Опубликовано на Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (https://ldubgd.edu.ua)

Главная > «Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни»: психолог Університету взяла участь у вебінарі

 психолог Університету взяла участь у вебінарі [1]
«Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни»: психолог Університету взяла участь у вебінарі
 психолог Університету взяла участь у вебінарі [2]
«Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни»: психолог Університету взяла участь у вебінарі
 психолог Університету взяла участь у вебінарі [3]
«Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни»: психолог Університету взяла участь у вебінарі
«
  •  психолог Університету взяла участь у вебінарі
  •  психолог Університету взяла участь у вебінарі
  •  психолог Університету взяла участь у вебінарі
»
Викладач кафедри практичної психології та педагогіки Ксенія БЕРЕЗЯК взяла участь у вебінарі «Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни». Організатором виступив Інститут розвитку та терапії «Софія» (освітній проєкт фонду «Gdy Liczy się Czas») у співпраці з Earthlings Hub (США) та Blue Marble Space Institute of Science (США). Лектор Dr. Стівен Е. Брок (дипломований педагог-психолог і професор шкільної психології Каліфорнійського державного університету, Сакраменто) розповів про те, як саме війна травмує дітей, як батьки, вчителі та інші опікуни можуть допомогти дітям подолати травми війни. 
Вебінар розпочався з обговорення природи травматичних стресорів (того, що робить одні кризи більш травматичними, ніж інші), а також факторів, які піддають дітей більшому ризику важкого травматичного стресу. Особливу увагу було приділено тому, як травма війни може вплинути на успішність у школі. Потім на цій сесії обговорювалось, як ми можемо підтримати дітей та опікунів (батьків, вчителів, консультантів). Наголошено, що можна зробити для підтримки природного відновлення психіки, а також окреслено ознаки, які свідчать про необхідність професійного втручання у психічне здоров’я.
В одному з наукових досліджень професора Стівена Е. Брока, описано те, як школа впливає на кризу психічного здоров’я у дітей і як викладачі можуть допомогти школярам впоратися з кризовими подіями.
24/10/2022 - 10:11
 

Твіт !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs"); [4]

© 2012-2025 ЛДУ БЖД
Розроблено в студії BissData

Источник (получено 07/12/2025 - 02:12): https://ldubgd.edu.ua/node/6946

Ссылки:
[1] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-10-24_09-37-30.jpg
[2] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-10-24_09-37-31_2.jpg
[3] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2022-10-24_09-37-31.jpg
[4] https://twitter.com/share