«Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни»: психолог Університету взяла участь у вебінарі
Викладач кафедри практичної психології та педагогіки Ксенія БЕРЕЗЯК взяла участь у вебінарі «Підтримка дітей шкільного віку, які постраждали від травми війни». Організатором виступив Інститут розвитку та терапії «Софія» (освітній проєкт фонду «Gdy Liczy się Czas») у співпраці з Earthlings Hub (США) та Blue Marble Space Institute of Science (США). Лектор Dr. Стівен Е. Брок (дипломований педагог-психолог і професор шкільної психології Каліфорнійського державного університету, Сакраменто) розповів про те, як саме війна травмує дітей, як батьки, вчителі та інші опікуни можуть допомогти дітям подолати травми війни.
Вебінар розпочався з обговорення природи травматичних стресорів (того, що робить одні кризи більш травматичними, ніж інші), а також факторів, які піддають дітей більшому ризику важкого травматичного стресу. Особливу увагу було приділено тому, як травма війни може вплинути на успішність у школі. Потім на цій сесії обговорювалось, як ми можемо підтримати дітей та опікунів (батьків, вчителів, консультантів). Наголошено, що можна зробити для підтримки природного відновлення психіки, а також окреслено ознаки, які свідчать про необхідність професійного втручання у психічне здоров’я.
В одному з наукових досліджень професора Стівена Е. Брока, описано те, як школа впливає на кризу психічного здоров’я у дітей і як викладачі можуть допомогти школярам впоратися з кризовими подіями.
Вебінар розпочався з обговорення природи травматичних стресорів (того, що робить одні кризи більш травматичними, ніж інші), а також факторів, які піддають дітей більшому ризику важкого травматичного стресу. Особливу увагу було приділено тому, як травма війни може вплинути на успішність у школі. Потім на цій сесії обговорювалось, як ми можемо підтримати дітей та опікунів (батьків, вчителів, консультантів). Наголошено, що можна зробити для підтримки природного відновлення психіки, а також окреслено ознаки, які свідчать про необхідність професійного втручання у психічне здоров’я.
В одному з наукових досліджень професора Стівена Е. Брока, описано те, як школа впливає на кризу психічного здоров’я у дітей і як викладачі можуть допомогти школярам впоратися з кризовими подіями.