Студентка Марта Приріз взяла участь у польській навчальній програмі
«Study tours to Poland» – це десятиденна навчальна програма для молоді з країн Східної Європи.
Цьогоріч у ній взяла участь студентка 4 курсу Інституту психології та соціального захисту Марта Приріз, яка пройшла відбір учасників на конкурсній основі.
Особливість програми заклечається у тому, що організатори враховують не лише мотиваційні листи потенційних учасників, але й їх навчальну успішність (протягом останніх двох семестрів), громадську активність та ініціативність.
Учасників розподіляли по різних містах Польщі для того, щоб ознайомити з соціальним, культурним, університетським, науковим, медійним життям Польщі, а також – зі змінами, які відбулися в цій країні, починаючи з 1989 року.
У рамках програми наша студентка Марта Приріз поїхала в місто Люблін у складі сформованої групи з 13 осіб – жителів Білорусії, України та Росії.
Протягом «Study tours to Poland» проведено навчальні тренінги (інтеграція в команду, створення проектів), лекції про демократію, самоврядування Польщі. Але найбільший акцент був зроблений на навчальні візити. Зокрема, учасники відвідали Люблінський католицький університет, Вищу школу Бізнесу та Адміністрації, зустрілися з президентом Любліна, редактором газети «Люблінський кур’єр», побували на телебаченні та радіо, відвідали близько десяти музеїв. Вагомим став екскурс на територію колишнього концентраційного табору Майданек. Відбулася також поїздка учасників навчальної програми у місто Кажимеж Дольни та польську столицю – Варшаву, де вони побували в польському парламенті та палаці президента.
Слід зауважити, що ця програма стала також корисним досвідом саме в галузі психології. Десять годин було відведено для ознайомлення з роботою фонду «Проектор», який працює з дітьми з сільських шкіл. Також обов’язковою вимогою для учасників стало проведення двогодинного заняття з дітьми, яке неодмінно мусило включати інтерактив та ігри. В завершальний день програми учасники відвідали організацію «Місерікордія» (навчання та розвиток людей з психічними вадами), ознайомилися з особливістю роботи арт-терапевтів та психологів.
Оскільки робочою мовою була російська, то перекладач – Евеліна Грабось – впродовж десяти днів допомагала всім учасникам адаптуватися до нового середовища, а приймаючий фонд «КРеАдукація», на чолі з Сильвією Ціолек забезпечив якісне проведення часу, яке стало не тільки цікавим, але й навчально-пізнавальним.
За словами студентки Марти Приріз, така навчальна програми позитивно впливає на мотивування молодої людини, тому що є направленою на всебічний розвиток особистості, яка перебуває у новому середовищі.
Цьогоріч у ній взяла участь студентка 4 курсу Інституту психології та соціального захисту Марта Приріз, яка пройшла відбір учасників на конкурсній основі.
Особливість програми заклечається у тому, що організатори враховують не лише мотиваційні листи потенційних учасників, але й їх навчальну успішність (протягом останніх двох семестрів), громадську активність та ініціативність.
Учасників розподіляли по різних містах Польщі для того, щоб ознайомити з соціальним, культурним, університетським, науковим, медійним життям Польщі, а також – зі змінами, які відбулися в цій країні, починаючи з 1989 року.
У рамках програми наша студентка Марта Приріз поїхала в місто Люблін у складі сформованої групи з 13 осіб – жителів Білорусії, України та Росії.
Протягом «Study tours to Poland» проведено навчальні тренінги (інтеграція в команду, створення проектів), лекції про демократію, самоврядування Польщі. Але найбільший акцент був зроблений на навчальні візити. Зокрема, учасники відвідали Люблінський католицький університет, Вищу школу Бізнесу та Адміністрації, зустрілися з президентом Любліна, редактором газети «Люблінський кур’єр», побували на телебаченні та радіо, відвідали близько десяти музеїв. Вагомим став екскурс на територію колишнього концентраційного табору Майданек. Відбулася також поїздка учасників навчальної програми у місто Кажимеж Дольни та польську столицю – Варшаву, де вони побували в польському парламенті та палаці президента.
Слід зауважити, що ця програма стала також корисним досвідом саме в галузі психології. Десять годин було відведено для ознайомлення з роботою фонду «Проектор», який працює з дітьми з сільських шкіл. Також обов’язковою вимогою для учасників стало проведення двогодинного заняття з дітьми, яке неодмінно мусило включати інтерактив та ігри. В завершальний день програми учасники відвідали організацію «Місерікордія» (навчання та розвиток людей з психічними вадами), ознайомилися з особливістю роботи арт-терапевтів та психологів.
Оскільки робочою мовою була російська, то перекладач – Евеліна Грабось – впродовж десяти днів допомагала всім учасникам адаптуватися до нового середовища, а приймаючий фонд «КРеАдукація», на чолі з Сильвією Ціолек забезпечив якісне проведення часу, яке стало не тільки цікавим, але й навчально-пізнавальним.
За словами студентки Марти Приріз, така навчальна програми позитивно впливає на мотивування молодої людини, тому що є направленою на всебічний розвиток особистості, яка перебуває у новому середовищі.