«Просування свого проекту та розвиток особистого бренду через соцмережі»: майстер-клас від Любові ПІДЛОЖЕВИЧ
8 жовтня в рамках вивчення дисципліни «Організація PR-технологій» на запрошення старшого викладача кафедри українознавства Галини Хлипавки для студентів третього курсу спеціальності «Менеджмент» гостьовий лектор Любов Підложевич провела заняття на тему «Просування свого проекту та розвиток особистого бренду через соцмережі».
Досвідчений маркетолог поділилася своїм досвідом зі студентами, розглянувши, зокрема, такі питання:
- як обрати свою цільову аудиторію і знайти перших клієнтів;
- які інструменти в соцмережах потрібні для просування свого бізнесу;
- для чого потрібна стратегія і контент плани;
- безкоштовні та платні методи просування;
- як розповідати про себе в світі онлайн;
- які соцмережі обрати для свого просування;
- що робити, якщо ти не вмієш писати пости, вважаєш, що це «не твоє»;
- як донести свою цінність до оточення і знайти «своїх» людей.
Атмосфера живого спілкування з авдиторією та цікаві завдання, які виконували студенти в групах на закріплення теоретичного матеріалу, сприяли розкриттю творчого потенціалу учасників майстер-класу та народженню ідей майбутніх бізнес-проектів.
Досвідчений маркетолог поділилася своїм досвідом зі студентами, розглянувши, зокрема, такі питання:
- як обрати свою цільову аудиторію і знайти перших клієнтів;
- які інструменти в соцмережах потрібні для просування свого бізнесу;
- для чого потрібна стратегія і контент плани;
- безкоштовні та платні методи просування;
- як розповідати про себе в світі онлайн;
- які соцмережі обрати для свого просування;
- що робити, якщо ти не вмієш писати пости, вважаєш, що це «не твоє»;
- як донести свою цінність до оточення і знайти «своїх» людей.
Атмосфера живого спілкування з авдиторією та цікаві завдання, які виконували студенти в групах на закріплення теоретичного матеріалу, сприяли розкриттю творчого потенціалу учасників майстер-класу та народженню ідей майбутніх бізнес-проектів.