Опубликовано на Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (https://ldubgd.edu.ua)

Главная > Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки

 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [1]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [2]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [3]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [4]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [5]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
 студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки [6]
Психологія маркетингу, реклами та PR: студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
«
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
  •  студенти ЛДУБЖД демонструють власні наукові розробки
»
У Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності відбувся захист практичних робіт здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни «Психологія маркетингу, реклами та PR» на тему: «Власні маркетингові розробки та реклама».
Під час заходу студенти-психологи представили авторські проєкти, у яких продемонстрували поєднання креативності, аналітичного мислення та психологічних знань. Роботи охоплювали різноманітні напрями — від розробки рекламних концепцій і створення брендів до дослідження психологічних аспектів сприйняття реклами та поведінки споживачів.
Такі заходи сприяють розвитку практичних навичок студентів, формують у них уміння презентувати власні ідеї, працювати з аудиторією та втілювати знання психології у сфері маркетингу, реклами й PR. Вони доводять, що сучасний фахівець має бути не лише знавцем теорії, а й творчою особистістю, здатною мислити креативно та діяти ефективно.

Дата: 

Четвер, 23 Жовтень, 2025 - 14:45
24/10/2025 - 08:32
 

Твіт !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs"); [7]

© 2012-2025 ЛДУ БЖД
Розроблено в студії BissData

Источник (получено 05/12/2025 - 07:45): https://ldubgd.edu.ua/node/9647

Ссылки:
[1] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.45.jpeg
[2] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.44.jpeg
[3] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.44_2.jpeg
[4] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.44_4.jpeg
[5] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.44_3.jpeg
[6] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/whatsapp_image_2025-10-23_at_14.44.45_2.jpeg
[7] https://twitter.com/share