У Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності відбулося обговорення освітніх програм трьох рівнів вищої освіти (першого (бакалаврського) – «Екстремальна та кризова психологія» і «Практична психологія», другого (магістерського) – «Реабілітаційна психологія» та третього (освітньо-наукового (доктор філософії)) «Професійна освіта». Під час обговорення розглянуто пропозиції та рекомендації, отримані від рецензентів, зовнішніх стейкхолдерів, академічної спільноти, здобувачів і випускників освітніх програм. Серед запорошених стейкхолдерів, зокрема заступник начальника центру - начальник відділу психологічного забезпечення центру забезпечення діяльності Головного управління ДСНС України у Львівській області Юрій БІШКО, викладач кафедри поведінкових наук та військового лідерства Інститут ППП академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного Святослав СТЕЛЬМАХ, доцент кафедри Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Юлія КОЛІСНИК-ГУМЕНЮК, завідувач лабораторії інформатизації ЗП(ПТ)О НМЦ ПТО у Львівській області Віталій ЛИТВИН, доцент кафедри українознавства та міжкультурної комунікації Львівського державного університету безпеки життєдіяльності Тетяна КОНІВІЦЬКА, начальник сектору психологічного забезпечення Львівського державного університету безпеки життєдіяльності Христина СУДНІЦИНА, практичний психолог ВПУ №20 м. Львова Христина ВОЗНА, методистка кабінету «Навчально-методичного центру психологічної служби» Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Наталія СУБОТА, практичний психолог, психотерапевт Павло ЗАВАЛКО.
Під час зустрічі було розглянуто актуальні питання підготовки фахівців, відповідність програм сучасним викликам та потребам ринку праці. Учасники мали можливість висловити свої пропозиції щодо змісту дисциплін та навчальних підходів, що сприятиме підвищенню якості освіти.
Такі обговорення є важливим етапом у забезпеченні високого рівня професійної підготовки майбутніх фахівців та їхньої конкурентоспроможності у професійній діяльності в умовах воєнного стану.
Під час зустрічі було розглянуто актуальні питання підготовки фахівців, відповідність програм сучасним викликам та потребам ринку праці. Учасники мали можливість висловити свої пропозиції щодо змісту дисциплін та навчальних підходів, що сприятиме підвищенню якості освіти.
Такі обговорення є важливим етапом у забезпеченні високого рівня професійної підготовки майбутніх фахівців та їхньої конкурентоспроможності у професійній діяльності в умовах воєнного стану.