В Університеті проведено відкриту лекцію з дисципліни «Трудове право»
22 лютого старший викладач кафедри права та менеджменту у сфері цивільного захисту, к. пед. н. Мар’яна КУПЧАК провела відкриту лекцію з дисципліни «Трудове право» для здобувачів вищої освіти 2-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент» на тему «Суб’єкти трудового права».
Лекція проведена на високому науково-педагогічному рівні із застосуванням новітніх форм та методів навчання, активним залученням здобувачів вищої освіти до обговорення актуальних питань та нововведень у трудовому законодавстві України у поєднанні з практичними аспектами й особливостями оформлення трудової діяльності суб'єктів трудових правовідносин, зокрема в електронній формі. Здійснено аналіз запланованих змін у трудове законодавство України. Оскільки сьогодення вимагає реалізацію фахових компетентностей майбутніми менеджерами, формування у них здатності приймати відповідальні рішення, працювати в команді, критично мислити, розв’язувати проблеми, самореалізовуватися, то такий підхід вимагає нових альтернативних форм і методів навчання й виховання. Тому під час лекційного заняття було використано методику «перевернутого навчання» із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема сервіс Teams та навчальне середовище Moodle.
Лекція проведена на високому науково-педагогічному рівні із застосуванням новітніх форм та методів навчання, активним залученням здобувачів вищої освіти до обговорення актуальних питань та нововведень у трудовому законодавстві України у поєднанні з практичними аспектами й особливостями оформлення трудової діяльності суб'єктів трудових правовідносин, зокрема в електронній формі. Здійснено аналіз запланованих змін у трудове законодавство України. Оскільки сьогодення вимагає реалізацію фахових компетентностей майбутніми менеджерами, формування у них здатності приймати відповідальні рішення, працювати в команді, критично мислити, розв’язувати проблеми, самореалізовуватися, то такий підхід вимагає нових альтернативних форм і методів навчання й виховання. Тому під час лекційного заняття було використано методику «перевернутого навчання» із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема сервіс Teams та навчальне середовище Moodle.