Міжкафедральний науково-методичний семінар Інституту психології і соціального захисту
![Версия для печати Версия для печати](https://ldubgd.edu.ua/sites/all/modules/print/icons/print_icon.gif)
Відбулося засідання Міжкафедрального науково-методичного семінару, на якому були присутні представники 3-х кафедр Інституту психології і соціального захисту, а також студенти 1-го курсу напряму підготовки «Соціальна робота».
Доповідь викладача кафедри практичної психології та педагогіки О.Р. Германович була присвячена темі, цікавій не лише для фахівців, а й для широкого загалу, а саме психологічному часу особистості. Які чинники впливають на наше сприйняття часу, чому в одній ситуації час спливає швидко, а в іншій стрілки годинника ніби завмирають, як стати господарем свого часу – відповіді на ці запитання, запропоновані доповідачкою, викликали неабияке зацікавлення аудиторії та ініціювали жваву дискусію.
У другій доповіді, виголошеній доцентом кафедри гуманітарних дисциплін та соціальної роботи М.Я.Нагірняком, були розглянуті морально-етичні аспекти душпастирської роботи у міліарних структурах. Застосовуючи широкий спектр прикладів, доповідач проаналізував специфіку душпастирської роботи та інституту капеланства в сучасних умовах.
Доповідь викладача кафедри практичної психології та педагогіки О.Р. Германович була присвячена темі, цікавій не лише для фахівців, а й для широкого загалу, а саме психологічному часу особистості. Які чинники впливають на наше сприйняття часу, чому в одній ситуації час спливає швидко, а в іншій стрілки годинника ніби завмирають, як стати господарем свого часу – відповіді на ці запитання, запропоновані доповідачкою, викликали неабияке зацікавлення аудиторії та ініціювали жваву дискусію.
У другій доповіді, виголошеній доцентом кафедри гуманітарних дисциплін та соціальної роботи М.Я.Нагірняком, були розглянуті морально-етичні аспекти душпастирської роботи у міліарних структурах. Застосовуючи широкий спектр прикладів, доповідач проаналізував специфіку душпастирської роботи та інституту капеланства в сучасних умовах.