Науково-педагогічні працівники кафедри інформаційних технологій та систем електронних комунікацій в процесі викладання дисциплін активно застосовують ігрові форми
На практичному занятті з дисципліни «Бізнес-аналіз» для здобувачів освіти спеціальностей «Комп’ютерні науки» та «Кібербезпека» старший викладач кафедри Олександр Хлевной підготував та провів квіз-вікторину із 48 запитань на різноманітну тематику. Метою проведення гри було вивчення основ командної роботи та практичне відпрацювання техніки брейнстормінгу.
Для досягнення навчальної мети було сформовано дві команди курсантів, що представляли відповідні спеціальності. У ході вікторини усі учасники мали змогу спостерігати за стадіями зародження, формування та адаптації ситуаційних команд, а також простежити, як відбувається розподіл ролей на стадії адаптації.
Гравці команди-переможця для заохочення отримали відмінні оцінки.
Опитування здобувачів освіти показали, що подібні методи навчання завжди отримують позитивний фідбек та підвищують інтерес до вивчення дисциплін, а показники успішності підтверджують ефективність їх використання, що свідчить про актуальність та доцільність гейміфікації навчального процесу.
Для досягнення навчальної мети було сформовано дві команди курсантів, що представляли відповідні спеціальності. У ході вікторини усі учасники мали змогу спостерігати за стадіями зародження, формування та адаптації ситуаційних команд, а також простежити, як відбувається розподіл ролей на стадії адаптації.
Гравці команди-переможця для заохочення отримали відмінні оцінки.
Опитування здобувачів освіти показали, що подібні методи навчання завжди отримують позитивний фідбек та підвищують інтерес до вивчення дисциплін, а показники успішності підтверджують ефективність їх використання, що свідчить про актуальність та доцільність гейміфікації навчального процесу.