Опубликовано на Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (https://ldubgd.edu.ua)

Главная > «Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар

«Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар [1]
«Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар
«Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар [2]
«Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар
«Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар [3]
«Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар
«Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар [4]
«Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар
«
  • «Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар
  • «Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар
  • «Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар
  • «Війна і діти, як їх захистити?»:  в Університеті відбувся вебінар
»
У рамках психотерапевтичної майстерні начальник кафедри практичної психології та педагогіки Роксолана Сірко організувала вебінар «Війна і діти, як їх захистити?». Лектором була Галина Католик, завідувач кафедри психології ЛьвДУВС, доктор психологічних наук, доцент, голова Українського інституту дитячо-юнацької психотерапії та психологічного консультування. До вебінару долучились викладачі кафедри практичної психології та педагогіки ЛДУБЖД, кафедри психології діяльності в особливих умовах НУНЦЗ, курсанти-психологи другого та третього курсів, студенти четвертого курсу денної та заочної форми навчання.

     На вебінарі розглядались такі питання: 
1. Вікові та поведінкові  особливості відреагування гострої травми в дитячому віці. 
2. Модель ППД RAPID в роботі з дітьми різного віку.
3. Досвід роботи Кризового центру ІУПБ ЛьвДУВС.
     Модель першої психологічної допомоги RAPID (Rapid personal transformation) розроблена Университетом Джонса Хопкинса. Вона має схему:
- R – rapport – встановлення довірчого контакту;
- A – assessment – оцінка стану постраждалих;
- P - prioritization – сортування за групами та методами допомоги;
- I - intervention – допомога, спрямована на зниження стресу;
- D - disposition – підтримка, спостереження та супровід.
     Цей підхід дозволяє повністю запобігти відтермінованим реакціям на стрес чи ПТСР у дітей, чи суттєво профілактизувати симптоматику.

Дата: 

Четвер, 21 Квітень, 2022 - 09:00
21/04/2022 - 09:08
 

Твіт !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs"); [5]

© 2012-2025 ЛДУ БЖД
Розроблено в студії BissData

Источник (получено 05/12/2025 - 10:09): https://ldubgd.edu.ua/node/6467

Ссылки:
[1] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-04-21_09-10-12.jpg
[2] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-04-21_09-10-20.jpg
[3] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-04-21_09-10-24.jpg
[4] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-04-21_09-10-28.jpg
[5] https://twitter.com/share