Здобувачі бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти спеціальності D3 Менеджмент взяли участь у практичному воркшопі, організованому спільно з провідним банком країни.
На власному досвіді здобувачі зрозуміли, як часто вони в повсякденному житті користуються банківськими послугами і як правильно підходити до фінансових операцій.
Що обговорювали?
✔ Що таке фінансовий моніторинг і чому він важливий для банківської системи України.
✔ Як банки слідкують за підозрілими Клієнтськими операціями, як захищаються від ризиків
✔ Як банки запобігають відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (AML, KYC).
✔ Хто і як контролює Банки
✔ Реальні кейси та приклади ризикових операцій.
✔ Санкції та штрафи для банків за порушення правил фінмоніторингу.
На воркшопі учасники проходили практичні завдання, обговорювали реальні кейси з якими банки стикаються у своїй діяльності, брали участь в рольовій грі «Клієнт vs Банк», щоб практично зрозуміти механізми фінмоніторингу у банку на прикладі реального Клієнтського досвіду.
Розуміння принципів фінансового моніторингу є не лише важливим, а й необхідним інструментом або для подальшої кар'єри в фінансовій сфері, або при здійсненні фінансових операцій чи інвестиціях.
Дякуємо спікерам Олександру Тимофіїву та В’ячеславу Остапчуку за цікаву та корисну дискусію!
На власному досвіді здобувачі зрозуміли, як часто вони в повсякденному житті користуються банківськими послугами і як правильно підходити до фінансових операцій.
Що обговорювали?
✔ Що таке фінансовий моніторинг і чому він важливий для банківської системи України.
✔ Як банки слідкують за підозрілими Клієнтськими операціями, як захищаються від ризиків
✔ Як банки запобігають відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (AML, KYC).
✔ Хто і як контролює Банки
✔ Реальні кейси та приклади ризикових операцій.
✔ Санкції та штрафи для банків за порушення правил фінмоніторингу.
На воркшопі учасники проходили практичні завдання, обговорювали реальні кейси з якими банки стикаються у своїй діяльності, брали участь в рольовій грі «Клієнт vs Банк», щоб практично зрозуміти механізми фінмоніторингу у банку на прикладі реального Клієнтського досвіду.
Розуміння принципів фінансового моніторингу є не лише важливим, а й необхідним інструментом або для подальшої кар'єри в фінансовій сфері, або при здійсненні фінансових операцій чи інвестиціях.
Дякуємо спікерам Олександру Тимофіїву та В’ячеславу Остапчуку за цікаву та корисну дискусію!
Дата:
Вівторок, 23 Грудень, 2025 - 10:45






