«Війна і діти, як їх захистити?»: в Університеті відбувся вебінар
У рамках психотерапевтичної майстерні начальник кафедри практичної психології та педагогіки Роксолана Сірко організувала вебінар «Війна і діти, як їх захистити?». Лектором була Галина Католик, завідувач кафедри психології ЛьвДУВС, доктор психологічних наук, доцент, голова Українського інституту дитячо-юнацької психотерапії та психологічного консультування. До вебінару долучились викладачі кафедри практичної психології та педагогіки ЛДУБЖД, кафедри психології діяльності в особливих умовах НУНЦЗ, курсанти-психологи другого та третього курсів, студенти четвертого курсу денної та заочної форми навчання.
На вебінарі розглядались такі питання:
1. Вікові та поведінкові особливості відреагування гострої травми в дитячому віці.
2. Модель ППД RAPID в роботі з дітьми різного віку.
3. Досвід роботи Кризового центру ІУПБ ЛьвДУВС.
Модель першої психологічної допомоги RAPID (Rapid personal transformation) розроблена Университетом Джонса Хопкинса. Вона має схему:
- R – rapport – встановлення довірчого контакту;
- A – assessment – оцінка стану постраждалих;
- P - prioritization – сортування за групами та методами допомоги;
- I - intervention – допомога, спрямована на зниження стресу;
- D - disposition – підтримка, спостереження та супровід.
Цей підхід дозволяє повністю запобігти відтермінованим реакціям на стрес чи ПТСР у дітей, чи суттєво профілактизувати симптоматику.
На вебінарі розглядались такі питання:
1. Вікові та поведінкові особливості відреагування гострої травми в дитячому віці.
2. Модель ППД RAPID в роботі з дітьми різного віку.
3. Досвід роботи Кризового центру ІУПБ ЛьвДУВС.
Модель першої психологічної допомоги RAPID (Rapid personal transformation) розроблена Университетом Джонса Хопкинса. Вона має схему:
- R – rapport – встановлення довірчого контакту;
- A – assessment – оцінка стану постраждалих;
- P - prioritization – сортування за групами та методами допомоги;
- I - intervention – допомога, спрямована на зниження стресу;
- D - disposition – підтримка, спостереження та супровід.
Цей підхід дозволяє повністю запобігти відтермінованим реакціям на стрес чи ПТСР у дітей, чи суттєво профілактизувати симптоматику.
Дата:
Четвер, 21 Квітень, 2022 - 09:00