ПИЛИПЕНКО Лілія Віталіївна
Посада | Викладач кафедри практичної психології та педагогіки | |
Громадянство | Україна | |
Alma mater | Львівський державний університет безпеки життєдіяльності | |
Спеціальність | Психологія, цивільна безпека | |
Науковий ступінь | - | |
Науковий консультант | д. психол. н., професор. Сірко Роксолана Іванівна | |
Освітні кваліфікації: 2021 - т.ч - ад'юнкт вечірньої форми навчання за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)
2019-2021 рр - Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Психологія», диплом магістра з відзнакою, кваліфікація магістр з психології; навчально-науковий інститут цивільного захисту, спеціальність «Цивільна безпека», диплом магістра, кваліфікація магістр з цивільної безпеки, цивільний захист. 2015-2019 рр - Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Практична психологія», диплом бакалавра з відзнакою, кваліфікація фахівець з практичної психології Професійна діяльність: лютий 2023 року – т/ч – викладач кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2021 року – лютий 2023 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. вересень 2019 – лютий 2021 року – слухач денної форми навчання ступеня здобуття освіти магістр Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. червень 2019 – вересень 2019 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Наукові інтереси: Формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Професійна підготовка майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Психологія кризових ситуацій.
Участь у наукових та навчальних проектах:
13 - 18 березня 2023 р - Участь у програмі академічної мобільності в рамках міжнародного проекту ERASMUS+, грант 2020-1-UK01-KA107-078410 до Кінгстонського університету м. Лондон, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії. Підвищення кваліфікації:
Міжнародне стажування «Fundraising And Organization Of Project Activities In Educational Establishments: European Experience». 180 hours / 6 ECTS credits (06 квітня-12 травня 2024 р.) сертифікат SZFL-003307 від 12.05.2024
Міжнародний інноваційний науково-педагогічний досвід підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD)», організатор IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян» та Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі UCLA (01 квітня-15 червня 2022 р.). Основні нагороди і відзнаки: Подяка ДСНС, 2022 рік Основні публікації:
Fursykova, T., Akimkin, O., & Hodii, L. (2022). The system of functioning of out-of-school education in modern conditions of development. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15 (34), e16860 https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16860
Сірко Р.І., Годій Л.В. Професійно-екстремальна компетентність майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №. 2. С. 38–47 Сірко Р.І., Годій Л.В. Структура професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 7. С. 101–109 Статті, включені до наукометричних баз: 1. Popovych, Ihor & Sirko, Roksolana & Dushka, Alla & Slobodianyk, Volodymyr & Stelmakh, Oksana & Pylypenko, Liliia & Zahrai, Larysa. (2024). Types of precompetition anxiety among junior athletes. Journal of Physical Education and Sport. 24. 1394-1405. 10.7752/jpes.2024.06158. 2. Fursykova, T., Akimkin, O., & Hodii, L. (2022). The system of functioning of out-of-school education in modern conditions of development. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15 (34), e16860 https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16860 Статті у фахових виданнях: 1. Пилипенко Л.В. Навчально-методичне забезпечення формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання Наука і техіка сьогодні. 2024. Вип. 8. С. 713-722. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-8(36)-713-722. 2.Пилипенко Л.В. Показники та критерії сформованості професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 67 Т. 2. С.155-158. https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/67.2.31 3. Сірко Р.І., Годій Л.В. Професійно-екстремальна компетентність майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №. 2. С. 38–47 4. Сірко Р.І., Годій Л.В. Структура професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 7. С. 101–109 Статті науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні: 1. Пилипенко Л. В., Хмарна Л. М. Психологічне благополуччя майбутніх рятувальників в умовах воєнного стану. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць. Київ – Львів – Бережани – Ломжа, 2023. Вип. 13. С. 181–185 2. Пилипенко Л. В., Пристайко Ю. Емпіричне дослідження впливу воєнного стану на психічне здоров’я особистості юнацького віку. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. Т. 1. С. 58–66. Дисципліни:
Тренінг особитсісного зростання Мотиваційний тренінг Психологія безпеки Основи психології Психологія професійного ризику та прийняття рішень Психологічні технології роботи з персоналом Методика викладання психології |