Учасники круглого столу охарактеризували портрет сучасного героя
Завідувач кафедри практичної психології та педагогіки доктор психологічних наук О.А. Кривопишина організувала проведення круглого столу «Психологія вчинку: портрет сучасного героя». Участь у ньому взяли викладачі кафедр практичної психології та педагогіки, гуманітарних дисциплін та соціальної роботи, студенти і курсанти напряму підготовки «Практична психологія» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, а також викладачі і студенти Національного університету «Львівська політехніка» напряму підготовки «Практична психологія» та «Соціальна робота».
На засіданні з доповідями виступили доктор психологічних наук, доцент О.А. Кривопишина («Категорія героїчного у психології, літературі, мистецтві»), кандидат психологічних наук, доцент О.А. Куций («Психологічний аналіз структури вчинкової дії») та викладач О.Б. Бурак («Психологічна характеристика сучасного героя»). Цікавою була доповідь студентки Ірини Кульчицької на тему «Поняття «вчинок»: психологічні особливості героїчного вчинку».
Жваву дискусію викликав виступ викладача Національного університету «Львівська політехніка» кандидата психологічних наук Анастасії Широкої на тему «Нейрофізіологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах». Вона продемонструвала науковими фактами зв’язок префронтальної ділянки з вищими когнітивними функціями людини, також акцентувала увагу на сучасних дослідженнях щодо впливу дзеркальних нейронів на масову поведінку людей.
Прозвучали розповіді магістрів-психологів О. Сало, Х. Сарабун, Ю. Безпалько про власний досвід надання психологічної допомоги учасникам Майдану у м. Києві. Викладач Національного університету «Львівська політехніка» кандидат історичних наук, доцент Ольга Швед поділилася власними переживаннями як матері, яка підтримувала сина-майданівця. Доктор політичних наук, доцент О.М. Шерман, а також старший викладач кандидат історичних наук А.Ф. Лозинський активно обговорювали представлені доповіді.
Учасники круглого столу дійшли до висновків, що сучасний герой в особистісній структурі має ті ж складові, що й відомі історії герої, починаючи з давніх часів. Домінантними особливостями особистості героя були визначені такі якості: відповідальність, емпатія до людей, високий рівень розвитку вольового зусилля та волі загалом, хоробрість, викорозвиненість громадянської свідомості, юнацький максималізм як притаманна якість періоду юності та як характерна особливість особистості дорослого віку.
Після завершення роботи круглого столу старший викладач кафедри гуманітарних дисциплін та соціальної роботи А.Ф. Лозинський провів екскурсію Університетом для гостей із Національного університету «Львівська політехніка».
На засіданні з доповідями виступили доктор психологічних наук, доцент О.А. Кривопишина («Категорія героїчного у психології, літературі, мистецтві»), кандидат психологічних наук, доцент О.А. Куций («Психологічний аналіз структури вчинкової дії») та викладач О.Б. Бурак («Психологічна характеристика сучасного героя»). Цікавою була доповідь студентки Ірини Кульчицької на тему «Поняття «вчинок»: психологічні особливості героїчного вчинку».
Жваву дискусію викликав виступ викладача Національного університету «Львівська політехніка» кандидата психологічних наук Анастасії Широкої на тему «Нейрофізіологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах». Вона продемонструвала науковими фактами зв’язок префронтальної ділянки з вищими когнітивними функціями людини, також акцентувала увагу на сучасних дослідженнях щодо впливу дзеркальних нейронів на масову поведінку людей.
Прозвучали розповіді магістрів-психологів О. Сало, Х. Сарабун, Ю. Безпалько про власний досвід надання психологічної допомоги учасникам Майдану у м. Києві. Викладач Національного університету «Львівська політехніка» кандидат історичних наук, доцент Ольга Швед поділилася власними переживаннями як матері, яка підтримувала сина-майданівця. Доктор політичних наук, доцент О.М. Шерман, а також старший викладач кандидат історичних наук А.Ф. Лозинський активно обговорювали представлені доповіді.
Учасники круглого столу дійшли до висновків, що сучасний герой в особистісній структурі має ті ж складові, що й відомі історії герої, починаючи з давніх часів. Домінантними особливостями особистості героя були визначені такі якості: відповідальність, емпатія до людей, високий рівень розвитку вольового зусилля та волі загалом, хоробрість, викорозвиненість громадянської свідомості, юнацький максималізм як притаманна якість періоду юності та як характерна особливість особистості дорослого віку.
Після завершення роботи круглого столу старший викладач кафедри гуманітарних дисциплін та соціальної роботи А.Ф. Лозинський провів екскурсію Університетом для гостей із Національного університету «Львівська політехніка».