У Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності відбувся семінар-тренінг, присвячений розгляду нових документів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Захід провів професор кафедри цивільного захисту, заступник голови ГЕР 26 («Цивільна безпека»), доктор технічних наук, професор Василь Карабин.
Учасники мали змогу ознайомитися з оновленим Положенням про акредитацію освітніх програм, підходами до впровадження постакредитаційного моніторингу, а також можливостями для університетів у співпраці з іноземними агентствами акредитації.
Під час дискусій було обговорено вплив цих змін на освітній процес і перспективи подальшого вдосконалення системи забезпечення якості вищої освіти. Зокрема, учасники розглянули, як оновлений механізм акредитації сприятиме підвищенню рівня викладання та відповідності освітніх програм сучасним вимогам. Окрему увагу приділили аналізу найпоширеніших суттєвих недоліків освітніх програм, що виявляються під час акредитації, а також питанням впровадження постакредитаційного моніторингу. Цей механізм дозволить відстежувати ефективність реалізації рекомендацій після акредитації та своєчасно реагувати на виклики, що виникають у процесі навчання.
Захід став важливим майданчиком для обміну думками між гарантами освітніх програм, що сприятиме підвищенню їх якості. Дякуємо всім, хто долучився до заходу, та запрошуємо до подальших обговорень і спільної роботи над покращенням освітніх процесів!
Учасники мали змогу ознайомитися з оновленим Положенням про акредитацію освітніх програм, підходами до впровадження постакредитаційного моніторингу, а також можливостями для університетів у співпраці з іноземними агентствами акредитації.
Під час дискусій було обговорено вплив цих змін на освітній процес і перспективи подальшого вдосконалення системи забезпечення якості вищої освіти. Зокрема, учасники розглянули, як оновлений механізм акредитації сприятиме підвищенню рівня викладання та відповідності освітніх програм сучасним вимогам. Окрему увагу приділили аналізу найпоширеніших суттєвих недоліків освітніх програм, що виявляються під час акредитації, а також питанням впровадження постакредитаційного моніторингу. Цей механізм дозволить відстежувати ефективність реалізації рекомендацій після акредитації та своєчасно реагувати на виклики, що виникають у процесі навчання.
Захід став важливим майданчиком для обміну думками між гарантами освітніх програм, що сприятиме підвищенню їх якості. Дякуємо всім, хто долучився до заходу, та запрошуємо до подальших обговорень і спільної роботи над покращенням освітніх процесів!




