Опубликовано на Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (https://ldubgd.edu.ua)

Главная > Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації

Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації [1]
Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації
Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації [2]
Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації
«
  • Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації
  • Практика для студентів спеціальності «Практична психологія» 4 курсу на базі Лабораторії екстремальної психології та реабілітації
»
Для курсантів третього курсу факультету цивільного захисту було проведено заняття, яке поєднало в собі обговорення психологічних викликів сучасності та практичну роботу над розвитком навичок емоційної саморегуляції.

Під час заняття фахівці лабораторії — Ілона Швецова та Софія Пасічник — разом зі студентами-практикантами детально розглянули дієві методи подолання стресу, які можна ефективно застосовувати в повсякденному житті. Серед них — дихальні техніки (зокрема «дихання по квадрату») для стабілізації емоційного стану та зниження тривожності; фізична активність (ходьба, розтяжка) для вивільнення напруги та покращення настрою; свідоме перемикання уваги (майндфулнес) для зупинення нав’язливих думок; візуалізація спокою — уявлення безпечного простору для внутрішнього заспокоєння, а також рефреймінг — зміна погляду на ситуацію з деструктивного на конструктивний.

Також психологи разом з учасниками обговорили шкідливі стратегії, які лише створюють ілюзію полегшення, але в довгостроковій перспективі завдають шкоди. Серед них — надмірне слухання музики як спосіб уникнення реальності; вживання психоактивних речовин (алкоголь, енергетики, заспокійливі — без призначення лікаря); постійне уникнення труднощів через безконтрольний перегляд контенту, ізоляцію та втечу в ігри.

Такі стратегії не розв’язують проблему, а лише поглиблюють емоційне виснаження та затримують справжнє відновлення.

Заняття сприяло формуванню в курсантів усвідомленого ставлення до психоемоційного здоров’я, розвитку навичок стійкості до стресу та відповідального вибору стратегій самодопомоги, що є критично важливим для майбутніх фахівців, чия діяльність пов’язана з підвищеним ризиком і навантаженням.

Дата: 

Понеділок, 5 Травень, 2025 - 16:45
05/05/2025 - 16:50
 

Твіт !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src="//platform.twitter.com/widgets.js";fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,"script","twitter-wjs"); [3]

© 2012-2025 ЛДУ БЖД
Розроблено в студії BissData

Источник (получено 05/12/2025 - 09:05): https://ldubgd.edu.ua/node/9297

Ссылки:
[1] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/img-20250505-wa0021_0.jpg
[2] https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/field/image/img-20250505-wa0019_0.jpg
[3] https://twitter.com/share