У рамках психотерапевтичної майстерні в ЛДУБЖД проведено вебінари
У рамках психотерапевтичної майстерні викладач кафедри практичної психології та педагогіки ННІПтаСЗ Ксенія Березяк провела спільно з практичним психологом Валентином Гладієм та клінічним психологом Ілоною Брух, які представляють Студією психічного здоров’я Groont, вебінари для курсантів та студентів 1-3 курсів спеціальності 053 «Психологія» на тему «Психологічна травма. Способи саморегуляції під час війни» (7.04, 14.04). Заключний вебінар відбувся 21 квітня і був присвячений першій психологічній допомозі постраждалим в екстремальній ситуації.
Під час зустрічі розглядались аспекти надання першої психологічної допомоги (ППД) у ситуаціях ступору, страху, істерики, агресії, моторного збудження тощо. Обговорювалось, чого не слід робити чи казати під час кризового втручання, покрокове застосування моделі ППД, яка скорочено називається SAFER-R. Вона складається з 5 етапів:
1. Стабілізація стану.
2. Визнання стану (прояснити «хто», «що» і «коли»).
3. Сприяння розумінню (висловити складних емоції).
4. Заохочення адаптивного подолання (визначити особисті інструменти управління стресом).
5. Відновлення функціонування.
Вебінар супроводжувався практичними техніками на зняття психоемоційної напруги. На завершення зустрічі студенти повправлялись у навику формувати образ власного безпечного місця у внутрішньому світі.
Під час зустрічі розглядались аспекти надання першої психологічної допомоги (ППД) у ситуаціях ступору, страху, істерики, агресії, моторного збудження тощо. Обговорювалось, чого не слід робити чи казати під час кризового втручання, покрокове застосування моделі ППД, яка скорочено називається SAFER-R. Вона складається з 5 етапів:
1. Стабілізація стану.
2. Визнання стану (прояснити «хто», «що» і «коли»).
3. Сприяння розумінню (висловити складних емоції).
4. Заохочення адаптивного подолання (визначити особисті інструменти управління стресом).
5. Відновлення функціонування.
Вебінар супроводжувався практичними техніками на зняття психоемоційної напруги. На завершення зустрічі студенти повправлялись у навику формувати образ власного безпечного місця у внутрішньому світі.