Фахівці Лабораторії екстремальної психології та реабілітації провели зустріч із медичними працівниками Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи
Фахівці Лабораторії екстремальної психології та реабілітації Ілона Швецова та Софія Пасічник провели зустріч із медичними працівниками Львівського обласного госпіталю ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи.
Заняття було присвячене темі особливостей спілкування з військовослужбовцями та ветеранами під час надання медичної допомоги.
Учасники ознайомилися з ключовими принципами етичної комунікації, роллю поваги у взаємодії, а також із підходами, що допомагають встановити довірливий контакт із пацієнтами, які мають військовий досвід.
Обговорювалися різні стани, в яких може перебувати військовослужбовець чи ветеран: від спокійного й конструктивного — до емоційно напруженого або травматично зумовленого. Медики мали можливість розглянути способи коректного реагування, які знижують ризик конфліктних ситуацій і водночас підтримують відчуття безпеки у пацієнта.
Окремий акцент було зроблено на важливості емпатії, активного слухання та використання мовних формул поваги.
Такі підходи не лише сприяють кращому взаєморозумінню між медичним працівником і військовослужбовцем, а й допомагають зберігати професійні межі, що є критично важливим у роботі фахівців медичної сфери.
Заняття було присвячене темі особливостей спілкування з військовослужбовцями та ветеранами під час надання медичної допомоги.
Учасники ознайомилися з ключовими принципами етичної комунікації, роллю поваги у взаємодії, а також із підходами, що допомагають встановити довірливий контакт із пацієнтами, які мають військовий досвід.
Обговорювалися різні стани, в яких може перебувати військовослужбовець чи ветеран: від спокійного й конструктивного — до емоційно напруженого або травматично зумовленого. Медики мали можливість розглянути способи коректного реагування, які знижують ризик конфліктних ситуацій і водночас підтримують відчуття безпеки у пацієнта.
Окремий акцент було зроблено на важливості емпатії, активного слухання та використання мовних формул поваги.
Такі підходи не лише сприяють кращому взаєморозумінню між медичним працівником і військовослужбовцем, а й допомагають зберігати професійні межі, що є критично важливим у роботі фахівців медичної сфери.
Дата:
П'ятниця, 3 Жовтень, 2025 - 09:45













