У Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності розпочалася ІV науково-практична конференція «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи» (ВІДЕО)
21-22 жовтня на базі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності проходить ІV Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи». Участь у ній беруть понад 100 видатних учених з України та країн Євросоюзу. Науковий форум присвячений проблемам модернізації освіти та підготовки конкурентоздатних фахівців, адаптованих до роботи в умовах розвитку сучасних технологій.
На пленарному засіданні, з доповіддю на тему «Професійна підготовка офіцерів рятувальних служб до діяльності в екстремальних умовах», виступили ректор Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, професор Михайло Козяр. Також доповідали про актуальні питання модернізації системи освіти: доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України Нелля Ничкало; доктор технічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерій Биков; професор, член-кореспондент НАПН України Роман Гуревич та інші учасники конференції.
Виступаючи перед науковцями, ректор університету, професор Михайло Козяр зазначив: «Сьогодні виникає необхідність у нових підходах, засобах, технологіях, що вписуються в систему освіти України та сприяють якісній підготовці фахівців. Людство вступило у новий тип цивілізації – інноваційний. Його характерна риса – постійна змінюваність, динамічність змін. Тому система освіти має готувати майбутніх фахівців відповідно до вимог суспільства, ринку праці. Глобалізований світ, суспільство вимагають від сучасних фахівців не лише глибоких теоретичних знань, але й здатності самостійно, адекватно застосовувати їх у нестандартних динамічних швидкоплинних ситуаціях на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальним є питання переходу від формування в майбутніх фахівців певного набору компетентностей до формування життєво-компетентних громадян з морально-етичною основою».
Всі учасники конференції схиляються до думки, що серед найвагоміших проблем процесу модернізації освіти є неможливість реалізації на практиці розробок науковців. Для втілення проектів, які допоможуть покращити роботу відповідних фахівців, потрібне державне фінансування, а воно наразі недостатнє.
Наступного дня учасники працюватимуть у секціях: «Методологічні засади та методичні проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній освіті», «Теоретичні основи проектування інформаційного освітнього середовища», «Управління інформаційною безпекою і культура безпеки професійної діяльності», «Підготовка педагогічних працівників загальноосвітніх і вищих навчальних закладів до створення і використання електронних освітніх ресурсів», «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах».
Одним із найактуальніших завдань сучасної освіти і виховання в Україні роль інформаційних технологій у розвитку суспільства полягає в прискоренні процесів отримання, розповсюдження і використання суспільством нових знань. Підвищуючи якість інтелектуальних ресурсів суспільства, інформаційні технології покращують якість життя.
На пленарному засіданні, з доповіддю на тему «Професійна підготовка офіцерів рятувальних служб до діяльності в екстремальних умовах», виступили ректор Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, професор Михайло Козяр. Також доповідали про актуальні питання модернізації системи освіти: доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України Нелля Ничкало; доктор технічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерій Биков; професор, член-кореспондент НАПН України Роман Гуревич та інші учасники конференції.
Виступаючи перед науковцями, ректор університету, професор Михайло Козяр зазначив: «Сьогодні виникає необхідність у нових підходах, засобах, технологіях, що вписуються в систему освіти України та сприяють якісній підготовці фахівців. Людство вступило у новий тип цивілізації – інноваційний. Його характерна риса – постійна змінюваність, динамічність змін. Тому система освіти має готувати майбутніх фахівців відповідно до вимог суспільства, ринку праці. Глобалізований світ, суспільство вимагають від сучасних фахівців не лише глибоких теоретичних знань, але й здатності самостійно, адекватно застосовувати їх у нестандартних динамічних швидкоплинних ситуаціях на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальним є питання переходу від формування в майбутніх фахівців певного набору компетентностей до формування життєво-компетентних громадян з морально-етичною основою».
Всі учасники конференції схиляються до думки, що серед найвагоміших проблем процесу модернізації освіти є неможливість реалізації на практиці розробок науковців. Для втілення проектів, які допоможуть покращити роботу відповідних фахівців, потрібне державне фінансування, а воно наразі недостатнє.
Наступного дня учасники працюватимуть у секціях: «Методологічні засади та методичні проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній освіті», «Теоретичні основи проектування інформаційного освітнього середовища», «Управління інформаційною безпекою і культура безпеки професійної діяльності», «Підготовка педагогічних працівників загальноосвітніх і вищих навчальних закладів до створення і використання електронних освітніх ресурсів», «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах».
Одним із найактуальніших завдань сучасної освіти і виховання в Україні роль інформаційних технологій у розвитку суспільства полягає в прискоренні процесів отримання, розповсюдження і використання суспільством нових знань. Підвищуючи якість інтелектуальних ресурсів суспільства, інформаційні технології покращують якість життя.