Українська Англійська

«Метафоричні асоціативні карти в коучингу»: майбутні психологи ЛДУБЖД відпрацювали у групах модифіковану коучингову техніку GROW

Версия для печати
«Метафоричні асоціативні карти в коучингу»: майбутні психологи ЛДУБЖД відпрацювали у групах модифіковану коучингову техніку GROW
«Метафоричні асоціативні карти в коучингу»: майбутні психологи ЛДУБЖД відпрацювали у групах модифіковану коучингову техніку GROW
З метою розвитку практичних умінь для здобувачів вищої освіти третього курсу спеціальності 053 Психологія (освітньо-професійна програма Практична психологія) викладач кафедри практичної психології та педагогіки провела практичне заняття на тему «Метафоричні асоціативні карти в коучингу». Студенти ознайомились із історією виникнення метафоричних асоціативних карт, їхніми видами та правилами роботи з ними. Під час заняття майбутні психологи відпрацювали у групах модифіковану коучингову техніку GROW, де метафоричні асоціативні карти слугували допоміжним інструментом у постановці цілей. Такі заняття наочно ознайомлюють здобувачів вищої освіти із різними додатковими інструментами, які можна використовувати у своїй професійній діяльності.

Контактна інформація:

Помічник ректора:
(032) 233-40-41
Прес-центр:
(032) 233-40-41
Відділ адміністрування та електронного документообігу:
(032) 233-00-88
Навчально-методичний центр:
(032) 233-14-77
Відділ роботи з персоналом:
(032) 233-15-02
Відділ організації служби:
(032) 233-32-40
Відділ матеріально-технічного забезпечення:
(032) 233-21-52
Відділ економіки і фінансів:
(032) 233-15-11
Відділ організації науково-дослідної діяльності:
(032) 233-24-79
Черговий по університету:
(032) 233-32-40
+380 (67) 676 17 19
Ліцей цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця):
(0432) 61-15-68

 

Наша електронна пошта:

[email protected]
 

Пошта Університету
            [email protected]

Пошта Ректора Університету:
            [email protected]
 

Телефон звернення
щодо сексуальних домагань та проявів дискримінації
тел. (032) 233-15-02