Українська Англійська

ЛДУБЖД

ЛИТВИН Андрій Вікторович

Версия для печати
1234567891011121314151617181920212223111111111111111111112 Посада Професор кафедри практичної психології та педагогіки
Громадянство Україна
Alma mater НУ «Львівська політехніка» (1983–1991)
Спеціальність Автоматизація та комплексна механізація машинобудування
Науковий ступінь д. пед. н.
Науковий консультант д. пед. н., проф., член-кореспондент НАПН
України Козяр Михайло Миколайович
Освітні кваліфікації:
1983–1991 рр. Львівський політехнічний інститут, механіко-технологічний факультет, спеціальність “Автоматизація та комплексна механізація машинобудування”, диплом спеціаліста, кваліфікація: інженер-електромеханік; диплом НВ № 894746
Професійна діяльність:
2020 р. – дотепер професор кафедри практичної психології та педагогіки навчально-наукового інституту психології та соціального захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
2016–2020 рр. завідувач кафедри практичної психології та педагогіки навчально-наукового інституту психології та соціального захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
2016 р. провідний науковий співробітник відділу організації наукових досліджень Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова
20014–2016 рр. завідувач відділу професійно-практичної підготовки Львівського науково-практичного центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України
2006–2014 рр. вчений секретар, провідний науковий співробітник, в.о. завідувача відділу професійно-практичної підготовки Львівського науково-практичного центру НАПН України
1997–2006 рр. молодший науковий співробітник, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник, вчений секретар Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України
1996–1997 рр. методист Навчально-методичного центру комітету професійно-технічної освіти управління освіти Львівського облвиконкому
1992–1996 рр. інженер-конструктор, начальник дільниці комплексу машин та інструментів ВО «Кінескоп», механік ДВ «Кінескопмаш»
1991–1992 рр. інженер-конструктор технічного відділу виробничого підприємства «Західенергоавтоматика»
 
Наукові інтереси:
теоретичні та методичні засади викладання професійно орієнтованих дисциплін у ЗВО;
психологічна та педагогічна підготовка майбутніх фахівців цивільного захисту;
інноваційні методики і технології навчання;
теорія та методика застосування інформаційних технологій у професійній освіті та комплексної інформатизації закладів освіти.
 
 
Участь у наукових та навчальних проектах:
1998–2000 рр. співвиконавець колективної теми НДР «Педагогічне забезпечення змісту профільних дисциплін у системі ступеневої професійної освіти» (РК № 0198U000138)
2001–2003 рр. співвиконавець колективної теми НДР «Теоретичні та методичні засади викладання загальнотехнічних і спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах» (РК № 0101U000099)
2004–2006 рр. співвиконавець колективної теми НДР «Інноваційні методики навчання спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах» (РК № 0104U000612)
2007–2009 рр. співвиконавець колективної теми НДР «Науково-методичне забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників в умовах регіоналізації професійно-технічної освіти» (РК № 0107U000136)
2010–2012 рр. співвиконавець колективної теми НДР «Теоретичні і методичні засади професійно-технічної підготовки кваліфікованих робітників за професіями, що користуються сталим попитом на ринку праці» (РК № 010U000017)
2013–2015 рр. керівник колективної теми НДР «Модернізація науково-методичного забезпечення професійної підготовки фахівців народних художніх промислів» (PK № 0113U001272)
2016–2019 рр. співвиконавець теми науково-дослідної роботи кафедри: «Психолого-педагогічні технології підготовка фахівців до діяльності в особливих умовах та її психологічний супровід» (РК №0116U005307)
Керівник захищених дисертаційних досліджень:
Соловйов В. Ф., 2010
Кравчук Г. Т., 2011;
Козловська Л. В., 2014;
Мацейко О. В., 2015
Руденко Л. А., 2016
Василина С. І., 2017;
Федюк Г.З., 2020;
Конівіцька Т. Я., 2020;
Колісник-Гуменюк Ю. І, 2021
 
Робота у спецрадах:
член спеціалізованої вченої ради Д26.458.01 в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України (2013–2014 рр.);
заступник голови спеціалізованої вченої ради К 35.834.03 у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності (2016–2021 рр.);
член спеціалізованої вченої ради Д 70.705.03 у Національній академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (2018–2021 рр.).
 
Членство в редколегіях:
наукового журналу «Педагогіка та психологія професійної освіти»;
наукового журналу «Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності»;
збірника наукових праць «Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи»;
збірника наукових праць «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми»
 
Участь в оргкомітетах конференцій:
міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні освітні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців» (Львів, 2002, 2007, 2008, 2009, 2011, 2013);
міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» (Львів, 2021);
ІІ, ІІІ та IV Всеукраїнських педагогічних конгресів (Львів, 2005, 2009, 2014);
всеукраїнської науково-практичної конференції «Особистість в екстремальних умовах» (Львів, 2017, 2019, 2021).
 
Участь в експертних радах:
експерт Національного фонду досліджень України “Підтримка досліджень провідних та молодих учених” (2020–2021 рр.).
 
Підготовка студентів – призерів Всеукраїнських конкурсів, олімпіад
2019 р. – студентка Х. Лелик – ІІІ місце на ІІ етапі Всеукраїнському студентських олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»;
2020 р. – студентка І. Вороніна – ІІ місце у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з психології.
 
Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю:
член Всеукраїнського т-ва «Рідна школа» (з 2014 р.).

Наукові ступені та вчені звання:
Доктор педагогічних наук, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема дисертації «Теоретичні та методичні засади інформатизації навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах будівельного профілю»; 17 січня 2012 р. в спеціалізованій раді Д 05.053.01 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (диплом ДД №000891, рішення Атестаційної колегії від 17.05.2012);
Професор, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України), атестат 12ПР № 010026, рішення Атестаційної колегії від 22 грудня 2014 р., прот. 8/01-П
Кандидат педагогічних наук, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема дисертації «Наступність у професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю в системі «ВПУ – вищі заклади освіти» 10 квітня 2002 р. у спеціалізованій вченій раді Д 26.451.01 в Інституті педагогіки і психології професійної освіти АПН України (протокол № 41-06/6, рішення Президії ВАК України від 12 червня 2002 р.), диплом – ДК № 014831.
Старший науковий співробітник за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (рішення Вищої атестаційної комісії України від 11 травня 2005 р., протокол № 20-06/4; атестат АС № 004180).
 
Підвищення кваліфікації:
Закордонне наукове стажування за фахом «Педагогічні науки» «Заклади вищої освіти як середовище формування нового покоління педагогічних працівників» (3 кредити – 108 год.); 11-15 червня 2018 р. (Гуманітарно-природничий ун-т у Сандомирі, Польща);
Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Хмарні сервіси для он-лайн-навчання на прикладі платформи Zoom» (1,5 кредити ЄКТС (45 год.); 31 серпня – 07 вересня 2020 р. (м. Люблін, Республіка Польща; Інститут науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та Міжнародна фундація науковців та освітян (IESF). Сертифікат ES № 0854/2020).
Підвищення кваліфікації (стажування) «Розвиток педагогічної майстерності та професійної компетентності в галузі педагогіки і психології професійної освіти» в Національному педагогічному університеті імені М. Драгоманова (на базі Львівського навчально-наукового центру професійної освіти)з 19 жовтня 2021 р. до 19 листопада 2021 р. (Довідка № 69/21 від 18.11.2021 р.)
 
Основні публікації:
Монографії:
1.      Литвин А. В. Наступність ступеневої професійної підготовки фахівців / Андрій Литвин // Теоретичні і методичні основи викладання загальнотехнічних і спеціальних дисциплін : інтегративний підхід : монографія / І. Козловська, К. Лєнік, Я. Собко, А. Литвин та ін. / за ред. Ірини Козловської та Клаудюша Лєніка. – Львів : Євросвіт, 2003. – С. 63–95. (2,0 авт. арк.).
2.      Литвин А. Теоретико-методологічні засади принципу наступності та перспективності в професійній освіті / Андрій Литвин // Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті : методологія, теорія, практика : монографія / за ред. І. Козловської та Я. Кміта. – Львів : Сполом, 2004. – С. 27–38. (0,9 авт. арк.).
3.      Литвин А. Методика навчання інформатики та нові інформаційні технології у ПТНЗ / Андрій Литвин // Інноваційні методики навчання у професійно-технічній освіті : монографія / за ред. І. М. Козловської. – Львів : Сполом, 2006. – С. 81–102. (1,0 авт. арк.).
4.      Литвин А. В. Професійно спрямований підхід до вивчення інформатики у професійно-технічній освіті / Литвин А. В. // Професійно спрямоване вивчення природничо-математичних дисциплін у ПТНЗ : монографія / П. І. Сікорський, І. Є. Курляк, В. Є. Робак, А. В. Литвин, Л. Ф. Ємчик, І. М. Матійків, Л. І. Джулай. – Львів : Бодлак, 2009. – С. 105–128. (1,15 авт. арк.).
5.      Литвин А. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів буді­вельного профілю : монографія / Андрій Вікторович Литвин. – Львів : Компанія «Манускрипт», 2011. – 498 с. (34,3 авт. арк.).
6.      Литвин А. В. Інформатизація навчального процесу у ПТНЗ будівельного профілю : монографія / А. В. Литвин. ― К. : Педагогічна думка, 2013. – 168 с. (10,5 авт. арк.).
7.      Литвин А. В. Передмова // Допрофесійна підготовка в системі «загальноосвітня школа – професійний ліцей» : монографія / В. Ф. Соловйов ; за ред. А. В. Литвина. – Львів : СПОЛОМ, 2014. – С. 3–11. (0,44 авт. арк.).
8.      Литвин А. В., Руденко Л. А. Проверка эффективности педагогических условий в научных исследованиях. Harmonious personal development problem in relation to specificity of modern education and socialization processes : collective monograph. London : IASHE, 2016. P. 34–37.
9.      Rudenko L., Lytvyn A. Formation of future service sector specialists’ communicative culture during professional training. Development trends in pedagogical and psychological sciences: the experience of countries of Eastern Europe and prospects of Ukraine : monograph / ed. by authors. 2nd ed. Riga : Baltija Publishing, 2018. P. 228–248. (1,0; особ. внесок – 0,5 авт. арк.).
10.  Козяр М. М., Литвин А. В. Сучасні підходи до формування професійної готовності фахівців цивільного захисту. Життєдіяльність та життєтворчість особистості в особливих умовах : монографія / за наук. ред. М. М. Козяра. Львів : СПОЛОМ, 2018. С. 244–282. (1,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,85).

Навчальні посібники:

11.  Литвин А. В. Технології комп’ютерної обробки інформації : навчально-методичний посібник для ПТНЗ / А. В. Литвин, В. М. Бобко. – Ч. 1. – Львів, НМЦ ПТО, 2010. – 130 с. (7,0 авт. арк.; особ. внесок – 5,0 авт. арк.).
12.  Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : на допомогу здобувачам наукового ступеня / А. В. Литвин ; Львівський НПЦ ПТО. – Львів : СПОЛОМ, 2014. – 76 с. (3,0 авт. арк.).
13.  Литвин А. В. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» : практ. посібник. – 2-е вид., доп. і перероб. Львів : ЛДУБЖД, 2018. 88 с. (4,15 авт. арк.)

Словники, концепції:

14.  Литвин А. В. Концепція інформатизації підготовки фахівців у ПТНЗ будівель­ного профілю / А. В. Литвин. – Львів : ЛНПЦ ПТО НАПН України, 2011. – 35 с. (2,0 авт. арк.).
15.  Литвин А. В. Короткий термінологічний словник понятійного апарату інформатизації професійної освіти / А. В. Литвин. – Львів : ЛНПЦ ПТО НАПН України, 2011. – 27 с. (1,4 авт. арк.).
16.  Литвин О. Г. Російсько-українсько-англійський та українсько-російський словник машинобудівних термінів (близько 4000 термінів) / О. Г. Литвин, А. В. Литвин. – Львів : ФОП Корпан Б. І., 2012. – 167 с. (10,0; особ. внесок – 5,0 авт. арк.). Гриф МОН України.

 

Статті, включені до наукометричних баз:

17.  Lytvyn A., Lytvyn V., Rudenko L., Pelekh Y., Dіdenko O., Muszkieta R., Żukow W. Informatization of technical vocational schools: Theoretical foundations and practical approaches. Education and Information Technologies : The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. Vol 25. Issue 1. January 2020. P. 583–609. https://doi.org/10.1007/s10639-019-09966-4 (1,66 авт. арк.; особ. внесок – 0,24 авт. арк.) Web of Science, Scopus
18.  Didenko O., Zoriy Y., Rudenko L., Lytvyn A., Halimov A., Lutskyi O. Formation and development of professional creativity of future officers in higher military educational institutions. Laplage Em Revista. 2021. Vol. 7 (Extra-C). P. 141–152. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-C997p.141-152 Web of Science
19.  Rakhmanov V., Koval M., Lytvyn A., Kusiy M., Snitsar I., Artiushyn G. Training future engineers in conditions of educational and information environment of a technical university. Laplage Em Revista. 2021. Vol. 7 (Extra-B). P. 641–654. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-B1153p.641-654 Web of Science
20.  Nenko Yu., Orendarchuk O., Rudenko L., Lytvyn A. Anti-crisis management in higher education institutions of Ukraine during the Covid-19 pandemic. Revista Brasileira de Educação do Campo / Brazilian Journal of Rural Education. 2021. V. 6. DOI: http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e12838 (0,98 авт. арк.). Web of Science

Статті у фахових виданнях:

21.  Литвин А. З досвіду організації навчально-науково-виробничого комплексу ВПУ-20 – Державний університет “Львівська політехніка” / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1998. – № 3. – С. 103–108. (0,25 авт. арк.).
22.  Литвин А. Проблема наступності у навчанні в закладах професійної освіти (інтеґративний аспект) / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1999. – № 1. – С. 93–97. (0,25 авт. арк.).
23.  Литвин А. Реалізація принципів навчання у системі ступеневої професійної освіти / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – № 1. – С. 145–152. (0,5 авт. арк.).
24.  Литвин А. В. Напрями наступності професійно-технічної і вищої освіти / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Київ ; Вінниця, 2000. – С. 183–185. (0,2 авт. арк.).
25.  Литвин А. В. Модель підготовки фахівців для машинобудування з урахуванням принципу наступності / Андрій Вікторович Литвин // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / [укл. П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко]. – К. : НПУ, 2001. – Вип. 39. – С. 99–106. (0,3 авт. арк.).
26.  Литвин А. Відбір і конструювання змісту спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2001. – № 3. – С. 88–99. (0,5 авт. арк.).
27.  Литвин А. Підвищення ефективності професійної підготовки машинобудівників шляхом реалізації принципу наступності / Андрій Литвин // Вісник Львівського університету : Серія педагогічна. – Львів : ВЦ ЛНУ, 2001. – Вип. 15. – Ч. 2. – С. 127–134. (0,5 авт. арк.).
28.  Субтельна Г. В. Реформа освіти 1932 р. у Польщі та розвиток ступеневої професійної освіти Галичини / Г. В. Субтельна, А. В. Литвин // Діалог культур : Україна у світовому контексті. Філософія освіти : збірник наукових праць / [ред. кол. : І. А. Зязюн (голов. ред.), С. О. Черепанова (упоряд. і відп. ред.), Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва та ін.]. – Львів : Українські технології, 2002. – Вип. 7. – С. 214–222. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
29.  Литвин А. Педагогічні умови реалізації принципу наступності у професійній підготовці машинобудівників / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 1. – С. 106–113. (0,5 авт. арк.).
30.  Литвин А. В. Принцип наступності у професійно-технічній освіті / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць : у 2-х ч. / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2002. – Ч. 1. – С. 447–451. (0,4 авт. арк.).
31.  Литвин А. Систематизація знань у професійній підготовці фахівців : психолого-дидактичний аспект / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 3. – С. 197–206. (0,5 авт. арк.).
32.  Козловська І. Дидактичні концепції в контексті інтегративного підходу / І. Козловська, А. Литвин // Вісник Львівського університету : Серія педагогічна. – 2002. – Вип. 16, Ч. 2. – С. 3–9. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
33.  Литвин А. Наступність в інформаційних технологіях навчання / О. Стечкевич, А. Литвин // Науковий вісник ПДПУ ім. К. Ушинського. – Одеса. – 2002. – Вип. 10, ч. ІІ. – С. 69–73. (0,25 авт. арк.; особ. внесок – 0,125 авт. арк.).
34.  Козловська І. Концептуальні основи інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / Ірина Козловська, Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – № 3. – С. 20–29. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
35.  Литвин А. В. Удосконалення методики навчання спеціальних предметів у ступеневій професійній підготовці фахівців / А. В. Литвин, С. М. Мамрич // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2003. – Вип. 13. – С. 61–65. (0,6 авт. арк.; особ. внесок – 0,3 авт. арк.).
36.  Литвин А. В. Наступність ступеневої професійної підготовки / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2003. – С. 223–230. (0,5 авт. арк.).
37.  Руденко Л. А. Принцип наступності в професійній освіті : історико-педагогічна ретроспектива / Л. А. Руденко, А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2004. – С. 135–142. (0,6 авт. арк.; особ. внесок – 0,3 авт. арк.).
38.  Литвин А. Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 2. – С. 7–22. (0,8 авт. арк.).
39.  Литвин А. Естетичний потенціал інформаційних технологій у професійній освіті / А. Литвин // Професійно-художня освіта України : збірник наукових праць / [редкол. : І. А. Зязюн (голова), В. О. Радкевич (заступник голови), Р. Т. Шмагало (заступник голови) та ін.]. – Київ ; Черкаси : Вид-во “Черкаський ЦНТЕІ”, 2005. – Вип. ІІІ. – С. 64–72. (0,5 авт. арк.).
40.  Литвин А. В. Комп’ютерні технології у професійно-технічній освіті / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Випуск 8 / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2005. – С. 151–157. (0,5 авт. арк.).
41.  Литвин А. В. Проблеми виховання майбутніх фахівців у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Андрій Вікторович Литвин // Імідж сучасного педагога. – 2006. – 2 (61). – С. 13–16. (0,5 авт. арк.).
42.  Литвин А. Перспективні напрями дослідження проблем професійно-технічної освіти / Андрій Литвин // Професійно-технічна освіта. – 2006. – № 3. – С. 41–45. (0,6 авт. арк.).
43.  Литвин А. Перспективи розвитку професійно-технічної освіти України : наукова дискусія / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – № 3. – С. 190–201. (0,6 авт. арк.).
44.  Литвин А. Комп’ютерно орієнтовані навчальні технології у професійно-технічній освіті / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – № 4. – С. 88–98. (0,6 авт. арк.).
45.  Литвин А. Інформатизація навчально-методичного забезпечення професійної підготовки / Андрій Литвин // Професійно-технічна освіта. – 2006. – № 4. – С. 21–25. (0,5 авт. арк.).
46.  Литвин А. В інформаційному просторі професійно-технічної освіти / Андрій Литвин // Професійно-технічна освіта. – 2007. – № 4. – С. 39–41. (0,2 авт. арк.).
47.  Литвин А. В. Розвиток інформаційної культури майбутнього фахівця / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Випуск 17 / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2008. – С. 55–60. (0,5 авт. арк.).
48.  Литвин А. Підвищення якості професійно-технічної освіти за допомогою інформаційно-комп’ютерних технологій навчання / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2008. – № 4. – С. 163–172. (0,5 авт. арк.).
49.  Литвин А. Професійно спрямоване вивчення інформатики у професійно-технічних навчальних закладах / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2009. – № 3. – С. 110–120. (0,7 авт. арк.).
50.  Литвин А. Інформатизація професійної підготовки : дидактичний аспект / Андрій Литвин // Молодь і ринок. – 2009. – № 9 (56). – С. 41–45. (0,45 авт. арк.).
51.  Литвин А. Завдання медіаосвіти в контексті підвищення якості професійної підготовки / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2009. – № 4. – С. 9–21. (0,75 авт. арк.).
52.  Литвин А. Ґенеза проблеми інформатизації професійної підготовки майбутніх фахівців будівельного профілю / Андрій Литвин, Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2009. – № 5. – С. 69–82. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.).
53.  Литвин А. Інформатизація професійної освіти: предметно-орієнтоване програмне забезпечення / Андрій Литвин, Віталій Литвин // Молодь і ринок. – 2010. – № 1-2 (60-61). – С. 38–41. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
54.  Литвин А. Андрагогічна модель професійної підготовки / Андрій Литвин // Молодь і ринок. – 2010. – № 6 (65). – С. 34–37. (0,38 авт. арк.).
55.  Литвин А. В. Електронні навчальні посібники і підручники для ПТНЗ / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Випуск 23 / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма “Планер”, 2010. – С. 284–290. (0,55 авт. арк.).
56.  Литвин А. Освіта дорослих у контексті акмеологічного підходу / Андрій Литвин, Лариса Руденко // Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. – К. ; Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2010. – Випуск 2. – С. 43–52. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
57.  Сорока М. Підготовка кваліфікованих робітників в умовах економічної кризи / Мирослав Сорока, Андрій Литвин // Професійно-технічна освіта. – 2010. – № 3. – С. 33–37. (0,6 авт. арк.; особ. внесок – 0,3 авт. арк.).
58.  Литвин А. Педагогічні умови інформатизації навчально-виховного процесу в ПТНЗ будівельного профілю / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2010. – № 5. – С. 65–78. (0,8 авт. арк.).
59.  Литвин А. В. Завдання та функції інформатизації профтехосвіти / Андрій Литвин // Молодь і ринок. – 2011. – № 4 (75). – С. 55–58. (0,4 авт. арк.).
60.  Литвин А. Впровадження педагогічних програмних засобів у будівельних ПТНЗ / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 2. – С. 17–29. (0,75 авт. арк.).
61.  Литвин А. Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 3. – С. 117–127. (0,67 авт. арк.).
62.  Литвин А. Структура професійної інформатичної компетентності кваліфікованого робітника / Андрій Литвин // Молодь і ринок. – 2012. – № 3 (86). – С. 55–58. (0,4 авт. арк.).
63.  Литвин А. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у професійно-технічній освіті / А. В. Литвин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Вип. 29 / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма “Планер”, 2012. – С. 241–247. (0,6 авт. арк.).
64.  Литвин А. Напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці кваліфікованих робітників / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 3. – С. 25–32. (0,5 авт. арк.).
65.  Литвин А. В. Інформатизація освіти і інформаційна складова професійної підготовки спеціалістів у ПТНЗ : прогностичний аспект / Андрій Литвин // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 5 (124). – С. 51–55. (0,55 авт. арк.).
66.  Литвин А. Шляхи вдосконалення виробничої практики учнів ПТНЗ / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 5. – С. 57–66. (0,64 авт. арк.).
67.  Литвин А. Концептуальні підходи до організації електротехнічної підготовки майбутніх інженерів у ВНЗ / Андрій Литвин // Молодь і ринок. – 2012. – № 11 (94). – С. 11–14. (0,44 авт. арк.).
68.  Литвин А. Особливості діяльності ПТНЗ в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / Андрій Литвин // Теорія і методика професійної освіти : електронне наукове фахове видання. – 2012. – № 3. – Режим доступу : http://www.tmpe.gb7.ru/docs/3/12lytcec.pdf. (0,6 авт. арк.).
69.  Литвин А. В. Завдання медіаосвіти в підготовці фахівців / А. В. Литвин, В. Є. Робак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2013. – № 3. – С. 31–37.
70.  Литвин А. Методологічні засади поняття «педагогічні умови» / Андрій Литвин, Ольга Мацейко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – № 4. – С. 43–63. (1,0 авт. арк.; особ. внесок – 0,5 авт. арк.).
71.  Руденко Л. А. Науково-організаційні засади модернізації професійної підготовки у ПТНЗ художнього профілю / Руденко Л. А., Литвин А. В. // Професійна освіта : проблеми і перспективи : зб. наук. пр. / ІПТО НАПН України ; РВНЗ «КІПУ». – К. ; Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2013. – Вип. 5. – С. 29–36. (0,62 авт. арк.; особ. внесок – 0,31 авт. арк.).
72.  Литвин А. Типологія поняття «умови» в науково-педагогічних дослідженнях / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – № 5. – С. 9–28. (1,0 авт. арк.).
73.  Литвин А. Застосування категорії «педагогічні умови» в наукових дослідженнях / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – № 6. – С. 35–50. (0,85 авт. арк.).
74.  Литвин А. В. Модернізація професійної освіти України : науково-методичні засади / А. В. Литвин, Л. А. Руденко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Вип. 37 / [редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін.]. – К. ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 128–132. (0,42 авт. арк.; особ. внесок – 0,21 авт. арк.).
75.  Литвин А. Науково-організаційні основи модернізації професійно-технічної (професійної) освіти України / Андрій Литвин, Лариса Руденко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. – № 3. – С. 17–30. (0,72 авт. арк.; особ. внесок – 0,36 авт. арк.).
76.  Литвин А. Методологія у проекції педагогічних досліджень / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. – № 5. – С. 20–35. (0,8 авт. арк.).
77.  Литвин А. В. Вплив інформатизації закладів освіти на педагогічні інновації / Литвин А. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць / Редрада. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 16 (23). – С. 158–163. (0,55 авт. арк.).
78.  Литвин А. В. Проблема обґрунтування педагогічних умов у наукових дослідженнях. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 44. С. 119–123. (0,55 авт. арк.).
79.  Литвин А. В., Руденко Л. А. Актуальність застосування цілісного підходу в сучасній професійній освіті. Професійна освіта : проблеми і перспективи. Київ : ІПТО НАПН України, 2016. Вип. 10. С. 20–26. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
80.  Литвин А. В., Руденко Л. А. Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2016. Вип. 14. С. 237–243. (0,52 авт. арк.; особ. внесок – 0,26 авт. арк.).
81.  Литвин А. Перегуда Н. Проектування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів : концептуальні засади. Професійно-технічна освіта. 2016. № 4 (73). С. 7–11. (0,56 авт. арк.; особ. внесок – 0,28 авт. арк.).
82.  Литвин А. В., Повстин О. В. Формування лідерських якостей у майбутніх співробітників ДСНС України. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. Вип. 47. С. 201–205. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.).
83.  Литвин А. Підготовка лідерів у освітньому середовищі ВНЗ. Молодь і ринок. 2017. № 6 (149). С. 10–15. (0,43 авт. арк.).
84.  Козяр М., Литвин А. Особливості підготовки фахівців цивільного захисту до діяльності в надзвичайних ситуаціях. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2017. Вип 15. С. 199–208. (0,8 авт. арк.; особ. внесок – 0,4 авт. арк.).
85.  Козяр М., Литвин А. Теоретичні засади формування готовності фахівців цивільного захисту до діяльності в екстремальних ситуаціях. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2017. № 1. С. 85–98. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.).
86.  Литвин А. В., Руденко Л. А. Вплив психології на педагогічну науку та практику: полемічні аспекти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. Вип. 49. С. 146–153. (0,64; особ. внесок – 0,32 авт. арк.).
87.  Коваль М., Козяр М., Литвин А. Педагогічна модель формування готовності фахівців цивільного захисту до професійної діяльності. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Львів : ЛДУ БЖД, 2018. Вип 18. С. 151–159. DOI: 10.32447/20784643.18.2018.18 (0,75 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк).
88.  Литвин А. В. Рефлексивний підхід до психологічної підготовки майбутніх співробітників ДСНС. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ, 2019. Вип. 5. С. 168–174. (0,71 авт. арк.).
89.  Литвин А. В. Формування ціннісного ставлення до професії у студентів технічних коледжів. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка (електронне видання). 2019. Вип. 4. URL: http://77.222.145.174/index.php/pedvisnyk/article/view/246 (дата звернення: 10.04.2020). (0,6 авт. арк.).
90.  Литвин А. В., Руденко Л. А. Удосконалення підготовки психологів у закладах вищої освіти. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. Вип. 9. С. 63–74. (0,8 авт. арк.; особ. внесок – 0,4 авт. арк.).
91.  Литвин А. В., Руденко Л. А. Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2021. № 1(21). С. 40–48. (0,6 авт. арк.; особ. внесок – 0,3 авт. арк.).
92.  Литвин А. В. Особливості неперервної професійної підготовки фахівців технічного профілю у ЗВО. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки (електронне видання). 2021. Вип. 2 (25). С. 136–152. URL: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/issue/view/76 (0,65 авт. арк.).
93.  Коваль М С., Литвин А. В. Інформаційне суспільство та професійна освіта. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 9–27. (1,1 авт. арк.; особ. внесок – 0,55 авт. арк.). http://aesthetethicpedaction.pnpu.edu.ua/issue/view/14380/7780
94.  Литвин О. Г, Литвин А. В. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Вип. 39, т. 2. С. 214–220. (0,8 авт. арк.; особ. внесок – 0,4 авт. арк.).
95.  Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271. (0,8; особ. внесок – 0,27 авт. арк.).

Статті в закордонних виданнях:

96.  Литвин А. В. Преемственность обучения в непрерывном профессиональном образовании Украины / А. В. Литвин // Образование через всю жизнь : непрерывное образование для устойчивого развития : материалы докладов участников 4-й Международной конференции (Санкт-Петербург, 2-3 июня 2006 г.) / под науч. ред. Н. А. Лобанова и В. Н. Скворцова ; сост. Н. А. Лобанов. – СПб. : Издательский дом «Петрополис», 2006. – С. 139–143. (0,2 авт. арк.).
97.  Литвин А. В. Підвищення ефективності професійної підготовки за допомогою комп’ютерних технологій навчання / Andrzej Lytwyn, Podwyższenie efektywności przygotowania zawodowego przy pomocy komputerowych technologii nauczania / Анджей В. Литвин // Szkoła w perspektywie XXI wieku : teraźiniejslość – przyszłosc / рod red. Sławomira Kozieja. – Kielce : UHP Jana Kochanowskiego, 2009. – Cz. 2. – S. 73–79. (0,3 авт. арк.).
98.  Lytvyn A. System of Educational Process Informatization at Vocational Schools of Building Profile / Andriy V. Lytvyn // Wychowanie u początku XXI wieku : praca zbiorowa / pod redakcją: ks. prof. dr hab. Jana Zimnego, dr Romana Króla. – Stalowa Wola ; Kijów ; Ružomberok, 2012. –S. 163–181.(0,8 авт. арк.).
99.  Литвин А. Психологічні проблеми та небезпеки застосування ІКТ у професійній освіті (Problemy psychologiczne oraz zagrożenia w procesie wykorzystania środków informatyczno-komputerowych w edukacji zawodowej) / Andrij Łytwyn // Wybrane zagadnienia problematyki pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemуw ludzi w różnym wieku : praca zbiorowa / pod redakcją Barbary Kaіdon Ireny Kurlak. – Ostrowiec Świкtokrzyski ; Warszawa : Stowarzyszenie „Nauka Edukacja Rozwуj”, 2012. – S. 200–210. (0,6 авт. арк.).
100.          Литвин А. Негативні аспекти застосування ІКТ у професійній освіті / Андрій Литвин // Pedagogika katolicka : czasopismo katedry pedagogiki katolickej Widziału Zamiejscowego Nauk o społeczeństwie KUL w Stalowej Woli. – 2012. – Nr 11 (2). – S. 141–147. (0,55 авт. арк.).
101.          Lytvyn A. Learner-Centered Approach in Teacher Education / Lytvyn A., Solov’ev V. // Forming and Qualitative Development of Modern Educational Systems : Materials digest of the LXIV International Research and Practice Conference and III stage of the Championship in Pedagogical sciences. (London, September 26 – October 01, 2013) / International Academy of Science and Higher Education ; Organizing Committee : Т. Morgan (Chairman), B. Zhytnigor, S. Godvint, A. Tim, S. Serdechny, L. Streiker, H. Osad, I. Snellman, K. Odros, M. Stojkovic, P. Kishinevsky, H. Blagoev. – London : IASHE, 2013. – P. 74–76. (0,48 авт. арк.; особ. внесок – 0,24 авт. арк.).
102.          Литвин А. Методологические основы проблемы преемственности в непрерывном профессиональном образовании / Андрей Литвин, Лариса Руденко // Образование в постиндустриальном обществе : сб. статей междунар. науч. конф., посвященной Александру Михайловичу Новикову – Учёному, Учителю, Человеку! 2 декабря 2013 г. / Институт теории и истории педагогики РАО. – М. : ИИУ МГОУ, 2014. – С. 86–93. (0,6 авт. арк.; особ. внесок – 0,3 авт. арк.).
103.          Литвин А. В. К вопросу о методологии педагогических исследований / А. В. Литвин // Отечественная и зарубежная педагогика. – 2014. – № 3 (18). – С. 55–65. (0,52 авт. арк.).
104.          Литвин А. В. Проверка эффективности педагогических условий в научных исследованиях / Литвин А. В., Руденко Л. А. // Harmonious personal development problem in relation to specificity of modern education and socialization processes : рeer-reviewed materials digest (collective monograph) published following the results of the CXXXI International Research and Practice Conference and III stage of the Championship in Psychology and Educational sciences (London, October 5 – October 11, 2016). – London : IASHE, 2016. – P. 34–37. (0,4 авт. арк.; особ. внесок 0,2).
105.          Литвин А. В. Особистісно орієнтована підготовка майбутніх педагогічних працівників. Higher education institutions as a medium for the formation of a new generation of pedagogical workers : internship proceedings, Sandomierz, June 11–15, 2018. Sandomierz, 2018. S. 44–48. (0,25 авт. арк.).
106.          Литвин В. А., Литвин А. В. Технологія формування інформаційної культури у студентів-архітекторів. Imperatives of Civil Society Development in Promoting National Competitiveness : proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference, Batumi, Georgia, December 13–14, 2018. Batumi : Publishing House “Kalmosani”, 2018. Vol. I. Р. 264–266. (0,18 ; особ. внесок – 0,09 авт. арк.)
107.          Руденко Л., Коваль М., Литвин А. Методологічні підходи до формування комунікативних якостей у майбутніх фахівців цивільного захисту. Nauka, edukacja, wychowanie i praca : ksiçga jubileuszowa dedykowana profesorowi doktorowi habilitowanemu Franciszkowi Szloskowi / Redakcja naukowa prof. zw. dr hab. Nelli Nyczkalo, prof. zw. dr hab. Jerzy Kunikowski, dr Grzegorz Wierzbicki. Warszawa – Siedlce, 2018. S. 217–231. (0,84 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.)
108.          Lytvyn A., Rudenko L. Contemporary Ukrainian vocational education: ways of modernization. Dialog der Sprachen – Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht : X. Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik, München, 24.–27. Oktober 2019. = Діалог мов – діалог культур. Україна і світ : Х міжнар. наук.-практ. Iнтернет-конф. з україністики, м. Мюнхен, 24–27 жовтня 2019 р. München : readbox unipress Open Publishing LMU, 2020. S. 597–603. (0,51 авт. арк.; особ. внесок – 0,26 авт. арк.)
109.     Руденко Л. А., Литвин А. В. Самостійне навчання та саморозвиток майбутніх психологів у контексті інформатизації суспільства. Modern approaches to the introduction of science into practice : abstracts of X International scientific and practical conference, 30–31 March 2020, San Francisco, USA. Р. 72–75. (0,28 авт. арк.; особ. внесок – 0,14 авт. арк.)
110.     Литвин А. В. Совершенствование процесса профессиональной подготовки: концепция научно-педагогических поисков. Научное наследие академика И. Ф. Харламова и актуальные проблемы целостного образовательного процесса в современном педагогическом пространстве : междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию со дня рожд. акад. И. Ф. Харламова (Гомель, 4–5 июня 2020 г.) : сб. матер. / редкол. : Ф. В. Кадол (гл. ред.), В. П. Горленко (отв. ред.) [и др.]. Гомель : ГГУ им. Ф. Скорины, 2020. С. 46–52. (0,4 авт. арк.).

Статті науково-популярні та/або консультаційні (дорадчі) та/або дискусійні:

111.Литвин А. Принцип наступності у ступеневій професійній освіті / А. Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), І. А. Зязюн, О. І. Щербак та ін.]. – К. : Науковий світ, 2001. – Вип. 1. – С. 203–208. (0,3 авт. арк.).
112.Козловська І. М. Інтеграція та наступність у розвитку змісту навчального знання : методологічний аспект / І. М. Козловська, А. В. Литвин // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць / [за ред. І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало]. У 2 ч. – К. : НТУ “ХПІ”, 2001. – Ч. 2. – С. 177–183. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
113.Литвин А. В. Наступність у системі ВПУ – ВЗО : результати експериментальних досліджень / Андрій Вікторович Литвин // Управління якістю професійної освіти : збірник наукових праць. – Донецьк : Лебідь, 2001. – С. 98–101. (0,25 авт. арк.).
114.Абрагамовська Р. Принцип наступності у професійно-технічній освіті / Р. Абрагамовська, А. Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2003. – Вип. 2. – С. 3–7. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
115.Литвин А. В. Дотримання наступності в підручниках зі спеціальних дисциплін для ПТНЗ машинобудівного профілю / Андрій Вікторович Литвин // Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. – К. : Педагогічна думка. – 2003. – Вип. 3. – С. 147–151. (0,3 авт. арк.).
116.Литвин А. Мотивація навчальної і професійної діяльності у ступеневій професійній освіті / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти : результати досліджень і перспективи : збірник наукових праць ; [за ред. І. Зязюна та Н. Ничкало]. – К. : НТУ “ХПІ”, 2003. – С. 202–209. (0,5 авт. арк.).
117.Литвин А. В. Наступність у професійному навчанні : методологічні засади / Андрій Вікторович Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова) та ін. ; упоряд. : Н. Г. Ничкало, О. І. Щербак]. – К. : Науковий світ, 2003. – Вип. 5. – С. 105–115. (0,6 авт. арк.).
118.Руденко Л. А. Ґенеза поняття наступності у педагогіці / Л. А. Руденко, А. В. Литвин // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць кафедри соціальних і гуманітарних дисциплін / [гол. ред. Г. П. Васянович] – Львів : ЛДФІ, 2004. – С. 35–44. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
119.Литвин А. Інформаційні технології у професійних навчальних закладах / А. Литвин // Дидактика професійної школи : збірник наукових праць / [ред. кол. : С. У. Гончаренко (голова), В. О. Радкевич, І. Є. Каньковський (заст. голови) та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2004. – Вип. 1. – С. 46–50. (0,5 авт. арк.).
120.Бобко В. Тенденції розвитку організаційно-педагогічного забезпечення в професійній освіті України / В. Бобко, А. Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2004. – С. 3–18. (1,2 авт. арк.; особ. внесок – 0,6 авт. арк.).
121.Литвин А. В. Теоретичні та методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології / А. В. Литвин, О. Г. Литвин // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць кафедри соціальних і гуманітарних дисциплін / [гол. ред. Г. П. Васянович]. – Львів : ЛДФА, 2005. – С. 108–116. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
122.Кміт Я. Ярослав Цурковський і прикладна психологія : до 100-річчя від дня народження / Я. Кміт, А. Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : Вид-во Університету “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. І. – С. 232–227. (0,8 авт. арк.).
123.Литвин А. Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці / Андрій Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : ВЦ Ун-ту “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. І. – С. 142–159. (0,8 авт. арк.).
124.Литвин А. До питання мотивації навчання у сучасній професійній освіті / Андрій Литвин // Науковий вісник Університету “Львівський Ставропігіон” : Серія психолого-педагогічна. – Львів : ВЦ Ун-ту “Львівський Ставропігіон”, 2005. – Вип. ІІ. – С. 133–140. (0,5 авт. арк.).
125.     Литвин А. В. Дидактичні проблеми впровадження комп’ютерних технологій у професійну освіту / А. В. Литвин // Інформаційні та телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : збірник наукових праць. – Львів : ЛДУ БЖД, 2006. – С. 140–146. (0,5 авт. арк.).
126.     Литвин А. В. Комп’ютерне навчально-методичне забезпечення професійної підготовки / Андрій Вікторович Литвин // Другий Український педагогічний конгрес : збірник матеріалів конгресу. – Львів : ТзОВ Камула, 2006. – С. 431–438. (0,5 авт. арк.).
127.     Литвин А. В. Забезпечення якості професійної освіти комп’ютерними навчальними засобами / А. В. Литвин // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : збірник наукових праць / [за ред. Л. Л. Товажнянського та О. Г. Романовського]. – Вип. 12 (16). – Харків : НТУ “ХПІ”, 2006. – С. 255–262. (0,4 авт. арк.).
128.     Камінецький Я. Педагогіка і психологія професійно-технічної освіти : досвід, проблеми, перспективи / Я. Камінецький, А. Литвин // Освіта. – 2006. – № 18 (5202). – С. 4–5. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
129.     Литвин А. В. Профтехосвіта і ринок праці мають бути нероздільними / Андрій Вікторович Литвин // Педагогічна газета. – 2006. – № 4 (141). – С. 3. (0,1 авт. арк.).
130.     Руденко Л. Пізнавальна активність як психолого-педагогічна проблема підготовки майбутніх фахівців / Л. Руденко, А. Литвин // Педагог професійної школи : збірник наукових праць / [редкол. : Н. Г. Ничкало (голова), І. А. Зязюн, О. І. Щербак (заступник голови) та ін. ; упоряд. : Н. Г. Ничкало, О. І. Щербак]. – К. : Науковий світ, 2007. – Вип. VIII. – С. 36–43. (0,5 авт. арк.; особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
131.     Литвин А. В. Особливості підготовки фахівців до професійної інформаційної діяльності / А. В. Литвин // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти : педагогічна майстерність, творчість, технології : збірник наукових праць / [за заг. ред. Н. Г. Ничкало]. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2007. – С. 464–468. (0,3 авт. арк.).
132.     Литвин А. Г. Ващенко : судження про національне виховання / А. Литвин, О. Литвин // Товариство “Рідна школа” : історія і сучасність : науковий альманах. – 2007. – Число IV. – С. 149–160. (особ. внесок – 0,25 авт. арк.).
133.     Литвин А. В. Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти – у фокусі / Андрій Вікторович Литвин // Педагогічна газета. – 2007. – № 1 (150). – С. 5. (0,3 авт. арк.).
134.     Литвин А. Авторитетне науково-методичне видання : до десятиріччя журналу «Професійно-технічна освіта» / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2007. – № 5. – С. 211–216. (0,3 авт. арк.).
135.     Бобко В. Вплив інформаційних технологій на методику навчання у професійно-технічній освіті / Володимир Бобко, Андрій Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2009. – № 1. – С. 2–9. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.).
136.     Литвин А. В. Інформаційні технології в контексті формування освітнього середовища / А. В. Литвин // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : збірник наукових праць / [за ред. М. М. Козяра та Н. Г. Ничкало]. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – Вип. 2. – Ч. 1. – С. 86–90. (0,3 авт. арк.).
137.     Литвин А. В. Медіаосвіта у професійній підготовці фахівців / Андрій Литвин, Оксана Литвин // Товариство “Рідна школа” : історія і сучасність : науковий альманах / [Упоряд. і наук. ред. Д. Герцюк, П. Сікорський]. – Львів : [ЛНУ імені Івана Франка], 2009. – Вип. 5. – С. 49–56. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
138.     Литвин А. Інформаційні технології у контексті професійної адаптації учнів ПТНЗ / Андрій Литвин // Туристична освіта в Україні : проблеми і перспективи : зб. наук. праць / заг. ред. В. Т. Лозовецької. – Вип. 2. – Львів, 2010. – С. 52–56. (0,38 авт. арк.).
139.     Литвин А. Медіа-освіта : використання мультимедіа у професійній підготовці фахівців / Андрій Литвин, Оксана Литвин // Директор школи. – 2010. – № 21 (597). – С. 1, 3–5. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
140.     Литвин А. Проектно-орієнтовані методи навчання робітників-будівельників із застосуванням ІКТ / Андрій Литвин // Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку ХХІ століття : зб. наук. праць. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2011. – С. 538–543. (0,5 авт. арк.).
141.     Литвин А. Можливості інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці кваліфікованих робітників / Володимир Бобко, Андрій Литвин // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2012. – № 2. – С. 4–11. (0,57; особ. внесок – 0,4 авт. арк.).
142.     Литвин А. Система інформатизації навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах / А. Литвин // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : третя між нар. наук.-практ. конф. : [в 2 ч.]. Ч. 1 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та ін. ; [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – Львів : ЛДУ БЖД, 2012. – С. 85–88. (0,38 авт. арк.).
143.     Литвин А. Завдання художньої освіти в контексті впровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Литвин А. // Новітні комп’ютерні технології. – Кривий Ріг : ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2013. – Вип. ХІ. – С. 61–64. (0,24 авт. арк.). Index Copernicus
144.     Литвин А. В. Завдання медіаосвіти в підготовці фахівців [Електронний ресурс] / Литвин Андрій Вікторович, Робак Володимир Євгенович // Медіаосвіта в Україні : наукова рефлексія викликів, практик, перспектив : збірник статей методологічного семінару; 3 квітня 2013 року, м. Київ. – К. : Національна академія педагогічних наук України ; Інститут соціальної та політичної психології, 2013. – С. 147–161. – Режим доступу : http://www.ispp.org.ua/files/1369216397.pdf. (0,67; особ. внесок – 0,33 авт. арк.).
145.     Литвин А. Психологічні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні / Литвин А. // Психологічні виміри культури, економіки, управління : зб. статей / упор. О. М. Лозинський. – Вип. № 1. – Львів : Ліга-Прес, 2013. – С. 88–96. (0,475 авт. арк.).
146.     Литвин А. Потенціал технології хмарних обчислень у професійній освіті / Андрій Литвин, Володимир Бобко // Методичний вісник / НМЦ ПТО у Льв. обл. – 2013. – № 3. – С. 4–12. (0,7 авт. арк.; особ. внесок – 0,35 авт. арк.).
147.     Литвин А. Оптимізація професійної підготовки : методологія науково-педагогічного пошуку / Андрій Литвин // Григорій Васянович – син співучого Полісся : до 70-річчя від дня народження / упоряд. С. М. Вдович. – Львів : СПОЛОМ, 2015. – С. 300–306. (0,42 авт. арк.).
148.     Литвин А. Профільне навчання : аналіз стратегій та шляхи розвитку // Андрій Литвин, Валерій Соловйов // Освіта для сучасності = Edukacja dla współczesności : зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство «Польща-Україна», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Асоц. ректорів пед. ун-тів Європи ; редкол. : В. Г. Кремень (голова), В. П. Андрущенко, Н. Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) ; Л. Лук’янова, Л. Макаренко, О. Падалка [та ін.] (члени редколегії). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Т. 1. – С. 406–414. (0,72 авт. арк.; особ. внесок – 0,36 авт. арк.).
149.     Литвин А. В. Технологія формування інформаційної культури майбутніх архітекторів / А. В. Литвин, В. А. Литвин // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. – Вип. 4, ч. 2 / Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих та ін. ; [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – К. ; Львів : ЛДУ БЖД, 2015. – С. 43–46. (0,4 авт. арк.; особ. внесок – 0,2 авт. арк.).
150.     Литвин А. В. Організація навчально-виховного процесу у професійній школі з використанням ІКТ / А. В. Литвин // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / [за ред. В. Г. Кременя, М. Ф. Дмитриченка, Н. Г. Ничкало. – Уклад. М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін.] – К. : НТУ, 2015. – С. 719–729. (0,55 авт. арк.).
151.     Литвин А. В. Розвиток електронного навчання компанією Microsoft : від локальних технологій до хмарних сервісів [Електронний ресурс] / А. В. Литвин // Новітні комп’ютерні технології. – Кривий Ріг : Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2015. – Том XIII : спецвипуск «Хмарні технології в освіті». – С. 264–268. – Режим доступу : http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote. (0,2 авт. арк.).
152.     Литвин А. В. Застосування Інтернету та хмарних технологій у професійній підготовці фахівців цивільного захисту / Литвин А. В. // Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. № 26. – Харків : НУЦЗУ, 2017. – С. 44–46. (0,18 авт. арк.).
153.     Козяр М. М. Психолого-педагогічна підготовка фахівців цивільного захисту / М. М. Козяр, А. В. Литвин // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті : досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. – Вип. 5 / [за ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало]. – К. ; Львів : ЛДУ БЖД, 2017. – С. 126–132. (0,64 авт. арк.; особ. внесок – 0,32 авт. арк.).
154.     Литвин А. В. Професійно важливі якості фахівців із безпеки життєдіяльності. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту. Харків : НУЦЗУ, 2018. № 28. С. 63–66. (0,25 авт. арк.).
155.     Литвин А. В. В. О. Сухомлинський як приклад життєвого шляху педагога. Василь Сухомлинський : наукові праці / упор. та наук. ред. П. Сікорський, Д. Герцюк. Львів : Бадікова Н. О., 2018. С. 244–249. (0,34 авт. арк.).
156.     Литвин А., Литвин В. Інформатизація проектної навчальної діяльності майбутніх архітекторів у професійній підготовці. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2019. № 1. С. 7–17. (0,58 авт. арк.; особ. внесок – 0,29 авт. арк.).
157.     Литвин А. В. Сучасні аспекти теорії терміна (рецензія на монографію «Теорія терміна: конкретизація лексико-семантичних парадигм», Львів: Галицька видавнича спілка, 2018, 180 с.). Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 31, т. 4. С. 283–284. (0,19 авт. арк.).
158.     Литвин А., Руденко Л., Федюк Г. Методичні особливості розвитку педагогічної майстерності вчителів у процесі професійного самовдосконалення. V Всеукраїнський педагогічний конгрес : зб. наук. пр. Львів : Сполом, 2020. С. 108–118. (0,48 авт. арк.; особ. внесок – 0,16 авт. арк.).
159.     Литвин А., Руденко Л. До проблеми професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2020. Вип. 7. С. 11–14. (0,26 авт. арк.; особ. внесок – 0,13 авт. арк.)
160.     Литвин А., Руденко Л. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх психологів. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2021. Вип. 8. С. 18–23. (0,36 авт. арк.; особ. внесок – 0,18 авт. арк.)
 
Дисципліни:
«Основи методології наукових досліджень у психології»;
«Основи педагогіки та педагогічної психології»;
«Педагогіка»;
«Педагогічна психологія»;
«Методологія та організація наукових досліджень»;
«Методи наукових досліджень у педагогіці»;
«Теорія і методика професійної освіти»;
«Педагогічна практика»
 
Основні нагороди і відзнаки:
2003 р. – Знак «Відмінник освіти України» (посвідчення № 66660);
2004 р. – Почесна грамота Львівської обласної ради;
2006 р. – Грамота АПН України;
2006 р. – Грамота Головного управління освіти і науки Львівської ОДА;
2009 р. – Грамота АПН України;
2011 р. – Почесна грамота НАПН України;
2014 р. – Почесна грамота Департаменту освіти і науки Львівської ОДА;
2014 р. – Почесна грамота НАПН України;
2014 р. – Почесна грамота управління ПТО Департаменту освіти і науки ЛОДА;
2015 р. – Грамота НАПН України;
2018 р. – Почесна грамота ДСНС України;
2020 р. – Нагрудний знак ДСНС України «Знак пошани» (наказ від 10 вересня 2020 р № 357).
 

Посилання:
логотип orcid  

Scopus Preview Logo

Show your research impact | Publons


 
   



  






 



 
 

Контактна інформація:

Помічник ректора:
(032) 233-40-41
Прес-центр:
(032) 233-40-41
Відділ адміністрування та електронного документообігу:
(032) 233-00-88
Навчально-методичний центр:
(032) 233-14-77
Відділ роботи з персоналом:
(032) 233-15-02
Відділ організації служби:
(032) 233-32-40
Відділ матеріально-технічного забезпечення:
(032) 233-21-52
Відділ економіки і фінансів:
(032) 233-15-11
Відділ організації науково-дослідної діяльності:
(032) 233-24-79
Черговий по університету:
(032) 233-32-40
+380 (67) 676 17 19
Ліцей цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця):
(0432) 61-15-68

 

Наша електронна пошта:

[email protected]
 

Пошта Університету
            [email protected]

Пошта Ректора Університету:
            [email protected]
 

Телефон звернення
щодо сексуальних домагань та проявів дискримінації
тел. (032) 233-15-02