Команда Університету «Різні-Рівні» взяла участь у ґендерному онлайн-квесті
Днями в Університеті відбувся ґендерний онлайн-квест серед команд закладів вищої освіти сектора безпеки та оборони України. У заході взяли участь 24 команди вищих навчальних закладів ДСНС, МВС, Збройних Сил України, Національної гвардії, Державної прикордонної служби.
До складу команди Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Різні-Рівні» увійшли представники навчально-наукового інституту психології і соціального захисту – студентки Аліна Костишин (4 курс) та Галина Сливчук (3 курс), курсантка Соломія Дружбляк (4 курс), студент Володимир Смик (4 курс), курсант 5 курсу навчально-наукового інституту пожежної та техногенної безпеки Олег Борачок та студент 2 курсу навчально-наукового інституту цивільного захисту Михайло Довганич.
Ґендерний онлайн-квест складався з трьох етапів: 1) конкурс відеороликів навчальних закладів на ґендерну тематику; 2) презентація бачення команди реалізації принципу забезпечення ґендерної рівності; 3) теоретичне опитування (тестування).
Зокрема, відеоролик Університету в конкурсі відеоесе здобув 2-ге місце, набравши понад 5000 вподобань за результатами голосування у соціальних мережах. У ході квесту команда Університету також презентувала програму реалізації принципу забезпечення ґендерної рівності «Інтегрування ґендерного паритету в освітній процес».
До складу команди Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Різні-Рівні» увійшли представники навчально-наукового інституту психології і соціального захисту – студентки Аліна Костишин (4 курс) та Галина Сливчук (3 курс), курсантка Соломія Дружбляк (4 курс), студент Володимир Смик (4 курс), курсант 5 курсу навчально-наукового інституту пожежної та техногенної безпеки Олег Борачок та студент 2 курсу навчально-наукового інституту цивільного захисту Михайло Довганич.
Ґендерний онлайн-квест складався з трьох етапів: 1) конкурс відеороликів навчальних закладів на ґендерну тематику; 2) презентація бачення команди реалізації принципу забезпечення ґендерної рівності; 3) теоретичне опитування (тестування).
Зокрема, відеоролик Університету в конкурсі відеоесе здобув 2-ге місце, набравши понад 5000 вподобань за результатами голосування у соціальних мережах. У ході квесту команда Університету також презентувала програму реалізації принципу забезпечення ґендерної рівності «Інтегрування ґендерного паритету в освітній процес».