Опубликовано на Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (https://ldubgd.edu.ua)

Главная > Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес

Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес [1]
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес [2]
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес [3]
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес [4]
Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
«
  • Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
  • Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
  • Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
  • Викладачі освітньої програми «Комп’ютерні науки» запроваджують методи геймифікації в освітній процес
»
Нещодавно у межах завершення курсу «Управління ІТ-проєктами» доцент кафедри інформаційних технологій та систем електронних комунікацій Ольга Смотр провела підсумкове заняття з курсу із використанням інтерактивних методів геймифікації. Здобувачі освіти на основі здобутих знань та практичних навичок з курсу в онлайн-форматі взяли участь у розробці командних проєктів за методологіями Waterfall та Scrum.
Проєктні команди на чолі з Project Manager та Product Owner працювали в окремих кімнатах через середовище MS Teams. Залежно від обраної методології управління ІТ-проєктами керівники проєктних груп формували завдання, беклог проєкту, а також беклоги окремих спринтів (на 10 хвилин кожен) для реалізації проєкту. Усім учасникам команд, окрім їх керівників, не були відомі вихідні дані до проєкту. Завдання менеджерів полягало у формуванні чітких вимог та специфікації на проєкт, а учасників – зрозуміти їх та відтворити у максимально наближеній формі до поставленого завдання. Технічний супровід проєктів проводився із використанням онлайн-дошки mirro.
У межах заняття команди відпрацювали усі етапи реалізації проєкту за двома моделями Waterfall і Scrum, а наприкінці заняття отримали можливість порівняти отриманий результат із очікуваним.
Фітбек про заняття та курс загалом вказує на високу оцінку та зацікавленість у здобувачів освіти інтерактивними підходами до вивчення курсу. Застосовані викладачем методи геймифікації значно активізували роботу здобувачів та дозволили зрозуміти сутність різних підходів до реалізації ІТ-проєктів на практиці.
01/06/2023 - 16:23
 

Твіт !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs"); [5]

© 2012-2025 ЛДУ БЖД
Розроблено в студії BissData

Источник (получено 10/12/2025 - 19:02): https://ldubgd.edu.ua/node/7525

Ссылки:
[1] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/photo_2023-06-01_15-20-21.jpg
[2] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/image_2023-06-01_14-01-22.jpg
[3] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/image_2023-06-01_14-01-41.jpg
[4] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/image_2023-06-01_14-01-57.jpg
[5] https://twitter.com/share