Зустріч з психологом, консультантом з ефективних стосунків Оленою Демедюк
Велика частина нашої соціальної взаємодії складається з переговорів. Як зробити переговори більш ефективними, загальні правила та настанови переговорного процесу розглядались на зустрічі практичного психолога, консультанта з ефективних стосунків Оленою Демедюк з курсантами-психологами. Зустріч була проведена у межах роботи психотерапевтичної майстерні кафедри практичної психології та педагогіки.
Переговори в кризових та екстремальних умовах – це завжди непередбачуваний процес, тут не працюють алгоритми, але є відправні точки спілкування. Кожна людина хоче бути почутою, тому треба застосовувати прийом активного слухання, орієнтуватись на репрезентативні системи співрозмовника (візуал, кінестет, аудіал, дігітал). Розглядались техніки побудови запитань, їх послідовність для впливу на емоційний стан учасників переговорів. Коли обговорювались питання переговорів у конфлікті, пані Олена наголосила на структурних компонентах конфліктної ситуації, ефекті рамок (фреймінгу), де залучається перша (емоції, інстинкти) та друга (логічні аргументи) сигнальна система людини.
Переговори в кризових та екстремальних умовах – це завжди непередбачуваний процес, тут не працюють алгоритми, але є відправні точки спілкування. Кожна людина хоче бути почутою, тому треба застосовувати прийом активного слухання, орієнтуватись на репрезентативні системи співрозмовника (візуал, кінестет, аудіал, дігітал). Розглядались техніки побудови запитань, їх послідовність для впливу на емоційний стан учасників переговорів. Коли обговорювались питання переговорів у конфлікті, пані Олена наголосила на структурних компонентах конфліктної ситуації, ефекті рамок (фреймінгу), де залучається перша (емоції, інстинкти) та друга (логічні аргументи) сигнальна система людини.
Дата:
Понеділок, 25 Липень, 2022 - 17:00