ПИЛИПЕНКО Лілія Віталіївна
Посада | Викладач кафедри практичної психології та педагогіки | |
Громадянство | Україна | |
Alma mater | Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (2015-2021) | |
Спеціальність | Психологія, цивільна безпека | |
Науковий ступінь | - | |
Науковий консультант | д. психол. н., професор. Сірко Роксолана Іванівна | |
Освітні кваліфікації:
2019-2021 рр ⸺ Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Психологія», диплом магістра з відзнакою, кваліфікація магістр з психології; навчально-науковий інститут цивільного захисту, спеціальність «Цивільна безпека», диплом магістра, кваліфікація магістр з цивільної безпеки, цивільний захист.
2015-2019 рр - Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, навчально-науковий інститут психології та соціального захисту, спеціальність «Практична психологія», диплом бакалавра з відзнакою, кваліфікація фахівець з практичної психології Професійна діяльність: лютий 2023 року – т/ч – викладач кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.
лютий 2021 року – лютий 2023 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. вересень 2019 – лютий 2021 року – слухач денної форми навчання ступеня здобуття освіти магістр Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. червень 2019 – вересень 2019 року – фахівець відділу персоналу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Наукові інтереси: Формування професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Професійна підготовка майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби, психологія кризових ситуацій.
Участь у наукових та навчальних проектах:
Наукові ступені та вчені звання Підвищення кваліфікації:
З вересня 2021 року по т/ч – ад’юнкт вечірньої форми навчання докторантури, ад’юнктури Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Міжнародний інноваційний науково-педагогічний досвід підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD)», організатор IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян» та Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі UCLA (01 квітня-15 червня 2022 р.).
Основні публікації:
Fursykova, T., Akimkin, O., & Hodii, L. (2022). The system of functioning of out-of-school education in modern conditions of development. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15 (34), e16860 https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.16860
Сірко Р.І., Годій Л.В. Професійно-екстремальна компетентність майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Теорія і практика управління соціальними системами. 2022. №. 2. С. 38–47 Сірко Р.І., Годій Л.В. Структура професійно-екстремальної компетентності майбутніх психологів оперативно-рятувальної служби. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 7. С. 101–109 Дисципліни: Тренінг особистісного зростання Соціальна психологія Основи психології |