В Університеті відбувся перший тур студентської олімпіади з математики
«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» (Н. Вінер).
21 лютого в Університеті відбувся перший тур студентської олімпіади з математики. В олімпіаді взяли участь 37 студентів та курсантів таких спеціальностей: «Комп’ютерні науки», «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Кібербезпека» та «Менеджмент». Учасники розв’язували завдання різного рівня складності, що вимагало від них розуміння математичних понять, творчого підходу та логічного мислення.
Переможцями олімпіади стали: 1 місце – Гапончук Єгор (курсант 13 взводу спеціальності «Пожежна безпека»), 2 місце – Хорост Богдан (курсант 13 взводу спеціальності «Пожежна безпека»), 3 місце розділили Слободян Василь (курсант 11 взводу спеціальності «Пожежна безпека») та Лин Аліна (курсантка 11 взводу спеціальності «Комп’ютерні науки»).
Перший тур олімпіади показав, що в Університеті є багато талановитих й обдарованих молодих людей, які готові працювати над своїм розвитком та розширювати межі свого інтелектуального потенціалу.
21 лютого в Університеті відбувся перший тур студентської олімпіади з математики. В олімпіаді взяли участь 37 студентів та курсантів таких спеціальностей: «Комп’ютерні науки», «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», «Кібербезпека» та «Менеджмент». Учасники розв’язували завдання різного рівня складності, що вимагало від них розуміння математичних понять, творчого підходу та логічного мислення.
Переможцями олімпіади стали: 1 місце – Гапончук Єгор (курсант 13 взводу спеціальності «Пожежна безпека»), 2 місце – Хорост Богдан (курсант 13 взводу спеціальності «Пожежна безпека»), 3 місце розділили Слободян Василь (курсант 11 взводу спеціальності «Пожежна безпека») та Лин Аліна (курсантка 11 взводу спеціальності «Комп’ютерні науки»).
Перший тур олімпіади показав, що в Університеті є багато талановитих й обдарованих молодих людей, які готові працювати над своїм розвитком та розширювати межі свого інтелектуального потенціалу.