ЛИТВИН Андрій Вікторович
1234567891011121314151617181920212223111111111111111111112 | Посада | Професор кафедри практичної психології та педагогіки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Громадянство | Україна | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alma mater | НУ «Львівська політехніка» (1983–1991) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Спеціальність | Автоматизація та комплексна механізація машинобудування | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Науковий ступінь | д. пед. н. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Науковий консультант | д. пед. н., проф., член-кореспондент НАПН України Козяр Михайло Миколайович |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Освітні кваліфікації:
Професійна діяльність:
Наукові інтереси:
теоретичні та методичні засади викладання професійно орієнтованих дисциплін у ЗВО;
психологічна та педагогічна підготовка майбутніх фахівців галузі безпеки і оборони; формування професійної компетентності в майбутніх психологів; інноваційні методики і технології навчання; теорія та методика застосування інформаційних технологій у професійній освіті та комплексної діджиталізації закладів освіти. Участь у наукових та навчальних проектах:
Керівник захищених дисертаційних досліджень:
Соловйов В. Ф., 2010 Кравчук Г. Т., 2011; Козловська Л. В., 2014; Мацейко О. В., 2015 Руденко Л. А., 2016 Василина С. І., 2017; Федюк Г.З., 2020; Конівіцька Т. Я., 2020; Колісник-Гуменюк Ю. І, 2021; Станішовський А. С., 2024 Робота у спецрадах: член спеціалізованої вченої ради Д 70.705.03 у Національній академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (2018–2021 рр.); голова постійно діючої спеціалізованої вченої ради Д 35.874.03 у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності, спеціальність 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти» (2024 р.);. Членство в редколегіях: наукового журналу «Педагогіка та психологія професійної освіти»; наукового журналу «Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності»; збірника наукових праць «Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи»; збірника наукових праць «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми» Участь в оргкомітетах конференцій: міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні освітні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців» (Львів, 2002, 2007, 2008, 2009, 2011, 2013); міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» (Львів, 2021); ІІ, ІІІ та IV Всеукраїнських педагогічних конгресів (Львів, 2005, 2009, 2014); всеукраїнської науково-практичної конференції «Особистість в екстремальних умовах» (Львів, 2017, 2019, 2021, 2024) Участь в експертних радах: експерт Національного фонду досліджень України “Підтримка досліджень провідних та молодих учених” (2020–2024 рр.). Підготовка студентів – призерів Всеукраїнських конкурсів, олімпіад 2019 р. – студентка Х. Лелик – ІІІ місце на ІІ етапі Всеукраїнському студентських олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»; 2020 р. – студентка І. Вороніна – ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з психології. Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю: член Всеукраїнського т-ва «Рідна школа» (з 2014 р.). Наукові ступені та вчені звання: Доктор педагогічних наук, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема дисертації «Теоретичні та методичні засади інформатизації навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах будівельного профілю»; 17 січня 2012 р. в спеціалізованій раді Д 05.053.01 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (диплом ДД №000891, рішення Атестаційної колегії від 17.05.2012); Професор, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України), атестат 12ПР № 010026, рішення Атестаційної колегії від 22 грудня 2014 р., прот. 8/01-П Підвищення кваліфікації: Закордонне наукове стажування за фахом «Педагогічні науки» «Заклади вищої освіти як середовище формування нового покоління педагогічних працівників» (3 кредити – 108 год.); 11-15 червня 2018 р. (Гуманітарно-природничий ун-т у Сандомирі, Польща); Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Хмарні сервіси для он-лайн-навчання на прикладі платформи Zoom» (1,5 кредити ЄКТС (45 год.); 31 серпня – 07 вересня 2020 р. (м. Люблін, Республіка Польща; Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та Міжнародна фундація науковців та освітян (IESF). Сертифікат ES № 0854/2020). Підвищення кваліфікації в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова (на базі ВСП Львівський навчально-науковий центр професійної освіти) з теми "Розвиток педагогічної майстерності та професійної компетентності в галузі педагогіки і психології професійної освіти" в обсязі 90 год. (3,0 кредити ЄКТС), Довідка від 18.11.2021 р., № 69/21. . Підвищення кваліфікації (стажування) в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова (на базі ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти») з теми «Професійна підготовка майбутніх психологів у закладах вищої освіти» в обсязі 90 год. (3,0 кредити ЄКТС), Довідка від 15.05.2024 р., № 21/24. Основні публікації: Монографії: 1. Литвин А. В. Наступність ступеневої професійної підготовки фахівців / Андрій Литвин // Теоретичні і методичні основи викладання загальнотехнічних і спеціальних дисциплін : інтегративний підхід : монографія / І. Козловська, К. Лєнік, Я. Собко, А. Литвин та ін. / за ред. Ірини Козловської та Клаудюша Лєніка. — Львів : Євросвіт, 2003. — С. 63—95. 2. Литвин А. Теоретико-методологічні засади принципу наступності та перспективності в професійній освіті / Андрій Литвин // Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті : методологія, теорія, практика : монографія / за ред. І. Козловської та Я. Кміта. — Львів : Сполом, 2004. — С. 27—38. 3. Литвин А. Методика навчання інформатики та нові інформаційні технології у ПТНЗ / Андрій Литвин // Інноваційні методики навчання у професійно-технічній освіті : монографія / за ред. І. М. Козловської. — Львів : Сполом, 2006. — С. 81—102. 4. Литвин А. В. Професійно спрямований підхід до вивчення інформатики у професійно-технічній освіті / Литвин А. В. // Професійно спрямоване вивчення природничо-математичних дисциплін у ПТНЗ : монографія / П. І. Сікорський, І. Є. Курляк, В. Є. Робак, А. В. Литвин, Л. Ф. Ємчик, І. М. Матійків, Л. І. Джулай. — Львів : Бодлак, 2009. — С. 105—128. 5. Литвин А. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів буді¬вельного профілю : монографія / Андрій Вікторович Литвин. — Львів : Компанія «Манускрипт», 2011. — 498 с. 6. Литвин А. В. Інформатизація навчального процесу у ПТНЗ будівельного профілю : монографія / А. В. Литвин. ― К. : Педагогічна думка, 2013. — 168 с. 7. Литвин А. В. Передмова // Допрофесійна підготовка в системі «загальноосвітня школа – професійний ліцей» : монографія / В. Ф. Соловйов ; за ред. А. В. Литвина. — Львів : СПОЛОМ, 2014. — С. 3—11. 8. Литвин А. В., Руденко Л. А. Проверка эффективности педагогических условий в научных исследованиях. Harmonious personal development problem in relation to specificity of modern education and socialization processes : collective monograph. London : IASHE, 2016. P. 34–37. 9. Rudenko L., Lytvyn A. Formation of future service sector specialists’ communicative culture during professional training. Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine : monograph / ed. by authors. 2nd ed. Riga : Baltija Publishing, 2018. P. 228–248. 10. Козяр М. М., Литвин А. В. Сучасні підходи до формування професійної готовності фахівців цивільного захисту. Життєдіяльність та життєтворчість особистості в особливих умовах : монографія / за наук. ред. М. М. Козяра. Львів : СПОЛОМ, 2018. С. 244–282. 11. Литвин А. В., Руденко Л. А. Моделі інформатизації закладів вищої освіти. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : монографія / за наук. ред. Мирослава Коваля, Неллі Ничкало; упоряд. Андрій Кузик, Андрій Литвин. Львів : ЛДУ БЖД, 2023. С. 66–70. 12. Соловйов В. Ф., Литвин А. В. Формування компонентів ІКТ–компетентності майбутнього вчителя. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : монографія / за наук. ред. Мирослава Коваля, Неллі Ничкало; упоряд. Андрій Кузик, Андрій Литвин. Львів : ЛДУ БЖД, 2023. С. 244–250. 13. Литвин А., Руденко Л. Побудова ефективних моделей освітніх систем і процесів професійної підготовки. Моделювання педагогічного процесу та психологічного супроводу підготовки фахівців ризиконебезпечних та інших професій : монографія / за ред. М. С. Коваля, А. В. Литвина. Львів : ЛДУБЖД, 2023. С. 41–55. 14. Литвин А. Модель інформатизації підготовки фахівців у закладах професійної освіти. Моделювання педагогічного процесу та психологічного супроводу підготовки фахівців ризиконебезпечних та інших професій : монографія / за ред. М. С. Коваля, А. В. Литвина. Львів : ЛДУБЖД, 2023. С. 56–77. 15. Козяр М., Коваль М., Литвин А. Модель формування професійної готовності майбутніх фахівців цивільного захисту. Моделювання педагогічного процесу та психологічного супроводу підготовки фахівців ризиконебезпечних та інших професій : монографія / за ред. М. С. Коваля, А. В. Литвина. Львів : ЛДУБЖД, 2023. С. 243–256. Посібники, методичні рекомендації та методичні вказівки: 1. Литвин А. В. Технології комп’ютерної обробки інформації : навчально-методичний посібник для ПТНЗ / А. В. Литвин, В. М. Бобко. Ч. 1. Львів, НМЦ ПТО, 2010. 130 с.2. Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : на допомогу здобувачам наукового ступеня / А. В. Литвин ; Львівський НПЦ ПТО. Львів : СПОЛОМ, 2014. 76 с. 3. Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : практ. посібник. 2-е вид., доп. і перероб. Львів : ЛДУБЖД, 2018. 88 с. 4. Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : практ. посібник. 3-е вид., доп. Львів : ЛДУБЖД, 2022. 90 с. 5. Литвин А. В., Коваль І. С., Яремко Р. Я. Експериментальна психологія : навч. посіб. Львів : ЛДУБЖД, 2024. 316 с. Словники, концепції: 1. Жидецький Ю. Ц. Концептуальні засади наступності при викладанні професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін у ступеневій освіті / Ю. Ц. Жидецький, В. М. Пострільоний, А. В. Литвин ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Львівський науково-практичний центр. — Львів : Піраміда, 2001. — 36 с.2. Литвин А. В. Концепція інформатизації підготовки фахівців у ПТНЗ будівельного профілю / А. В. Литвин. — Львів : ЛНПЦ ПТО НАПН України, 2011. — 35 с. 3. Литвин А. В. Короткий термінологічний словник понятійного апарату інформатизації професійної освіти / А. В. Литвин. — Львів : ЛНПЦ ПТО НАПН України, 2011. — 27 с. 4. Литвин О. Г. Російсько-українсько-англійський та українсько-російський словник машинобудівних термінів (близько 4000 термінів) / О. Г. Литвин, А. В. Литвин. — Львів : ФОП Корпан Б. І., 2012. — 167 с
2. Didenko O., Zoriy Y., Rudenko L., Lytvyn A., Halimov A., Lutskyi O. Formation and development of professional creativity of future officers in higher military educational institutions. Laplage Em Revista. 2021. Vol. 7 (Extra-C). P. 141–152. 3. Nenko Yu., Orendarchuk O., Rudenko L., Lytvyn A. Anti-crisis management in higher education institutions of Ukraine during the Covid-19 pandemic. Revista Brasileira de Educação do Campo / Brazilian Journal of Rural Education. 2021. V. 6. 4. Prysiazhniuk, L., Genkal, S., Nadon, V., Tomchenko, M., Fomina, I., Lytvyn, A. Psychological and Pedagogical Features of the Organization of Collective Forms of Work in Different Age-Related Groups. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. Vol. 14, Issue 1Sup1. P. 172–190. 5. Piechka, L., Honchar, M., Koval, M., Kusiy, M., Lytvyn, A., Levchuk, N. Innovative Educational Environment in the Conditions of Educational Reform: Neuropsychological Approach. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2022. Vol. 13, Issue 1Sup1. P. 80–93. Статті у фахових виданнях: 1. Литвин А. В. Проблема обґрунтування педагогічних умов у наукових дослідженнях. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 44. С. 119–123.2. Литвин А. В., Руденко Л. А. Актуальність застосування цілісного підходу в сучасній професійній освіті. Професійна освіта : проблеми і перспективи. Київ : ІПТО НАПН України, 2016. Вип. 10. С. 20–26. 3. Литвин А. В., Руденко Л. А. Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2016. Вип. 14. С. 237–243. 4. Литвин А. Перегуда Н. Проектування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів : концептуальні засади. Професійно-технічна освіта. 2016. № 4 (73). С. 7–11. 5. Литвин А. В., Повстин О. В. Формування лідерських якостей у майбутніх співробітників ДСНС України. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 47. С. 201–205. 6. Литвин А. Підготовка лідерів у освітньому середовищі ВНЗ. Молодь і ринок. 2017. № 6 (149). С. 10–15. 7. Козяр М., Литвин А. Особливості підготовки фахівців цивільного захисту до діяльності в надзвичайних ситуаціях. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2017. Вип 15. С. 199–208. 8. Козяр М., Литвин А. Теоретичні засади формування готовності фахівців цивільного захисту до діяльності в екстремальних ситуаціях. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2017. № 1. С. 85–98. 9. Литвин А. В., Руденко Л. А. Вплив психології на педагогічну науку та практику: полемічні аспекти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. Вип. 49. С. 146–153. 10. Коваль М., Козяр М., Литвин А. Педагогічна модель формування готовності фахівців цивільного захисту до професійної діяльності. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2018. Вип 18. С. 151–159. 11. Литвин А. В. Рефлексивний підхід до психологічної підготовки майбутніх співробітників ДСНС. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький : ЛА НАУ, 2019. Вип. 5. С. 168–174. 12. Литвин А. В. Формування ціннісного ставлення до професії у студентів технічних коледжів. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка (електронне видання). 2019. Вип. 4. URL: http://77.222.145.174/index.php/pedvisnyk/article/view/246 (дата звернення: 10.04.2020). 13. Литвин А. В., Руденко Л. А. Удосконалення підготовки психологів у закладах вищої освіти. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. Вип. 9. С. 63–74. 14. Литвин А. В., Руденко Л. А. Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2021. № 1(21). С. 40–48. ( 15. Литвин А. В. Особливості неперервної професійної підготовки фахівців технічного профілю у ЗВО. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки (електронне видання). 2021. Вип. 2 (25). С. 136–152. 16. Коваль М С., Литвин А. В. Інформаційне суспільство та професійна освіта. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 9–27. 17. Литвин О. Г, Литвин А. В. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Вип. 39, т. 2. С. 214–220. 17. Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271. 18. Koval M. S., Lytvyn A. V., Rudenko L. A. Conceptual Principles of Improving Specialists’ Professional Training in the Information and Educational Environment at Higher School. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2023. Вип. 67. С. 35–43. 19. Литвин А. В., Руденко Л. А. Деякі аспекти підготовки майбутніх практичних психологів до діяльності в надзвичайних ситуаціях. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки : науковий журнал / Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2023. № 2(11). С. 111–124. 20. Литвин А., Коломієць А., Федюк Г. Формування культури безпеки життєдіяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. 2023. Вип. 70, т. 1. С. 363–370. 21. Коломієць А., Литвин А., Жовнич О., Тертична Т. Формування навичок емоційної стійкості учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. 2023. Вип. 76. С. 79–85. 22. Тертична Т. Д., Коломієць А. М., Литвин А. В. Емоційна культура вчителя: дефінітивний аналіз і феноменологія явища в контексті надзвичайних ситуацій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. 2024. Вип. 71. С. 54–66. 23. Литвин А. В., Руденко Л. А. Психологічна підготовка майбутніх офіцерів: досвід, пропозиції та рекомендації. Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2024. № 1 (12). С. 169–186. 24. Литвин А., Коваль І. Професійна підготовка офіцерів Збройних сил України за стандартами країн НАТО. Актуальні питання гуманітарних наук. 2024. Вип. 73, т. 2. С. 333–339. 25. Литвин А. В., Федюк Г. З., Кухта Ю. О. Особливості та переваги дуальної форми здобуття вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. 2024. Вип. 72. С. 125–133. Статті в закордонних виданнях: 1. Литвин А. В. Особистісно орієнтована підготовка майбутніх педагогічних працівників. Higher education institutions as a medium for the formation of a new generation of pedagogical workers : internship proceedings, Sandomierz, June 11–15, 2018. Sandomierz, 2018. S. 44–48.2. Литвин В. А., Литвин А. В. Технологія формування інформаційної культури у студентів-архітекторів. Imperatives of Civil Society Development in Promoting National Competitiveness : proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference, Batumi, Georgia, December 13–14, 2018. Batumi : Publishing House “Kalmosani”, 2018. Vol. I. Р. 264–266. 3. Руденко Л., Коваль М., Литвин А. Методологічні підходи до формування комунікативних якостей у майбутніх фахівців цивільного захисту. Nauka, edukacja, wychowanie i praca : ksiçga jubileuszowa dedykowana profesorowi doktorowi habilitowanemu Franciszkowi Szloskowi / Redakcja naukowa prof. zw. dr hab. Nelli Nyczkalo, prof. zw. dr hab. Jerzy Kunikowski, dr Grzegorz Wierzbicki. Warszawa – Siedlce, 2018. S. 217–231. 4. Rakhmanov V., Koval M., Lytvyn A., Kusiy M., Snitsar I., Artiushyn G. Training future engineers in conditions of educational and information environment of a technical university. Laplage Em Revista. 2021. Vol. 7 (Extra-B). P. 641–654. 5. Koval M., Lytvyn A. Implementation of Information and Educational Environment of Higher Education Institution in Ukraine during the COVID-19 Pandemic. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. L. XXXV (1). Lublin – Polonia, 2022. P. 19–31. 6. Lytvyn V., Lytvyn A., Rudenko L., Shumovetska S., Didenko O., Miroshnichenko V. Future Architects’ Information Culture Formation While Training. Journal of Positive School Psychology. 2022, Vol. 6, No. 9, Р. 2319–2340. Статті науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні: 1. Литвин А. Принцип наступності у ступеневій професійній освіті / А. Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), І. А. Зязюн, О. І. Щербак та ін.]. – К. : Науковий світ, 2001. – Вип. 1. – С. 203–208. (0,3 авт. арк.).2. Козловська І. М. Інтеграція та наступність у розвитку змісту навчального знання : методологічний аспект / І. М. Козловська, А. В. Литвин // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць / [за ред. І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало]. У 2 ч. – К. : НТУ “ХПІ”, 2001. – Ч. 2. – С. 177–183. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.). 3. Литвин А. В. Наступність у системі ВПУ – ВЗО : результати експериментальних досліджень / Андрій Вікторович Литвин // Управління якістю професійної освіти : збірник наукових праць. – Донецьк : Лебідь, 2001. – С. 98–101. (0,25 авт. арк.). 4. Абрагамовська Р. Принцип наступності у професійно-технічній освіті / Р. Абрагамовська, А. Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2003. – Вип. 2. – С. 3–7. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.). 5. Литвин А. В. Дотримання наступності в підручниках зі спеціальних дисциплін для ПТНЗ машинобудівного профілю / Андрій Вікторович Литвин // Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. – К. : Педагогічна думка. – 2003. – Вип. 3. – С. 147–151. (0,3 авт. арк.). 6. Литвин А. Мотивація навчальної і професійної діяльності у ступеневій професійній освіті / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти : результати досліджень і перспективи : збірник наукових праць ; [за ред. І. Зязюна та Н. Ничкало]. – К. : НТУ “ХПІ”, 2003. – С. 202–209. (0,5 авт. арк.). 7. Литвин А. В. Наступність у професійному навчанні : методологічні засади / Андрій Вікторович Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова) та ін. ; упоряд. : Н. Г. Ничкало, О. І. Щербак]. – К. : Науковий світ, 2003. – Вип. 5. – С. 105–115. (0,6 авт. арк.). 8. Руденко Л. А. Ґенеза поняття наступності у педагогіці / Л. А. Руденко, А. В. Литвин // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць кафедри соціальних і гуманітарних дисциплін / [гол. ред. Г. П. Васянович] – Львів : ЛДФІ, 2004. – С. 35–44. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.). 9. Литвин А. Інформаційні технології у професійних навчальних закладах / А. Литвин // Дидактика професійної школи : збірник наукових праць / [ред. кол. : С. У. Гончаренко (голова), В. О. Радкевич, І. Є. Каньковський (заст. голови) та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2004. – Вип. 1. – С. 46–50. (0,5 авт. арк.). 10. Бобко В. Тенденції розвитку організаційно-педагогічного забезпечення в професійній освіті України / В. Бобко, А. Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2004. – С. 3–18. (1,2 авт. арк.; особ. внесок – 0,6 авт. арк.). 11. Литвин А. В. Теоретичні та методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології / А. В. Литвин, О. Г. Литвин // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць кафедри соціальних і гуманітарних дисциплін / [гол. ред. Г. П. Васянович]. – Львів : ЛДФА, 2005. – С. 108–116. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.). 12. Кміт Я. Ярослав Цурковський і прикладна психологія : до 100-річчя від дня народження / Я. Кміт, А. Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : Вид-во Університету “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. І. – С. 232–227. (0,8 авт. арк.). 13. Литвин А. Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці / Андрій Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : ВЦ Ун-ту “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. І. – С. 142–159. (0,8 авт. арк.). 14. Литвин А. До питання мотивації навчання у сучасній професійній освіті / Андрій Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : ВЦ Ун-ту “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. ІІ. – С. 133–140. (0,5 авт. арк.). 15. Литвин А. В. Дидактичні проблеми впровадження комп’ютерних технологій у професійну освіту / А. В. Литвин // Інформаційні та телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : збірник наукових праць. – Львів : ЛДУ БЖД, 2006. – С. 140–146. (0,5 авт. арк.). 16. Литвин А. В. Комп’ютерне навчально-методичне забезпечення професійної підготовки / Андрій Вікторович Литвин // Другий Український педагогічний конгрес : збірник матеріалів конгресу. – Львів : ТзОВ Камула, 2006. – С. 431–438. (0,5 авт. арк.). 17. Литвин А. В. Забезпечення якості професійної освіти комп’ютерними навчальними засобами / А. В. Литвин // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : збірник наукових праць / [за ред. Л. Л. Товажнянського та О. Г. Романовського]. – Вип. 12 (16). – Харків : НТУ “ХПІ”, 2006. – С. 255–262. (0,4 авт. арк.). 18. Камінецький Я. Педагогіка і психологія професійно-технічної освіти : досвід, проблеми, перспективи / Я. Камінецький, А. Литвин // Освіта. – 2006. – № 18 (5202). – С. 4–5. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.). 19. Литвин А. В. Профтехосвіта і ринок праці мають бути нероздільними / Андрій Вікторович Литвин // Педагогічна газета. – 2006. – № 4 (141). – С. 3. (0,1 авт. арк.). 20. Руденко Л. Пізнавальна активність як психолого-педагогічна проблема підготовки майбутніх фахівців / Л. Руденко, А. Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), І. А. Зязюн, О. І. Щербак (заступник голови) та ін. ; упоряд. : Н. Г. Ничкало, О. І. Щербак]. – К. : Науковий світ, 2007. – Вип. VIII. – С. 36–43. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.). 21. Литвин А. В. Особливості підготовки фахівців до професійної інформаційної діяльності / А. В. Литвин // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти : педагогічна майстерність, творчість, технології : збірник наукових праць / [за заг. ред. Н. Г. Ничкало]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2007. – С. 464–468. (0,3 авт. арк.). 22. Литвин А. Г. Ващенко : судження про національне виховання / А. Литвин, О. Литвин // Товариство “Рідна школа” : історія і сучасність : науковий альманах. – 2007. – Число IV. – С. 149–160. (особ. внесок – 0,25 авт. арк.). 23. Литвин А. В. Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти – у фокусі / Андрій Вікторович Литвин // Педагогічна газета. – 2007. – № 1 (150). – С. 5. (0,3 авт. арк.). 24. Литвин А. Авторитетне науково-методичне видання : до десятиріччя журналу «Професійно-технічна освіта» / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2007. – № 5. – С. 211–216. (0,3 авт. арк.). 25. Бобко В. Вплив інформаційних технологій на методику навчання у професійно-технічній освіті / Володимир Бобко, Андрій Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2009. – № 1. – С. 2–9. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.). 26. Литвин А. В. Інформаційні технології в контексті формування освітнього середовища / А. В. Литвин // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : збірник наукових праць / [за ред. М. М. Козяра та Н. Г. Ничкало]. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – Вип. 2. – Ч. 1. – С. 86–90. (0,3 авт. арк.). 27. Литвин А. В. Медіаосвіта у професійній підготовці фахівців / Андрій Литвин, Оксана Литвин // Товариство “Рідна школа” : історія і сучасність : науковий альманах / [Упоряд. і наук. ред. Д. Герцюк, П. Сікорський]. – Львів : [ЛНУ імені Івана Франка], 2009. – Вип. 5. – С. 49–56. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.). 28. Литвин А. Інформаційні технології у контексті професійної адаптації учнів ПТНЗ / Андрій Литвин // Туристична освіта в Україні : проблеми і перспективи : зб. наук. праць / заг. ред. В. Т. Лозовецької. – Вип. 2. – Львів, 2010. – С. 52–56. (0,38 авт. арк.). 29. Литвин А. Медіа-освіта : використання мультимедіа у професійній підготовці фахівців / Андрій Литвин, Оксана Литвин // Директор школи. – 2010. – № 21 (597). – С. 1, 3–5. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.). 30. Литвин А. Проектно-орієнтовані методи навчання робітників-будівельників із застосуванням ІКТ / Андрій Литвин // Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття : зб. наук. праць. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2011. – С. 538–543. (0,5 авт. арк.). 31. Литвин А. Можливості інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці кваліфікованих робітників / Володимир Бобко, Андрій Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2012. – № 2. – С. 4–11. (0,57; особ. внесок – 0,4 авт. арк.). 32. Литвин А. Система інформатизації навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах / А. Литвин // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : третя між нар. наук.-практ. конф. : [в 2 ч.]. Ч. 1 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та ін. ; [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – Львів : ЛДУ БЖД, 2012. – С. 85–88. (0,38 авт. арк.). 33. Литвин А. Завдання художньої освіти в контексті впровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Литвин А. // Новітні комп’ютерні технології. – Кривий Ріг : ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2013. – Вип. ХІ. – С. 61–64. (0,24 авт. арк.). Index Copernicus 34. Литвин А. В. Завдання медіаосвіти в підготовці фахівців [Електронний ресурс] / Литвин Андрій Вікторович, Робак Володимир Євгенович // Медіаосвіта в Україні : наукова рефлексія викликів, практик, перспектив : збірник статей методологічного семінару; 3 квітня 2013 року, м. Київ. – К. : Національна академія педагогічних наук України ; Інститут соціальної та політичної психології, 2013. – С. 147–161. – Режим доступу : http://www.ispp.org.ua/files/1369216397.pdf. (0,67; особ. внесок – 0,33 авт. арк.). 35. Литвин А. Психологічні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні / Литвин А. // Психологічні виміри культури, економіки, управління : зб. статей / упор. О. М. Лозинський. – Вип. № 1. – Львів : Ліга-Прес, 2013. – С. 88–96. (0,475 авт. арк.). 36. Литвин А. Потенціал технології хмарних обчислень у професійній освіті / Андрій Литвин, Володимир Бобко // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2013. – № 3. – С. 4–12. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.). 37. Литвин А. Оптимізація професійної підготовки : методологія науково-педагогічного пошуку / Андрій Литвин // Григорій Васянович – син співучого Полісся : до 70-річчя від дня народження / упоряд. С. М. Вдович. – Львів : СПОЛОМ, 2015. – С. 300–306. (0,42 авт. арк.). 38. Литвин А. Профільне навчання : аналіз стратегій та шляхи розвитку // Андрій Литвин, Валерій Соловйов // Освіта для сучасності = Edukacja dla współczesności : зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство «Польща-Україна», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Асоц. ректорів пед. ун-тів Європи ; редкол. : В. Г. Кремень (голова), В. П. Андрущенко, Н. Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) ; Л. Лук’янова, Л. Макаренко, О. Падалка [та ін.] (члени редколегії). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Т. 1. – С. 406–414. (0,72 авт. арк.; особ. внесок – 0,36 авт. арк.). 39. Литвин А. В. Технологія формування інформаційної культури майбутніх архітекторів / А. В. Литвин, В. А. Литвин // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. – Вип. 4, ч. 2 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих та ін. ; [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – К. ; Львів : ЛДУ БЖД, 2015. – С. 43–46. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.). 40. Литвин А. В. Організація навчально-виховного процесу у професійній школі з використанням ІКТ / А. В. Литвин // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / [за ред. В. Г. Кременя, М. Ф. Дмитриченка, Н. Г. Ничкало. – Уклад. М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін.] – К. : НТУ, 2015. – С. 719–729. (0,55 авт. арк.). 41. Литвин А. В. Розвиток електронного навчання компанією Microsoft : від локальних технологій до хмарних сервісів [Електронний ресурс] / А. В. Литвин // Новітні комп’ютерні технології. – Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2015. – Том XIII : спецвипуск «Хмарні технології в освіті». – С. 264–268. – Режим доступу : http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote. (0,2 авт. арк.). 42. Литвин А. В. Застосування Інтернету та хмарних технологій у професійній підготовці фахівців цивільного захисту / Литвин А. В. // Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. № 26. – Харків : НУЦЗУ, 2017. – С. 44–46. (0,18 авт. арк.). 43. Козяр М. М. Психолого-педагогічна підготовка фахівців цивільного захисту / М. М. Козяр, А. В. Литвин // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. – Вип. 5 / [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – К. ; Львів : ЛДУ БЖД, 2017. – С. 126–132. (0,64 авт. арк.; особ. внесок – 0,32 авт. арк.). 44. Литвин А. В. Професійно важливі якості фахівців із безпеки життєдіяльності. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. Харків : НУЦЗУ, 2018. № 28. С. 63–66. (0,25 авт. арк.). 45. Литвин А. В. В. О. Сухомлинський як приклад життєвого шляху педагога. Василь Сухомлинський : наукові праці / упор. та наук. ред. П. Сікорський, Д. Герцюк. Львів : Бадікова Н. О., 2018. С. 244–249. (0,34 авт. арк.). 46. Литвин А., Литвин В. Інформатизація проектної навчальної діяльності майбутніх архітекторів у професійній підготовці. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2019. № 1. С. 7–17. (0,58 авт. арк.; особ. внесок – 0,29 авт. арк.). 47. Литвин А. В. Сучасні аспекти теорії терміна (рецензія на монографію «Теорія терміна: конкретизація лексико-семантичних парадигм», Львів: Галицька видавнича спілка, 2018, 180 с.). Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 31, т. 4. С. 283–284. (0,19 авт. арк.). 48. Литвин А., Руденко Л., Федюк Г. Методичні особливості розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі професійного самовдосконалення. V Всеукраїнський педагогічний конгрес : зб. наук. пр. Львів : Сполом, 2020. С. 108–118. (0,48 авт. арк.; особ. внесок – 0,16 авт. арк.). 49. Литвин А., Руденко Л. До проблеми професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. Вип. 7. С. 11–14. (0,26 авт. арк.; особ. внесок – 0,13 авт. арк.) 50. Литвин А., Руденко Л. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх психологів. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2021. Вип. 8. С. 18–23. (0,36 авт. арк.; особ. внесок – 0,18 авт. арк.) 51. Литвин А. В. Застосування Інтернету та хмарних технологій у професійній підготовці фахівців цивільного захисту. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. № 26. Харків : НУЦЗУ, 2017. С. 44–46. 52. Козяр М. М., Литвин А. В. Психолого-педагогічна підготовка фахівців цивільного захисту. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. Вип. 5 / [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. Київ ; Львів : ЛДУ БЖД, 2017. С. 126–132. 53. Литвин А. В. Професійно важливі якості фахівців із безпеки життєдіяльності. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. Харків : НУЦЗУ, 2018. № 28. С. 63–66. 54. Литвин А. В. В. О. Сухомлинський як приклад життєвого шляху педагога. Василь Сухомлинський : наукові праці / упор. та наук. ред. П. Сікорський, Д. Герцюк. Львів : Бадікова Н. О., 2018. С. 244–249. 55. Литвин А., Литвин В. Інформатизація проектної навчальної діяльності майбутніх архітекторів у професійній підготовці. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2019. № 1. С. 7–17. 56. Литвин А. В., Руденко Л. А. Модель і педагогічні умови інформатизації професійної освіти майбутніх фахівців народних художніх промислів. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. № 1. С. 5–14. 57. Литвин А. В., Руденко Л. А. Інформаційно-комунікаційні технології професійної підготовки фахівців народних художніх промислів. Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія. 2023. № 2. С. 4–14. Дисципліни: «Основи методології наукових досліджень у психології»; «Основи педагогіки та педагогічної психології»; «Педагогіка»; «Педагогічна психологія»; «Методологія та організація наукових досліджень»; «Методи наукових досліджень у педагогіці»; «Теорія і методика професійної освіти»; «Педагогічна практика» Основні нагороди і відзнаки: 2003 р. – Знак «Відмінник освіти України» (посвідчення № 66660); 2004 р. – Почесна грамота Львівської обласної ради; 2006 р. – Грамота АПН України; 2006 р. – Грамота Головного управління освіти і науки Львівської ОДА; 2009 р. – Грамота АПН України; 2011 р. – Почесна грамота НАПН України; 2014 р. – Почесна грамота Департаменту освіти і науки Львівської ОДА; 2014 р. – Почесна грамота НАПН України; 2014 р. – Почесна грамота управління ПТО Департаменту освіти і науки ЛОДА; 2015 р. – Грамота НАПН України; 2018 р. – Почесна грамота ДСНС України; 2020 р. – Нагрудний знак ДСНС України «Знак пошани» (наказ від 10 вересня 2020 р № 357). Дисципліни: «Основи методології наукових досліджень у психології»; «Педагогіка»; «Педагогічна психологія»; «Експериментальна психологія»; «Методологія та організація наукових досліджень»; «Методи наукових досліджень у педагогіці»; «Теорія і методика професійної освіти»; «Порівняльна професійна педагогіка»; «Педагогіка вищої школи»; «Модернізація сучасної професійної освіти»; «Педагогічна практика» |