Психологи ЛДУБЖД взяли участь в онлайн-зустрічі ECNP мережі травматичного стресу «Гарячі теми»
Науково-педагогічний склад кафедри практичної психології та педагогіки, зокрема Ольга Лозинська та Лілія Пилипенко, взяли участь в онлайн-зустрічі ECNP мережі травматичного стресу «Гарячі теми» з Робі Гурвіч (США) та Вікторією Горбуновою (Україна) на тему «Підвищення резилієнтності дітей під час війни».
Доктор Робін Гурвіч, професор кафедри психіатрії та поведінкових наук Університету Дьюка та Центру здоров’я дітей і сім’ї. Вона є визнаним експертом у питаннях розуміння та підтримки дітей після травм та катастроф. Доктор Гурвіч зосередила більшу частину своєї клінічної роботи, навчання та досліджень на підвищенні життєстійкості дітей, які пережили травми чи кризові події, зокрема тероризм, стихійні лиха та стрес, пов’язаний з військовим діями.
Вікторія Горбунова, доктор психологічних наук, голова Національного комітету з присвоєння EuroPsy в Україні, психотерапевт, експерт з психічного здоров’я
міністерств і міжнародних організацій, що працюють в Україні, а також запрошений дослідник в Університеті Люксембургу.
Протягом зустрічі доктор Робін Гурвіч розповіла про вплив травматичного стресу на особистість та його наслідки, а також горя та втрати. Розглядались аспекти поведінкових проявів дітей у стані стресу, що стосуються навчальної діяльності як в Україні, так і закордоном. Доповідач поділилась методами розвитку резилієнтності в дітей, зокрема аналізувались внутрішні та зовнішні фактори її розвитку. Резилієнтність – це важлива здатність особистості, особливо під час воєнного стану, що трактується як спроможність особистості відновлюватись після важких життєвих ситуацій чи стресу.
Доктор психологічних наук Вікторія Горбунова розповіла про мету, базові принципи проєкту «Концепція школи, чутливої до психічного здоров’я», важливість феномену психічного здоров’я та його розвиток у школах, а також про актуальні психологічні та психотерапевтичні запити українців, які пережили психотравмуючі події у зв’язку із воєнним станом.
Цінність таких онлайн-зустрічей полягає в обміні досвідом психологів та психотерапевтів з усіх куточків світу та доказовими методами психологічних інтервенцій.
Доктор Робін Гурвіч, професор кафедри психіатрії та поведінкових наук Університету Дьюка та Центру здоров’я дітей і сім’ї. Вона є визнаним експертом у питаннях розуміння та підтримки дітей після травм та катастроф. Доктор Гурвіч зосередила більшу частину своєї клінічної роботи, навчання та досліджень на підвищенні життєстійкості дітей, які пережили травми чи кризові події, зокрема тероризм, стихійні лиха та стрес, пов’язаний з військовим діями.
Вікторія Горбунова, доктор психологічних наук, голова Національного комітету з присвоєння EuroPsy в Україні, психотерапевт, експерт з психічного здоров’я
міністерств і міжнародних організацій, що працюють в Україні, а також запрошений дослідник в Університеті Люксембургу.
Протягом зустрічі доктор Робін Гурвіч розповіла про вплив травматичного стресу на особистість та його наслідки, а також горя та втрати. Розглядались аспекти поведінкових проявів дітей у стані стресу, що стосуються навчальної діяльності як в Україні, так і закордоном. Доповідач поділилась методами розвитку резилієнтності в дітей, зокрема аналізувались внутрішні та зовнішні фактори її розвитку. Резилієнтність – це важлива здатність особистості, особливо під час воєнного стану, що трактується як спроможність особистості відновлюватись після важких життєвих ситуацій чи стресу.
Доктор психологічних наук Вікторія Горбунова розповіла про мету, базові принципи проєкту «Концепція школи, чутливої до психічного здоров’я», важливість феномену психічного здоров’я та його розвиток у школах, а також про актуальні психологічні та психотерапевтичні запити українців, які пережили психотравмуючі події у зв’язку із воєнним станом.
Цінність таких онлайн-зустрічей полягає в обміні досвідом психологів та психотерапевтів з усіх куточків світу та доказовими методами психологічних інтервенцій.