Ефективні методи навчання іноземної мови за професійним спрямуванням
Науково-методичний семінар викладачів іноземних мов навчальних закладів України, який 11 лютого 2014 року проводила кафедра іноземних мов та технічного перекладу ЛДУ БЖД, був присвячений обговоренню ефективних методів навчання іноземної мови за професійним спрямуванням.
Предметом обговорення першої доповіді була організація навчального процесу у Львівському інституті економіки і туризму (ЛІЕТ). Особливе зацікавлення у викладачів викликав такий вид заняття як навчальна екскурсія, під час якої студенти тренують навики послідовного усного перекладу з української мови на іноземну.
У своїй доповіді старший викладач кафедри іноземних мов ЛІЕТ, кандидат педагогічних наук Юлія Матвіїв-Лозинська наголосила на тому, що міжкультурне спілкування є передумовою успішної професійної діяльності. Вона ознайомила колег із досвідом організації виробничої практики студентів ЛІЕТ. Запорукою успішного проходження практики та подальшої професійної діяльності студентів є вільне володіння іноземними мовами.
Доповідь викладача кафедри іноземних мов та технічного перекладу ЛДУ БЖД Олександри Мирончук стосувалася інших аспектів навчання іноземних мов. Вона зокрема зосередила увагу на особливостях застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з іноземної мови. О. Мирончук опановує комунікативну методику викладання англійської мови на курсах ICELT, які проводять сертифіковані фахівці Кембриджського університету.
У доповіді було представлено матеріали для роботи у групах з різним рівнем володіння мовою (від початкового до вищого). Викладач вичерпно описала кілька видів діяльності, до яких можна залучати студентів під час занять. Вона також виокремила такий аспект навчального процесу як час мовлення викладача і час мовлення студента.
Предметом обговорення першої доповіді була організація навчального процесу у Львівському інституті економіки і туризму (ЛІЕТ). Особливе зацікавлення у викладачів викликав такий вид заняття як навчальна екскурсія, під час якої студенти тренують навики послідовного усного перекладу з української мови на іноземну.
У своїй доповіді старший викладач кафедри іноземних мов ЛІЕТ, кандидат педагогічних наук Юлія Матвіїв-Лозинська наголосила на тому, що міжкультурне спілкування є передумовою успішної професійної діяльності. Вона ознайомила колег із досвідом організації виробничої практики студентів ЛІЕТ. Запорукою успішного проходження практики та подальшої професійної діяльності студентів є вільне володіння іноземними мовами.
Доповідь викладача кафедри іноземних мов та технічного перекладу ЛДУ БЖД Олександри Мирончук стосувалася інших аспектів навчання іноземних мов. Вона зокрема зосередила увагу на особливостях застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з іноземної мови. О. Мирончук опановує комунікативну методику викладання англійської мови на курсах ICELT, які проводять сертифіковані фахівці Кембриджського університету.
У доповіді було представлено матеріали для роботи у групах з різним рівнем володіння мовою (від початкового до вищого). Викладач вичерпно описала кілька видів діяльності, до яких можна залучати студентів під час занять. Вона також виокремила такий аспект навчального процесу як час мовлення викладача і час мовлення студента.