Українська Англійська

ЛДУБЖД

ЦЮПРИК Андрій Ярославович

Версия для печати

 

Посада

Завідувач кафедри соціальної роботи, управління та суспільних наук

Професор кафедри практичної психології та педагогіки;

Громадянство Україна
Alma mater Львівський державний університет імені Івана Франка
Спеціальність Всесвітня історія
Практична психологія
Науковий ступінь д. пед. н.
Освітні кваліфікації:
Львівський державний університет імені І.Франка, спеціальний факультет, спеціальність “Практична психологія”, диплом спеціаліста, кваліфікація Психолог-практик. Викладач
Львівський державний університет імені І.Франка, історичний факультет, спеціальність “Всесвітня історія”, диплом спеціаліста, кваліфікація Історик. Викладач історії 

Професійна діяльність:
2010-2022 доцент кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
2022-дотепер професор кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
2022-дотепер завідувач кафедри соціальної роботи, управління та суспільних наук Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

Наукові інтереси:

теорія і методика професійної освіти;
загальна педагогіка та історія педагогіки;
методика викладання у вищій школі;
нові технології та інновації у вищій освіті;
розвиток теорії самостійної діяльності студентів закладів вищої освіти


Наукові ступені та вчені звання:

  • кандидат педагогічних наук, 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти  (2006 р.), Диплом кандидата наук ДК № 035018 рішення Президії ВАК України від 08 червня 2006 р.;
  • доцент кафедри практичної психології та педагогіки (2016 р.) Атестат доцента кафедри практичної психології та педагогіки, 12 ДЦ №046631 від 25лютого 2016 р.;
  • доктор педагогічних наук, 13.00.01 – Загальна педагогіка та історія педагогіки  (2021 р.) (диплом ДД № 011989, рішення Атестаційної колегії від 29.06.2021).

Підвищення кваліфікації:
Львівський державний університет внутрішніх справ, Інститут управління, психології та безпеки, кафедра теоретичної психології, тема: "Психологічний супровід та психологічна підготовка майбутніх фахівців силових структур"  2022 р. 180 год / 6 кредитів ECTS. Довідка від 06.06.2022 р.
Міжнародне науково-педагогічне стажування на тему: «Міжнародний інноваційний науково-педагогічний досвід підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії (PhD)»; (IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян» та Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі UCLA); 01 квітня – 15 червня 2022 р.; Сертифікат – U.S. № 070/22, 15.06.2022; Обсяг навантаження стажування становить: 6 кредитів ЄКТС, 180 годин.
1. Тренінг "Передова розширена інформована допомога при травмах, презентований БО "БФ "Нові Горизонти для дітей Україна" та "Світ вільний від травм"
2.  Участь у круглому столі на тему: "Особливості роботи соціальних працівників з дітьми в умовах війни". Сертифікат №1519, 17.11.2022 р. м.Хмельницький (3 год.).
3.  Участь у міжвузівській науково-практичної конференції "Нова українська школа - середовище щасливого дитинства". Сертифікат №261, 23.02.2023 р. м.Хмельницький (6 год./0,2 ЄКТС).
4. Онлайн- курс "Порядок денний "Жінки, мир, безпека" для представників сектору безпеки на прикладі відомчого плану дій 1325 ДСНС України", 15.02.2024 р. (7 годин/0,2 ЄКТС).

 

            

      
 

        
  

                                                  

Участь у наукових та навчальних проектах:
 
2016–2019 рр. співвиконавець теми науково-дослідної роботи кафедри: «Психолого-педагогічні технології підготовка фахівців до діяльності в особливих умовах та її психологічний супровід» (РК №0116U005307).

2022– дотепер співвиконавець теми науково-дослідної роботи кафедри: «Педагогічне забезпечення та психологічний супровід професійної підготовки та здоров’язбереження фахівців ризиконебезпечних професій у закладах вищої освіти» (РК № 0122U001531).

Керівник захищених дисертаційних досліджень:
Великий Я.Б., 2019

Основні публікації:
Монографії, навчальні посібники:

  1. Державні стандарти соціальних послуг : навч. посіб. / [Упоряд. : Е.І. Костишин, В.В.. Лис, В.М. Логвиненко, М.Я Нагірняк, А.Я. Цюприк]. Львів : СПОЛОМЮ 2023. 536 с.
  2. Соціальне консультування : навч. посіб. / Уклад.: Грицанюк В.В., Коваль Г.В., Цюприк А.Я. Львів : СПОЛОМ, 2023. 220 с.
  3. Основи методики викладання у вищій школі / Навчальний посібник. [Текст] : навч. посібн. / Цюприк А.Я. – Львів : СПОЛОМ, 2015. – 168 с.
  4. Цюприк А. Я. Професійне спрямування самостійної роботи магістрів у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Життєдіяльність та життєтворчість особистості в особливих умовах : кол. монограф. / за наук. ред. проф. М. М. Козяра. Львів : Вид-во ЛДУБЖД, 2017. 520 с. С. 467–487.
  5. Цюприк А. Я. Розвиток педагогічної теорії самостійної діяльності студентів ЗВО України (кінець ХХ – початок ХХІ століття). Монографія – Львів, СПОЛОМ, 2020. – 478 с.
                        

Статті, включені до наукометричних баз:

  1. Kozlovsky, Y., Opachko, M., Tsiupryk, A., & Savka, I. (2022). Integration of Students’ Soft and Hard Skills in Automotive Vocational and Technical Schools. The New Educational Review, 68, 209–219. Scopus. https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/tner/202202/tner6817.pdf
  2. Yaremko, R., Vavryniv, O., Tsiupryk, A., Perelygina, L., & Koval, I. (2022). Research of content parameters of the professional self-realization of future fire safety specialists. Amazonia Investiga, 11(53), 288-297. Web of Science. https://doi.org/10.34069/AI/2022.53.05.28

Статті у фахових виданнях:

  1. Цюприк А. Я. Умови організації самостійної роботи студентів на основі діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Вінниця : ДОВ Вінниця, 2008. Вип. 17. С. 243–251.
  2. Цюприк А. Я. Психолого-педагогічні засади управлінського підходу до самостійної роботи студентів у ВНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2009. № 6. С. 191–196.
  3. Цюприк А. Я. Проблема самостійної діяльності студентів у контексті компетентнісного підходу. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. Київ-Вінниця : Планер, 2012. Вип. 33. С. 539–543.
  4. Цюприк А. Я. Особливості технологій групової самостійної роботи студентів у ВНЗ. Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журнал. 2013. № 2. С. 90–98.
  5. Цюприк А. Я. Концептуальні засади суспільно-гуманітарної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту в процесі самостійної роботи. Вісник Черкаського університету. 2014. Вип. 23 (316). С. 131–136. (Серія «Педагогічні науки»).
  6. Цюприк А. Я. Самооцінка у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. 2014. Вип. 39. Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. С. 458–462.
  7. Якимович Т. Д., Цюприк А. Я. Розвиток творчої самостійності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Професійна освіта: проблеми і перспективи / ІПТО НАПН України. 2015. Вип. 8. С. 58–63.
  8. Козловський Ю. М., Цюприк А. Я. Сутність та особливості самостійної наукової роботи аспірантів в умовах вищого навчального закладу. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Хесонська академія неперервної освіти», 2015. Вип. 28. С. 86–91.
  9. Цюприк А. Я. Провідні функції самостійної діяльності студентів ВНЗ у контексті зміни освітніх парадигм. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ, 2016. Вип. 51 (104). С. 541–550.
  10. Цюприк А. Я. Креативно-особистісний підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладів. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. Херсон : КВНЗ «Хесонська академія неперервної освіти», 2017. Вип. 33. С. 223 –229.
  11. Цюприк А. Я. Теоретичні засади самостійної роботи студентів у контексті діяльнісного підходу. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. 2017. Вип. 48. Київ-Вінниця : ФОП Тарнашинський О. В., 2017. С. 184–187.
  12. Цюприк А. Я. Проблема самостійної діяльності студентів у системі педагогічних наук. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019.Вип. 70. С. 270–274. (Серія 5. «Педагогічні науки: реалії та перспективи»).
  13. Цюприк А. Я. Динаміка розвитку досліджень проблеми самостійної діяльності студентів в Україні наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук. праць. Запоріжжя: КПУ, 2019. Вип. 66. 184 с. Т.1. С. 24–29.
  14. Цюприк А. Я. Закономірності розвитку самостійної діяльності студентів наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Інноваційна педагогіка : наук. журнал. 2019. Вип. 18, т. 1. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2019.С. 52–55.
  15. Цюприк А. Я. Філософсько-наукові передумови оптимізації самостійної діяльності студентів у закладах вищої освіти України. Педагогічний альманах : зб. наук. праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. Вип. 44. С. 180–185.
  16. Цюприк А. Я. Проблема періодизації розвитку самостійної діяльності студентів кінця ХХ – початку ХХІ століття. Інноваційна педагогіка : наук. журнал. 2020. Вип. 22, т. 3. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 28–32.
  17. Цюприк А. Я. Інтерактивне навчання в контексті самостійної діяльності студентів закладів вищої освіти. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні  науки. Збірник  наукових праць / Гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: «Поліум», 2021. Вип. 10. 200 с. С. 70-76.
  18. Цюприк А. Я. Методологічні підходи до моделювання інтеграційних процесів в освіті. Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2021. Випуск 49. 280 с. С. 29-35.
  19. Цюприк А. Я. Особливості наукової освіти викладача вищої школи. Освітні обрії. Том 53 № 2, 2021. С. 18-21.
  20. Цюприк А. Я. Концептуальні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі самоосвітньої діяльності вчителя. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка») : журнал. 2022. № 7(12) 2022. С. 483-491.
  21. Цюприк А. Я. Історико-педагогічні аспекти розвитку технологічного підходу в освіті. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 48. Т. 2. 2022. Видавничий дім «Гельветика» 2022. С. 9-13. 

Статті в закордонних виданнях:

  1. Цюприк А. Я. Ефективність самостійної діяльності студентів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін (на матеріалах історичного досвіду кінця ХХ – початку ХХІ століття). Научен вектор на Балканите. 2020. Т. 4. № 1(7). С. 58–62. (Серія «Педагогически науки»).
  2. Цюприк А. Я. Вплив освітніх реформ на організацію самостійної діяльності студентів. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (92), Issue: 228, May. P. 50–53.
  3. Цюприк А. Я. Закономірності розвитку інтегративних процесів та самостійної діяльності студентів у контексті сучасної теоретичної та експериментальної дидактики. Балканско научно обозрение. 2020. Т. 4. № 3(9). С. 13–17. (Серія «Педагогически науки»).
  4. Цюприк А. Я. Розвиток педагогічних підходів до самостійної діяльності студентів у закладах вищої освіти України наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Jurnalul Umanitar Modern. 2020. Vol.3. № 3(5). Pedagogical sciences. – P. 9–13.

Статті науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні:

  1. Цюприк А. Я. Принципи навчання суспільних дисциплін з позицій системного підходу. Особистість в екстремальних умовах : зб. матеріалів тез ІУ наук.-практ. конф., 29 квітня 2011 року. Львів : ЛДУ БЖД, 2011. С. 183–185.
  2. Цюприк А. Я. Особливості викладання психолого-педагогічних дисциплін, пов’язані з їх сутністю та змістом. Особистість в екстремальних умовах : зб. тез V наук.-практ. конф. Львів : ЛДУ БЖД, 2012. С. 227–229.
  3. Цюприк А. Я. Гуманітарний компонент вищої професійної освіти. Гуманітарні аспекти формування особистості : зб. статей VІ Всеукр. наук. конф., 27 квітня 2012 р. Львів : ЛДУ БЖД, 2012. С. 38–44.
  4. Рузяк Т. І., Цюприк А. Я., Особливості формування професійної культури учнів вищих професійних училищ сфери обслуговування. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : третя Міжнар. наук.-практ. конф.: [у 2 ч.]. / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та ін. Львів : ЛДУ БЖД, 2012. Ч. 1. С. 203–206.
  5. Цюприк А. Я. Сучасні технології самостійної роботи студентів. Розвиток професійно-технічної освіти на регіональному рівні: проблеми, рішення, перспективи :  ХІІ Педагогічні читання пам′яті В.П. Жука у Львові, 27 листопада 2013 р. : тези доп. Львів : Сполом, 2013. С. 123–125.
  6. Цюприк А. Я. Особливості самостійної роботи аспірантів в умовах вищого навчального закладу. Особистість в екстремальних умовах :  зб. статей VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 20 травня 2015 р. Львів : ЛДУ БЖД, 2015. С. 230–233.
  7. Цюприк А. Я. Формування психологічної готовності у процесі професійної підготовки рятувальників. Інформаційно-психологічний супровід виконання завдань в екстремальних умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. круглого столу, 24-26.11. 2016. С. 36–38.
  8. Цюприк А. Я. Актуалізація самостійної діяльності студентів ВНЗ у контексті компетентнісного підходу. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (11 квітня 2017 р.) / Харк. Нац. пед. ун-т імені Г.С. Сковороди. Харків : «Стиль-Издат», 2017. С. 204–207.
  9. Цюприк А. Я. Управлінський підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладів. Філософсько-психологічні аспекти духовності в економіці та управлінні : зб. тез. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 19 квітня 2017 р. Львів : Сполом, 2017. С. 279–281.
  10. Цюприк А. Я., Федорович С. І. Професійно важливі якості в моделі особистості майбутніх психологів. Особистість в екстремальних умовах : матеріали VIII Всеукр. наук.-практ. конф. Львів. 2017. С. 163–165.
  11. Цюприк А. Я., Олексюк Ю. І. Розвиток особистісних умінь і навичок у процесі самостійної навчальної діяльності. Особистість в екстремальних умовах : матеріали VIII Всеукр. наук.-практ. конф. Львів. 2017. С. 158–159.
  12. Цюприк А. Я., Самсон Ю. В. Мотивація досягнення успіху у юнацькому віці. Проблеми та перспективи розвитку системи безпеки життєдіяльності : зб. наук. пр. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, курсантів та студентів. Львів : ЛДУ БЖД, 2018. С. 407– 409.
  13. Цюприк А. Я., Федорович С. І. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності в процесі підготовки фахівців у ВНЗ. Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 15 лютого 2018 року). Кривий Ріг, 2018. С. 427–430.
  14. Сурмач О. І., Цюприк А. Я. Формування інтелектуальної культури майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх тенденцій. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 06–07 грудня 2018 року). Львів, 2018. С. 427–430.
  15. Цюприк А. Я. Формування психологічної компетенції у підготовці соціальних працівників. Соціальна робота: становлення, перспективи, розвиток :  матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 травня 2018 р. Львів : Сполом, 2018. С. 243–247.
  16. Цюприк А. Я. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності студентів. Особистість в екстремальних умовах : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. (17 травня 2019 р., м. Львів). Львів, 2019. С. 89–91.
  17. Цюприк А. Я., Тимінська С. М. Комунікативна компетентність як складова професійної підготовки сучасного фахівця. Особистість в екстремальних умовах : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. (17 травня 2019 р., м. Львів). Львів, 2019. С. 60–61.
  18. Цюприк А. Я. Роль і місце самостійної діяльності студентів у педагогічній теорії. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики : зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 грудня 2019 р., м. Одеса). Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. С. 89–92.
  19. Цюприк А. Я. Оптимізація самостійної освіти студентів ЗВО. Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – С. 17–20.
  20. Цюприк А. Я. Оптимізація професійної освіти у вищій школі. Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 31 січня – 1 лютого 2020 р. Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2019. С. 35–37.
  21. Цюприк А. Я. Особливості оптимізації самостійної освіти студентів  у закладах вищої освіти України. Теорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології : матеріали наук. читань, присвяч. 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча (20 лютого 2020 р., м. Львів). Львів, 2020. С. 109–111.

Дисципліни:
Педагогічна практика;
Модернізація сучасної професійної освіти;
Тренінг самоактуалізації;
Соціальна педагогіка;
Педагогіка та методика викладання дисциплін у сфері соціальної роботи.

orcid logo Show your research impact | Publons Реєстрація в Google Академії | Рейтинги сайтів КПІ ім. Ігоря Сікорського

 

 

Контактна інформація:

Помічник ректора:
(032) 233-40-41
Прес-центр:
(032) 233-40-41
Відділ адміністрування та електронного документообігу:
(032) 233-00-88
Навчально-методичний центр:
(032) 233-14-77
Відділ роботи з персоналом:
(032) 233-15-02
Відділ організації служби:
(032) 233-32-40
Відділ матеріально-технічного забезпечення:
(032) 233-21-52
Відділ економіки і фінансів:
(032) 233-15-11
Відділ організації науково-дослідної діяльності:
(032) 233-24-79
Черговий по університету:
(032) 233-32-40
+380 (67) 676 17 19
Ліцей цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця):
(0432) 61-15-68

 

Наша електронна пошта:

[email protected]
 

Пошта Університету
            [email protected]

Пошта Ректора Університету:
            [email protected]
 

Телефон звернення
щодо сексуальних домагань та проявів дискримінації
тел. (032) 233-15-02