Стейкхолдер |
Пропозиція |
Ухвалене рішення |
Доцент кафедри морально-психологічного забезпечення Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного, к. пед. н., доцент Олександр Капінус |
порекомендував задля більш ефективної реалізації чіткіше виписати орієнтацію та основний фокус освітньо-наукової програми відповідно до методичних вказівок НАЗЯВО. |
У новій редакції освітньо-наукової програми «Професійна освіта» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти чіткіше виписати орієнтацію та основний фокус освітньо-наукової програми. |
Доцент ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти» НПУ ім. М. П. Драгоманова, д-р пед. наук Юлія Колісник-Гуменюк |
запропонувала зменшити кількість програмних компетентностей та результатів навчання і подати їх більш конкретно. |
У новій редакції ОНП меншити кількість програмних компетентностей та результатів навчання. |
Начальник навчально-наукового інституту психології та соціального захисту ЛДУБЖД, д-р техн. н., доцент Василь КАРАБИН |
вказав на необхідність залучити до освітнього процесу висококомпетентних фахівців-практиків. |
Залучити до викладання навчальних дисциплін циклу професійної підготовки (вибірковий компонент) викладачів, компетентних у питаннях управління освітнім процесом та ін. (у тому числі – з інших закладів освіти). |
Начальник навчально-методичного центру ЛДУБЖД Микола СИЧЕВСЬКИЙ |
1) зазначив необхідність урахування в освітньо-науковій програмі зауважень експертів НАЗЯВО до інших ОНП, за якими ведеться підготовка фахівців у ЛДУБЖД;
2) запропонував зменшити кількість компетентностей і програмних результатів підготовки фахівців за ОНП «Професійна освіта»;
3) рекомендував привести ОНП у відповідність до зразка, прийнятого в ЛДУБЖД. |
При підготовці до акредитації освітньо-наукової програми взяти до уваги зауваження експертів НАЗЯВО щодо вже розглянутих ОНП (процедура формування індивідуальної освітньої траєкторії описана недостатньо чітко; інформація щодо контрольних заходів подається з різних джерел; незручна структура сайту ЗВО; відсутні чіткі та зрозумілі правила щодо процедури врегулювання та запобігання конфлікту інтересів учасників освітнього процесу; вдосконалити процедуру визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті; перейти з робочих програм дисциплін на силабуси; посилити роботу з випускниками). Суттєво зменшити шляхом інтегрування загальну кількість передбачених компетентностей і програмних результатів підготовки фахівців за ОНП «Професійна освіта». У процесі доопрацювання ОНП врахувати структуру, прийняту в нашому закладі, та затверджені нормативні вимоги. |
Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області Володимир БОБКО |
висловився щодо доречності певного переструктурування освітнього компонента ОНП таким чином, щоб перенести більшість дисциплін циклу загальної підготовки у перший рік навчання, а циклу профільної підготовки – у другий. |
Розробникам освітньо-наукової програми «Професійна освіта» розглянути можливість перенесення дисциплін циклу загальної підготовки у перший рік навчання, а циклу профільної підготовки – у другий і, таким чином, удосконалення структури освітнього компонента ОНП. |
Викладач кафедри практичної психології та педагогіки, ад’юнкт (вечірня форма) Ксенія БЕРЕЗЯК |
запропонувала, щоб нормативну дисципліну загальної підготовки «Методологія та організація наукових досліджень» читали викладачі педагогічного профілю, що дасть змогу забезпечити її кращу професійну спрямованість і наступність із дисципліною «Методи наукових досліджень у педагогіці». |
Вийти з пропозицією до навчально-методичного центру ЛДУБЖД щодо закріплення дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень», яка читається для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) за професорами кафедри практичної психології та педагогіки. З урахуванням досвіду Кінгстонського університету (м. Лондон, Великобританія) забезпечити її професійну спрямованість і наступність з іншими дисциплінами. |
Заступник начальника відділу виховної, соціально-гуманітарної роботи та психологічного забезпечення ЛДУБЖД, к. пед. н. Ігор КОВАЛЬ |
вніс пропозицію перекласти англійською мовою ОНП «Професійна освіта» та створити англомовну сторінку зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) на сайті університету. |
З метою реалізації можливості залучення на навчання іноземних здобувачів вищої освіти забезпечити переклад ОНП «Професійна освіта» англійською мовою та створити англомовну сторінку зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) на сайті університету. |
Заступник начальника навчально-наукового інституту психології та соціального захисту, к. пед. н. Ірина БАБІЙ |
вказала на необхідність прискорити роботу щодо внесення наукового журналу ЛДУБЖД в галузі педагогічних наук до переліку наукових фахових видань України категорії «Б». |
У тижневий термін підготувати необхідні документи і подати в Міністерство юстиції України заявку для державної реєстрації журналу «Наукові записки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Педагогіка і психологія» як друкованого засобу інформації з метою подальшого внесення до переліку наукових фахових видань України категорії «Б» у галузі педагогічних наук. |
Начальник кафедри морально-психологічного забезпечення Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного, д-р пед. н., доц. Олександр КАПІНУС |
підкреслив важливість розширення кількості обов’язкових навчальних дисциплін і запропонував включити до навчального плану як обов’язкову дисципліну «Модернізація сучасної професійної освіти». |
Збільшити кількість обов’язкових навчальних дисциплін у навчально-науковій програмі підготовки докторів філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) шляхом уведення до навчального плану як обов’язкової дисципліни «Модернізація сучасної професійної освіти». |
Доцент ВСП Львівський навчально-науковий центр професійної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова, д-р. пед. н. Юлія КОЛІСНИК-ГУМЕНЮК |
висловила пропозицію доповнити блок вибіркових дисциплін, зокрема, запропонувати для вивчення аспірантам дисципліни «Інноваційні технології професійної освіти», «Порівняльна професійна педагогіка», «Управління освітнім процесом у закладах професійної освіти», що дозволить увиразнити індивідуальну траєкторію здобувачів. |
Доповнити блок вибіркових дисциплін такими навчальними дисциплінами: «Інноваційні технології професійної освіти», «Порівняльна професійна педагогіка», «Управління освітнім процесом у закладах професійної освіти». |
Начальник Інституту післядипломної освіти ЛДУБЖД, к. псих. н., доц. Володимир СЛОБОДЯНИК |
виклав міркування щодо посилення викладацької та науково-дослідницької складових педагогічної практики аспірантів. |
Розширити тематику педагогічної практики здобувачів, зокрема передбачити вивчення такого виду діяльності, як науково-дослідницька робота в закладі вищої освіти: вивчення основних напрямів наукової діяльності викладачів кафедри та аналіз їх наукових здобутків; формування пошуково-дослідницьких умінь і навичок, необхідних для успішної реалізації завдань дисертаційного дослідження; залучення аспірантів до організації та керівництва студентською науково-дослідницькою роботою на кафедрі. |
Доцент кафедри педагогіки і психології Львівського державного університету фізичної культури, к. пед. н., доцент Тетяна МАТВІЙЧУК |
рекомендувала чіткіше конкретизувати й увиразнити особливості програми порівняно з іншими ОНП зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). |
Конкретизувати особливості ОНП «Професійна освіта», зокрема вказати на таке:
– забезпечення можливостей реалізації дослідницького пошуку в закладі вищої освіти із специфічними умовами навчання (контингент курсантів, специфіка організації їхнього навчання та виховання та інші особливості);
– ЛДУБЖД як відомчий заклад вищої освіти ДСНС України дає змогу впроваджувати експериментальні навчальні програми підготовки фахівців, робота яких пов’язана з екстремальними умовами, зокрема ліквідацією надзвичайних ситуацій;
– співпраця університету в межах Асоціації закладів вищої освіти Європейського Союзу, які працюють у галузі безпеки людини (EFSCA) дозволяє виконувати порівняльні педагогічні дослідження у цій галузі професійної освіти. |
Директор Вищого професійного училища № 20 м. Львова, к. пед. н. Світлана ВАСИЛИНА |
запропонувала більше уваги в навчальних дисциплінах «Теорія і методика професійної освіти» та «Інноваційні технології професійної освіти» приділити специфіці викладання в закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти. |
Організувати зустрічі зі здобувачами з метою передання досвіду модернізації та розвитку системи професійної освіти (кейс-стаді) фахівців-практиків, наприклад, із Навчально-методичного центру професійної (професійно-технічної) освіти у Львівській обл. |
Начальник кафедри практичної психології та педагогіки ЛДУБЖД, д-р псих. наук, доцент Роксолана СІРКО |
запропонувала посилити увагу до безпекової складової інтегрованої компетентності здобувачів ОНП. |
У процесі реалізації та подальшого вдосконалення програми підвищити контроль за результатами ЗК05 «Готовність до викладацької, консультативної та науково-педагогічної діяльності у професійній школі на основі усвідомлення ... правил безпеки життєдіяльності ...», які здобувачі одержують під час вивчення вибіркової дисципліни «Психопедагогіка безпеки». |
Начальник кафедри поведінкових наук та військового лідерства Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного, д-р пед. наук, доцент Олександр КАПІНУС |
зазначив, що в реалізації чинної освітньо-наукової програми доцільно увиразнити формування безпекової складової підготовки докторів філософії з професійної освіти, та поділився досвідом власного закладу. |
Використати значний досвід Національної академії сухопутних військ імені Гетьмана Петра Сагайдачного під час викладання компонентів безпекової компетентності здобувачам ОНП. |
Доцент кафедри педагогіки і психології Львівського державного університету фізичної культури, к. пед. н., доцент Тетяна МАТВІЙЧУК |
акцентувала увагу на можливостях наповнення окремих тем різних дисциплін здоров’язбережувальною інформацією. |
Звернути увагу викладачів ОНП на можливості різних дисциплін щодо формування навичок здоров’язбережувальної поведінки у майбутніх докторів філософії. |
Заступник директора інституту управління, психології та безпеки Львівського державного університету внутрішніх справ, д-р юрид. наук, професор Зоряна КИСІЛЬ |
висловилась щодо доцільності академічної мобільності здобувачів і запропонувала розглянути можливість вивчати екстремальну психологію і проводити практичні заняття на базі психолого-тренувального центру ЛДУБЖД, а психологічну експертизу в різних галузях і навички експериментальних поліграфічних досліджень опановувати на базі ЛДУВС. |
Розглянути можливість реалізації академічної мобільності здобувачів і підготувати відповідну пропозицію керівництву Навчально-наукового інституту психології та соціального захисту. |