"Господарський облік, його суть, зміст та місце в інформаційній системі менеджменту": Ігор Стеців провів відкриту лекцію для студентів-менеджерів
Здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитись з поняттям економічної інформації як основи господарського обліку, інформаційною системою менеджменту та методикою визначення інформаційних потреб користувачів економічної інформації.
Під час лекційного заняття застосовано:
- методику викладення лекційного матеріалу на принципах Inquiry Based Learning, що передбачає формулювання проблем, завдань або запитів, які можуть виникати у практичній діяльності та шляхів їх розв’язання через опрацювання запропонованого навчального матеріалу з метою підвищення мотивації здобувачів до вивчення теорії на основі її зв'язку з практикою;
- графічний підхід до структуризації матеріалу у вигляді побудови Mind maps (інтелект-карти питання), що демонструє взаємозв'язок елементів навчального матеріалу між собою та сприяє стимулюванню просторових реакцій в процесі засвоєння матеріалу;
- анімаційні надбудови MS PowerPoint для поетапного засвоєння окремих елементів навчального матеріалу без втрати зв'язку із цілим та можливістю загальної візуалізації навчального матеріалу.
Лекція пройшла на належному науково-педагогічному рівні, супроводжувалася жвавою дискусією між лектором, здобувачами та присутніми.
Під час лекційного заняття застосовано:
- методику викладення лекційного матеріалу на принципах Inquiry Based Learning, що передбачає формулювання проблем, завдань або запитів, які можуть виникати у практичній діяльності та шляхів їх розв’язання через опрацювання запропонованого навчального матеріалу з метою підвищення мотивації здобувачів до вивчення теорії на основі її зв'язку з практикою;
- графічний підхід до структуризації матеріалу у вигляді побудови Mind maps (інтелект-карти питання), що демонструє взаємозв'язок елементів навчального матеріалу між собою та сприяє стимулюванню просторових реакцій в процесі засвоєння матеріалу;
- анімаційні надбудови MS PowerPoint для поетапного засвоєння окремих елементів навчального матеріалу без втрати зв'язку із цілим та можливістю загальної візуалізації навчального матеріалу.
Лекція пройшла на належному науково-педагогічному рівні, супроводжувалася жвавою дискусією між лектором, здобувачами та присутніми.