Пилипенко Лілія Віталіївна
Кафедра практичної психології та педагогіки
- Посада:
- старший викладач кафедри практичної психології та педагогіки
- Громадянство:
- Україна
- Alma mater:
- Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
- Спеціальність:
- Психологія, цивільна безпека
- Науковий ступінь:
- доктор філософії
- Науковий консультант:
- д. психол. н., професор Сірко Роксолана Іванівна
- Контакти:
- [email protected]
Коротка біографія
2021 – 2025 рр. – Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, диплом доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями).
2019-2021 рр – Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Психологія», диплом магістра з відзнакою, кваліфікація магістр з психології; навчально-науковий інститут цивільного захисту, спеціальність «Цивільна безпека», диплом магістра, кваліфікація магістр з цивільної безпеки, цивільний захист.
2015-2019 рр - Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Практична психологія», диплом бакалавра з відзнакою, кваліфікація фахівець з практичної психології
2019-2021 рр – Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Психологія», диплом магістра з відзнакою, кваліфікація магістр з психології; навчально-науковий інститут цивільного захисту, спеціальність «Цивільна безпека», диплом магістра, кваліфікація магістр з цивільної безпеки, цивільний захист.
2015-2019 рр - Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Практична психологія», диплом бакалавра з відзнакою, кваліфікація фахівець з практичної психології
Професійна діяльність
лютий 2024 року – т/ч – старший викладач кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2023 року – лютий 2024 року – викладач кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2021 року – лютий 2023 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
вересень 2019 – лютий 2021 року – слухач денної форми навчання ступеня здобуття освіти магістр Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
червень 2019 – вересень 2019 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2023 року – лютий 2024 року – викладач кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2021 року – лютий 2023 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
вересень 2019 – лютий 2021 року – слухач денної форми навчання ступеня здобуття освіти магістр Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
червень 2019 – вересень 2019 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
Наукові інтереси
психологія кризових ситуацій, формування професійно-екстремальної компетентності, професійна підготовка майбутніх психологів.
Наукові ступені та вчені звання
Доктор філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями, «Формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби»; 2025 р.
Участь у наукових та навчальних проєктах
13 - 18 березня 2023 р - Участь у програмі академічної мобільності в рамках міжнародного проекту ERASMUS+, грант 2020-1-UK01-KA107-078410 до Кінгстонського університету м. Лондон, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії.
Підвищення кваліфікації
Міжнародне дистанційне стажування «Artificial Intelligence in Education and Science in the European Union Countries». 180 hours / 6 ECTS credits (10 квітня - 20 червня 2025 р.) сертифікат PL №181-06-25 від 20.06.2025.
Міжнародне стажування «Fundraising And Organization Of Project Activities In Educational Establishments: European Experience». 180 hours / 6 ECTS credits (06 квітня-12 травня 2024 р.) сертифікат SZFL-003307 від 12.05.2024.
Міжнародний інноваційний науково-педагогічний досвід підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD)», організатор IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян» та Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі UCLA (01 квітня-15 червня 2022 р.).
Стажування на посаді провідного фахівця відділу соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення центру забезпечення діяльності в Головному управлінні ДСНС України у Львівській області (індивідуальний план стажування 13.11.-17.11.2023 );
Навчальний курс онлайн "Психологічне консультування з метафоричними асоціативними картами" Міжнародна Психологічна Асоціація Проективних Методик, сертифікат №2506 від 02.11.2023 р.
Міжнародне стажування «Fundraising And Organization Of Project Activities In Educational Establishments: European Experience». 180 hours / 6 ECTS credits (06 квітня-12 травня 2024 р.) сертифікат SZFL-003307 від 12.05.2024.
Міжнародний інноваційний науково-педагогічний досвід підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD)», організатор IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян» та Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі UCLA (01 квітня-15 червня 2022 р.).
Стажування на посаді провідного фахівця відділу соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення центру забезпечення діяльності в Головному управлінні ДСНС України у Львівській області (індивідуальний план стажування 13.11.-17.11.2023 );
Навчальний курс онлайн "Психологічне консультування з метафоричними асоціативними картами" Міжнародна Психологічна Асоціація Проективних Методик, сертифікат №2506 від 02.11.2023 р.
Участь у професійних об'єднаннях за спеціальністю
Членкиня «Громадської організації Міжнародна фундація науковців та освітян».
Основні нагороди і відзнаки
Подяка ДСНС України, 2022 рік
Грамота ДСНС України, 2025 рік
Грамота ДСНС України, 2025 рік
Посібники, методичні рекомендації та методичні вказівки
1. Пилипенко Л. В. Формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби: метод. рекомендації. Львів: ЛДУБЖД, 2025. 55 с.
Статті, включені до наукометричних баз
1. Popovych, Ihor & Sirko, Roksolana & Dushka, Alla & Slobodianyk, Volodymyr & Stelmakh, Oksana & Pylypenko, Liliia & Zahrai, Larysa. (2024). Types of precompetition anxiety among junior athletes. Journal of Physical Education and Sport. 24. 1394-1405. 10.7752/jpes.2024.06158.
2. Fursykova, T., Akimkin, O., & Hodii, L. (2022). The system of functioning of out-of-school education in modern conditions of development. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15 (34), e16860 https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16860
2. Fursykova, T., Akimkin, O., & Hodii, L. (2022). The system of functioning of out-of-school education in modern conditions of development. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15 (34), e16860 https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16860
Статті у фахових виданнях
1. Пилипенко Л.В., Пилипенко В.М., Тимчук І.О. Психологічні особливості емоційного вигорання у волонтерів під час воєнного стану. Наукові інновації та передові технології. 2025. № 5(45). С. 2126-2134. URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-5(45)-2126-2134
2. Пилипенко Л. В. Психолого-педагогічні умови формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2025. № 1 (41). С. 991–1004. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-1(41)-991-1004.
3. Пилипенко Л. В. Особливості професійної діяльності психологів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2 (4). С. 121–126. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-2-20.
4. Пилипенко Л. В. Навчально-методичне забезпечення формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Наука і техніка сьогодні. 2024. Вип. 8. С. 713–722. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-8(36)-713-722.
5. Пилипенко Л. В. Показники та критерії сформованості професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 67. Т. 2. С. 155–158. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.2.31.
6. Сірко Р. І., Годій Л. В. Професійно-екстремальна компетентність майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. № 2. С. 38–47. DOI: https://doi.org/10.20998/2078-7782.2022.2.03.
7. Сірко Р. І., Годій Л. В. Структура професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 7. С. 101–109. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-7(9)-101-109.
2. Пилипенко Л. В. Психолого-педагогічні умови формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2025. № 1 (41). С. 991–1004. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-1(41)-991-1004.
3. Пилипенко Л. В. Особливості професійної діяльності психологів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2024. № 2 (4). С. 121–126. DOI: https://doi.org/10.32782/3041-1297/2024-2-20.
4. Пилипенко Л. В. Навчально-методичне забезпечення формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Наука і техніка сьогодні. 2024. Вип. 8. С. 713–722. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-8(36)-713-722.
5. Пилипенко Л. В. Показники та критерії сформованості професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 67. Т. 2. С. 155–158. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.2.31.
6. Сірко Р. І., Годій Л. В. Професійно-екстремальна компетентність майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. № 2. С. 38–47. DOI: https://doi.org/10.20998/2078-7782.2022.2.03.
7. Сірко Р. І., Годій Л. В. Структура професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 7. С. 101–109. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-7(9)-101-109.
Статті в інших виданнях
1. Пилипенко Л. В., Хмарна Л. М. Психологічне благополуччя майбутніх рятувальників в умовах воєнного стану. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць. Київ – Львів – Бережани – Ломжа, 2023. Вип. 13. С. 181–185
2. Пилипенко Л. В., Пристайко Ю. Емпіричне дослідження впливу воєнного стану на психічне здоров’я особистості юнацького віку. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. Т. 1. С. 58–66.
2. Пилипенко Л. В., Пристайко Ю. Емпіричне дослідження впливу воєнного стану на психічне здоров’я особистості юнацького віку. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. Т. 1. С. 58–66.
Дисципліни
Тренінг особистісного зростання
Психологія безпеки
Психологія професійного ризику та прийняття рішень
Психологічні технології роботи з персоналом
Психологія безпеки
Психологія професійного ризику та прийняття рішень
Психологічні технології роботи з персоналом
Посилання
Сертифікати
Завантаження сертифікатів…
