Обговорення освітньо-професійних програм у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності
Представники керівництва навчально-наукового інституту психології та соціального захисту, а також науково-педагогічні працівники кафедр активно обговорювали напрямки розвитку таких програм, як «Екстремальна та кризова психологія» та «Практична психологія» для першого (бакалаврського) і «Реабілітаційна психологія» другого (магістерського) рівнів освіти за спеціальністю 053 «Психологія», а також освітньо-професійну програму «Соціальний захист у секторі безпеки та оборони. Соціальний супровід» для першого (бакалаврського) рівня освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота», освітньо-наукову програму «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями).
Особлива увага була приділена програмі психологічного відновлення для рятувальників та підвищенню кваліфікації психологів у кризових ситуаціях. Участь у заході також взяли зовнішні стейкхолдери, що дозволило збагатити дискусію різноманітними поглядами та досвідом. Одне із ключових питань, яке було висвітлено, - це розробка ефективних навчальних схем та тренінгів для психологів, спрямованих на оптимізацію їхньої роботи у вибухових та стресових ситуаціях. Обговорення таких ініціатив дозволило створити конструктивний план подальшого розвитку освіти та психологічного супроводу у сфері безпеки та оборони.
Особлива увага була приділена програмі психологічного відновлення для рятувальників та підвищенню кваліфікації психологів у кризових ситуаціях. Участь у заході також взяли зовнішні стейкхолдери, що дозволило збагатити дискусію різноманітними поглядами та досвідом. Одне із ключових питань, яке було висвітлено, - це розробка ефективних навчальних схем та тренінгів для психологів, спрямованих на оптимізацію їхньої роботи у вибухових та стресових ситуаціях. Обговорення таких ініціатив дозволило створити конструктивний план подальшого розвитку освіти та психологічного супроводу у сфері безпеки та оборони.