 |
Посада: завідувач кафедри соціальної роботи, управління та суспільних наук
Громадянство: Україна
Alma mater : Полтавський кооперативний інститут, Національна Академія державного управління при президентові України.
Спеціальність, кваліфікація: інженер-технолог, магістр державного управління.
Освіта: Полтавський кооперативний інститут (1982-1988), Національна Академія державного управління при президентові України (1997-1999).
Науковий ступінь: доктор наук державного управління .
Спеціальність: 25.00.02 – механізми державного управління.
Вчене звання: професор
Наукові інтереси: становлення та розвиток соціальної роботи, соціальна робота в територіальній роботі, молодіжна політика, роль молоді в побудові демократичного суспільства, публічне управління, місцеве самоврядування в Україні.
|
|
Основні наукові праці
- Коваль Г.В., Міщенко О.М. Соціальна складова – невід’ємний атрибут функціонування релігійних організацій // Культура як феномен людського духу: Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції курсантів, студентів, аспірантів та ад’юнктів, м. Львів, 18-19 листопада 2021 р.
- Коваль Г. В., Савостікова К. І. Духовність як запорука процвітання нації // Культура як феномен людського духу: Матеріали VІ Міжнародної наукової конференції курсантів, студентів, аспірантів та ад’юнктів, м. Львів, 18-19 листопада 2021 р.
- Словник професійної термінології для майбутніх фахівців сфери соціальної роботи (до курсів) / Уклад. : Г. В. Коваль, Г. П. Васянович, В. В. Грицанюк, Е. І. Костишин, О. М. Міщенко, В. М. Логвиненко, Савостікова К. І.; за ред. Г. В. Коваль. Львів.: ЛДУБЖД, 2021. 106 с.
- Соціальна робота в умовах сучасних викликів: досвід і перспективи розвитку: колективна монографія / Кол. авт.; за заг. ред. проф. Ю. В. Палагнюк, доц. О. Л. Файчук.. Миколаїв: Вид-во: Ємельянова Т. В., 2021. 502 с.
- Коваль, Г.В., Лєбєдєва, Я.В. Державне управління процесами запобігання та реагування надзвичайними ситуаціями: основні цілі та принципи // Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 13 березня 2020 р.). Дніпро : ДДУВС, 2020. С. 93-95 http://er.dduvs.in.ua/handle/123456789/4582.
- Коваль Г. В. Реформування процесу проходження державної служби в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Коваль. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2020. № 1. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2020_1_33.
- Podra, O., Levkiv, H., Koval, G., Petryshyn, N., & Bobko, U. (2020). THE IMPACT OF MIGRATION PROCESSES ON THE ECONOMY OF UKRAINE: TRENDS, REASONS, CONSEQUENCES. Journal of the Geographical Institute “Jovan Cvijić” SASA, 70(2), 171–179. https://doi.org/10.2298/IJGI2002171P
- Коваль, Г.В., Шевченко, С.О., Зарубіжний досвід організації підвищення кваліфікації державних службовців. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2019. № 1. Державна служба.Reference: Shevchenko S.O., Koval G.V. Foreign experience of organization of advanced training for civil servants. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2019. № 1. Державна служба. Available at: http://el-zbirn-du.at.ua.
- Коваль, Г.В. До проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до навчання. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». 2019. Випуск 2 (23), 119-122 DOI:https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/23.166297 Reference: Koval, G.V. (2019). До проблеми адаптації обдарованих дітей молодшого шкільного віку до навчання, Humanities science current issues, Vol 2, No 23, рр. 119-122 Available at:https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/23.166297.
- Коваль Г. В. Реформування процесу проходження державної служби в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Коваль. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2020. № 1. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2020_1_33
- Podra, O., Levkiv, H., Koval, G., Petryshyn, N., & Bobko, U. (2020). THE IMPACT OF MIGRATION PROCESSES ON THE ECONOMY OF UKRAINE: TRENDS, REASONS, CONSEQUENCES. Journal of the Geographical Institute “Jovan Cvijić” SASA, 70(2), 171–179. https://doi.org/10.2298/IJGI2002171P.
- Коваль Г.В. Зарубіжний досвід організації підвищення кваліфікації державних службовців / С.О. Шевченко, Г.В. Коваль / Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2019. № 1 19 с.
- Коваль Г. В. Організація соціальної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / М. Я. Нагірняк, Г. В. Коваль // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії», 22 листопада 2019 р.. Чернівці, 2019.Коваль Г.В. Самоосвіта як ефективний напрям розвитку професіоналізму державного службовця / Г.В Коваль. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2018. № 2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_33.
- Коваль Г.В. Проблеми молодіжного безробіття в Україні та шляхи їх вирішення / Г.В Коваль. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2018. № 1. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_33.
- Коваль Г.В. Законодавче забезпечення функціонування територіальних громад в Україні / Г.В Коваль. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2017. № 1 Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_33.
- Коваль Г.В. Життєві навички як складова соціальної компетентності випускників інтернатних закладів / Збірник наукових праць «Сучасна наука і освіта: нові реалії і наукові рішення» // Варненський університет менеджменту, Болгарія. 2017, С. 149-155.
- Коваль Г. В. Сучасні підходи до визначення та класифікації булінгу в шкільних підліткових колективах / Наукові праці: Науково-методичний журнал. Вип. 257. Т.269. Педагогіка. Миколаїв: Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2016. 136 с.
- Коваль Г. В., Мерненко І. М. Необхідність створення профілактичних та психокорекційних програм попередження проституції серед неповнолітніх / Наукові праці: Науково-методичний журнал. Вип. 258. Т.270. Педагогіка. Миколаїв: Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2016. 124 с.
- Коваль Г. В. Соціальне замовлення як ефективний механізм фінансування недержавних організацій в Україні. [Електронний ресурс] / Г. В. Коваль // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: електр. наук. фах. вид. Херсонського національного технічного університету / голов. ред. проф. Лопушинський І.П. 2016. № 1. Режим доступу: http:// www.irbis-nbuv.gov.ua.
- Коваль Г.В. Особливості військово-патріотичного виховання в Україні / Г.В Коваль. Наукові праці. Державне управління. 2014. Т.235. Вип.
- Коваль Г.В. Сільська територіальна громада в контексті завдань суспільного розвитку України / Г.В Коваль. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. 2014.
- Навчальний посібник. Публічне адміністрування. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», Національний університет біоресурсів та природокористування України, 2013, 186 с. (Усенко Л.М., Кальниш Ю.Г., Коваль Г.В.).
- Навчальний посібник в 2-х томах. Історія та практика державного управління і місцевого самоврядування в Україні. Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2012, 236 с. (Багмет М.О., Ємельянов В.М., Коваль Г.В.).
Підвищення кваліфікації
Стажування: Миколаївський національний аграрний університет, Свідоцтво № 17068 від 18.07.2017
- IIІ International Scientific Congress SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2020, Septenber 24-25, 2020, (Ukraine-Uzbekistan-Latvia-Poland) International scientific and pedagogical internship (6 кредитів).
- Навчальна програма «Супровід людей з інвалідністю», 24 грудня-4 лютого 2021 р. (1 кредит).
- IV International Scientific Congress SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2021, April 12-16, 2021 (Ukraine-Uzbekistan-Latvia) International scientific and pedagogical internship (6 кредитів).
- Нове в управлінні школою 2021 : реорганізація, документи, охорона праці, 21 травня 2021 (0,3 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс із цифрової грамотності «Основи кібергігієни» для державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, 12 травня 2021 р. (0,33 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: курс «Доступ до публічної інформації», 12 травня 2021 р. (0,2 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс «Кіберняні», 11 травня 2021 р. (0,2 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс із цифрової грамотності (початковий рівень) для державних службовців «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google», 13 травня 2021 р. (0,1 кредити).
- Третій етап проведення сертифікації: як заступнику допомогти вчителю (0,3 кредити).
- Науково-методичний семінар «Сучасні стратегії та інноваційні моделі надання соціальних послуг», 24 вересня – 08 жовтня 2021 р. (60 годин).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс «Обережно! Кібершахраї!», 20 листопада 2021 р. (0,1 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс «Онлайн – інструменти протидії домашньому насильству», 20 листопада 2021 р. (0,2 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс «Курс для батьків «Безпека дітей в інтернеті», 20 листопада 2021 р. (0,1 кредити).
- Національна онлайн-платформа Prometheus «Гендерна рівність та протидія сексуальним домаганням у військовій сфері», 21 жовтня 2021 р.
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс: "Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності", 08 лютого 2022 р. (0,2 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс: "Штучний інтелект", 08 лютого 2022 р. (0,1 кредит).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс: "Базові цифрові навички", 08 лютого 2022 р. (0,6 кредита).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс: "Безбар'єрна грамотність", 23 лютого 2022 р. (0,2 кредити).
- Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта: базовий курс: "Держжава без бар'єрів", 23 лютого 2022 р. (0,1 кредити).




 
|