У Львівському університеті безпеки життєдіяльності обговорили проблеми соціалізації людей з інвалідністю в сучасних реаліях
Кафедрою гуманітарних дисциплін та соціальної роботи організовано зустріч курсантів з координатором правління Всеукраїнської громадської організації «Група активної реабілітації» Ярославом Грибальський, який вже довгий час пересувається на візку.
Темою зустрічі були "Проблеми соціалізації людей з інвалідністю в сучасних реаліях".
Учасники заходу наголосили, що люди з інвалідністю мають отримувати необхідну підтримку в процесі набуття освіти, організації їх трудової діяльності та в суспільному житті. Процес навчання людей із функціональними обмеженнями тісно пов‘язаний із процесом їх соціалізації упродовж усього життя. Тому активна інтеграція таких людей у навчальний процес суттєво полегшить їх подальшу інтеграцію у суспільство, оскільки передбачає спільне навчання цих людей з іншими людьми. Але, як наголошували учасники заходу, інтеграція людей із різним станом здоров‘я в освітнє середовище ще не гарантує її учасникам однакового доступу до навчання, оскільки у деяких із них можуть бути специфічні освітні потреби. Тому, для забезпечення однакових можливостей для освіти людей із інвалідністю необхідно запровадити комплекс заходів, що забезпечать повноцінний процес реального включення осіб з інвалідністю у навчально-виховний процес.
Темою зустрічі були "Проблеми соціалізації людей з інвалідністю в сучасних реаліях".
Учасники заходу наголосили, що люди з інвалідністю мають отримувати необхідну підтримку в процесі набуття освіти, організації їх трудової діяльності та в суспільному житті. Процес навчання людей із функціональними обмеженнями тісно пов‘язаний із процесом їх соціалізації упродовж усього життя. Тому активна інтеграція таких людей у навчальний процес суттєво полегшить їх подальшу інтеграцію у суспільство, оскільки передбачає спільне навчання цих людей з іншими людьми. Але, як наголошували учасники заходу, інтеграція людей із різним станом здоров‘я в освітнє середовище ще не гарантує її учасникам однакового доступу до навчання, оскільки у деяких із них можуть бути специфічні освітні потреби. Тому, для забезпечення однакових можливостей для освіти людей із інвалідністю необхідно запровадити комплекс заходів, що забезпечать повноцінний процес реального включення осіб з інвалідністю у навчально-виховний процес.