Набуття досвіду під час тренінгу з нетехнічного обстеження (NTS) та навчання попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (EORE)
У час війни, коли гостро постає питання попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, важливим є набуття нових знань та досвіду для ефективного убезпечення населення.
Днями викладач кафедри цивільного захисту та протимінної діяльності Львівського державного університету безпеки життєдіяльності Олександр Любовецький взяв участь у тренінгу з нетехнічного обстеження (NTS) та навчання попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (EORE) на базі Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.
Захід організовано за участі інструкторів компанії Tetra Tech (США).
Під час навчання викладач ЛДУБЖД перейняв досвід з питань нетехнічного обстеження та інформування, пов’язаних із вибухонебезпечними боєприпасами, ознайомився із системою IMSMA, класифікацією боєприпасів натівського зразка, роботою з БПЛА під час обстеження забруднених ділянок та зі складанням карт небезпечних територій.
Здобуття відповідних знань є необхідною складовою для науково-педагогічних працівників, адже опісля навчання такі знання застосовуватимуть для їх подальшої реалізації в службовій діяльності та впроваджуватимуть в освітній процес.
Днями викладач кафедри цивільного захисту та протимінної діяльності Львівського державного університету безпеки життєдіяльності Олександр Любовецький взяв участь у тренінгу з нетехнічного обстеження (NTS) та навчання попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (EORE) на базі Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.
Захід організовано за участі інструкторів компанії Tetra Tech (США).
Під час навчання викладач ЛДУБЖД перейняв досвід з питань нетехнічного обстеження та інформування, пов’язаних із вибухонебезпечними боєприпасами, ознайомився із системою IMSMA, класифікацією боєприпасів натівського зразка, роботою з БПЛА під час обстеження забруднених ділянок та зі складанням карт небезпечних територій.
Здобуття відповідних знань є необхідною складовою для науково-педагогічних працівників, адже опісля навчання такі знання застосовуватимуть для їх подальшої реалізації в службовій діяльності та впроваджуватимуть в освітній процес.