ред. Г. П. Васяновича. Львів: Сполом, 2005. С. 28–48.
3. Вдович С. М. Особливості професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців: монографія / За ред. Г. П. Васяновича. Львів: СПОЛОМ, 2008. С. 168–202.
4. Вдович С. М. Особливості мовної підготовки учнів ПТНЗ у контексті професійної адаптації. Гуманітарні основи професійної адаптації майбутніх фахівців: монографія / За ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Львів: Сполом, 2009. С. 223–253.
5. Вдович С. Стан та проблеми використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ. Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ: монографія / за ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Київ: Педагогічна думка, 2012. С. 87–118.
6. Вдович С. М. Шляхи вдосконалення мовної підготовки учнів ПТНЗ із використанням сучасних освітніх технологій. Гуманітарна освіта і потреби ринку праці: монографія / за ред. Г. П. Васяновича, С. М. Вдович. Київ: Педагогічна думка, 2012. С. 85–106.
7. Вдович С. М. Формування морально-естетичної особистості фахівця. Життєдіяльність та життєтворчість особистості в особливих умовах: кол. монограф. / за наук. ред. М. М. Козяра. Львів: Сполом, 2018. С. 441–466.
8. Васянович Г., Вдович С. Методологічні підходи до моделювання в педагогічних та психологічних дослідженнях. Моделювання педагогічного процесу та психологічного супроводу підготовки фахівців ризику небезпечних та інших професій: монографія / за ред М. С. Коваля, А. В. Литвина. Львів: ЛДУБЖД, 2023. С. 18–40.
9. Вдович С. М. Зельман Л. Н. Використання тренінгових технологій для розвитку навичок професійного спілкування майбутніх психологів. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: монографія / за наук. ред. Мирослава Коваля, Неллі Ничкало; упоряд. Андрій Кузик, Андрій Литвин. Львів: ЛДУ БЖД, 2023. С. 179–183.
10. Вдович С. М., Палка О. В. Мовна підготовка як умова професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: навч.-метод. посіб. Львів; Київ: Педагогічна думка, 2012. 136 с.
11. Вдович С. М., Палка О. В. Сучасні освітні технології мовної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування: методичний посібник. Київ: Педагогічна думка, 2013. 128 с.
Дисципліни
Методика викладання психології,
Конфліктологія.
Конфліктологія.
Підвищення кваліфікації/Сертифікати
Стажування у Відокремленому структурному підрозділі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», довідка № 100/18 від 09.11.2018 р.
Міжнародний фестиваль метафор, метафоричних карт та психологічних практик «МАКсимум» (23–24 вересня 2018 р., м. Львів, 16 годин). Міжнародне підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників та працівників освітніх закладів «Хмарні сервіси для он-лайн-навчання на прикладі платформи Zoom», 45 год (1,5 кредиту ЄКТС; Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян»), 31.08.2020 – 07.09.2020.
Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності (на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності Міністерства цифрової трансформації України), 23 жовтня 2020 р.
Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «The international skills development on the theme «The use of distance tools of learning for training of specialists of such specialities as psychology and low enforcement activity on the example of Zoom and Moodle platforms», м. Люблін (Республіка Польща), 08–15.02.2021 р.
Курс «Гендерна рівність та протидія сексуальним домаганням у військовій сфері» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 21.10.2021). Стажування у Відокремленому структурному підрозділі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти» (02.10.2023 – 10.12.2023, довідка № 66/23 від 11.12.2023 р.).
Освітній серіал «ChatGPT для підвищення власної ефективності» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062032283 від 30.01.2024). Освітній серіал «Безбар’єрна грамотність» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062702801 від 15.02.2024).
Освітній серіал «Демократія черед дії. Модуль 1» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062036890 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Держава без бар’єрів» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062701873 від 15.02.2024).
Освітній серіал «Кредитна історія: що це і чому вона важлива?» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062039687 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Кризові комунікації» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062032876 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Персональна кібергігієна» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062031407 від 30.01.2024).
Курс «Перша психологічна допомога» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 21.02.2024)
Курс «Case study: як вирішувати складні завдання у бізнесі та житті» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 30.01.2024).
Підвищення кваліфікації у відділі соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення центру забезпечення діяльності ГУ ДСНС України у Львівській області (03-07.06.2024, довідка від 07.06.2024).
Курс «Травматичний досвід і ПТСР: інструментарій для психотерапевта» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 06.06.2024).
Курс «Особистий та сімейний бюджет» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 03.06.2024).
Тренінг «Посттравматичний стресовий розлад у Хорватських військових ветеранів» (10-14.06.2024, 12,5 год., сертифікат №2006/2024/10-14/06-10).
Онлайн-курс «Не стій – вмикай: світло, тепло, інтернет» (сертифікат від 12.12.2024 р.).
Навчальний курс з англійськ мови «Practical English (staff)» на платформі «English4Ukraine» (90 год, 3 кредити ЄКТС),
Відкритий інтенсив «Арттерапія в роботі з жіночністю» (1,5 год., сертифікат від 28.01.2025 р.),
Навчання за напрямом «Цифровізація суспільства та освіти» з теми: «Штучний інтелект для навчання та дозвілля» (15 год, 0,5 кредитів ЄКТС, сертифікат 20830-20540-31113 від 20.02.2025 р.).
Освітній серіал «Гендерна рівність та соціальна інклюзія в комунікаціях» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат від 06.03. 2025 р.),
Освітній серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат від 06.03. 2025 р.),
Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Академія ШІ для освітян від Google» (7 квітня – 18 травня 2025 р., 30 годин / 1 кредит ЄКТС, сертифікат № AIAFEBGC1-2600 від 18.05.2025 р.),
Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта «Кіберграм» (сертифікат № D0001332589 від 30.06.2025 р.),
Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта «Цифрограм для вчителів» (сертифікат № D0001334277 від 30.06.2025 р.), Освітній серіал «Простою мовою про складне» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат № С0087057415 від 23.07.2025 р.),
Всеукраїнський практичний онлайн-курс «Штучний інтелект в освіті» (23–24 вересня 2025 р.).
Міжнародний фестиваль метафор, метафоричних карт та психологічних практик «МАКсимум» (23–24 вересня 2018 р., м. Львів, 16 годин). Міжнародне підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників та працівників освітніх закладів «Хмарні сервіси для он-лайн-навчання на прикладі платформи Zoom», 45 год (1,5 кредиту ЄКТС; Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян»), 31.08.2020 – 07.09.2020.
Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності (на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності Міністерства цифрової трансформації України), 23 жовтня 2020 р.
Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «The international skills development on the theme «The use of distance tools of learning for training of specialists of such specialities as psychology and low enforcement activity on the example of Zoom and Moodle platforms», м. Люблін (Республіка Польща), 08–15.02.2021 р.
Курс «Гендерна рівність та протидія сексуальним домаганням у військовій сфері» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 21.10.2021). Стажування у Відокремленому структурному підрозділі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти» (02.10.2023 – 10.12.2023, довідка № 66/23 від 11.12.2023 р.).
Освітній серіал «ChatGPT для підвищення власної ефективності» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062032283 від 30.01.2024). Освітній серіал «Безбар’єрна грамотність» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062702801 від 15.02.2024).
Освітній серіал «Демократія черед дії. Модуль 1» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062036890 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Держава без бар’єрів» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062701873 від 15.02.2024).
Освітній серіал «Кредитна історія: що це і чому вона важлива?» (0,1 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062039687 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Кризові комунікації» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062032876 від 30.01.2024).
Освітній серіал «Персональна кібергігієна» (0,2 кредиту ЄКТС, сертифікат №С0062031407 від 30.01.2024).
Курс «Перша психологічна допомога» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 21.02.2024)
Курс «Case study: як вирішувати складні завдання у бізнесі та житті» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 30.01.2024).
Підвищення кваліфікації у відділі соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення центру забезпечення діяльності ГУ ДСНС України у Львівській області (03-07.06.2024, довідка від 07.06.2024).
Курс «Травматичний досвід і ПТСР: інструментарій для психотерапевта» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 06.06.2024).
Курс «Особистий та сімейний бюджет» на платформі «Promerheus» (сертифікат від 03.06.2024).
Тренінг «Посттравматичний стресовий розлад у Хорватських військових ветеранів» (10-14.06.2024, 12,5 год., сертифікат №2006/2024/10-14/06-10).
Онлайн-курс «Не стій – вмикай: світло, тепло, інтернет» (сертифікат від 12.12.2024 р.).
Навчальний курс з англійськ мови «Practical English (staff)» на платформі «English4Ukraine» (90 год, 3 кредити ЄКТС),
Відкритий інтенсив «Арттерапія в роботі з жіночністю» (1,5 год., сертифікат від 28.01.2025 р.),
Навчання за напрямом «Цифровізація суспільства та освіти» з теми: «Штучний інтелект для навчання та дозвілля» (15 год, 0,5 кредитів ЄКТС, сертифікат 20830-20540-31113 від 20.02.2025 р.).
Освітній серіал «Гендерна рівність та соціальна інклюзія в комунікаціях» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат від 06.03. 2025 р.),
Освітній серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат від 06.03. 2025 р.),
Підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти «Академія ШІ для освітян від Google» (7 квітня – 18 травня 2025 р., 30 годин / 1 кредит ЄКТС, сертифікат № AIAFEBGC1-2600 від 18.05.2025 р.),
Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта «Кіберграм» (сертифікат № D0001332589 від 30.06.2025 р.),
Тестування на національній онлайн-платформі Дія.Освіта «Цифрограм для вчителів» (сертифікат № D0001334277 від 30.06.2025 р.), Освітній серіал «Простою мовою про складне» (0,1 кредити ЄКТС, сертифікат № С0087057415 від 23.07.2025 р.),
Всеукраїнський практичний онлайн-курс «Штучний інтелект в освіті» (23–24 вересня 2025 р.).
Посилання
ORCID [2]
Сертифікати
Завантаження сертифікатів…
